Auto theorie halen!?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 17:37

Zelfs zo'n theorie dag kan je niet op rekenen. Ik ken een aantal die gewoon met 1 punt zakken, en dat is nogal sneu geld.

Ik deed van die oefen examens, en alle fouten die ik maakte schreef ik op. Vervolgens ging ik die dan weer door lezen. De eerste keer ben ik ook gezakt met 3 teveel.

Ik heb denk ik in totaal 20 oefen examens gedaan. Ik gebruikte trouwens geen theorie boek, ik gebruikte i-theorie. Dit is Eem programma op het internet, kost wel 55 euro. Maar dan heb je echt heel veel. Uitleg over de gevarenherkenning, 50 oefenexamens, je heb een hoofdstuk en dan moet je een toetsje maken en dan pas gaat het volgende hoofdstuk open. Werkt echt perfect, want je onthoud echt veel.

En anders zou ik overwegen om individueel te gaan doen, kost wel 80 euro maar dan zit er iemand bij je die je wat helpt. Als ik nu weer gezakt was dan had ik dat ook gedaan.

XxLiindsaYxX

Re: Auto theorie halen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 23:34

Dank je voor de site!

En de tips van (wert even je naam niet meer) over de gevaarherkenning! Ook super handig!!

Ik heb een boek met 15u theorie online voor 59€ gekocht. Heb vanavond 1,5u online zitten doen, en alle vragen die ik fout heb samen met m'n vader zitten doorkijken en dan de uitleg waarom het fout was en nog een extra uitleg van pap.
M'n broertje heeft me ook nog wat lastige dingen uitgelegd; zo kwam ik niet aan de voetgangers voorrang uit.. En die verkeersregelaars en dat lukt me nu ook!

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 14:31

Heb je het boek van de anwb? Want dan ligt het misschien daaraan dat je het niet haalt :')

Daar staat heel veel onbrekende informative in, die wel in mijn examen werd gevraagd en die ik dus niet kon weten.

Na 2 keer het hebben gedaan en steeds met 1 fout te veel gezakt een ander boek geleend van iemand anders waar wel de onbrekende informatie in stond en toen eindelijk geslaagd!

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-14 21:22

Ik heb hem gehaald hoor :) het was een theorie cursus maar wel een goede cursus waarin alles word uitgelegd en veel vragen worden behandeld met handige tips! :) Dus geen cursus waarin de examenvragen gewoon gestapt worden!!

Vivat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 21:33

Gelukkig en gefeliciteerd *\o/*
Fijn nu op naar de praktijk +:)+