Zoals eerder al aangegeven mag het niet de bedoeling zijn dat jij onzeker wordt van de relatie. Dat je dit ook aangeeft en je vriend er helemaal niks mee doet (plus de situatie met de andere meid) zou bij mij de druppel zijn. Er komt een moment waarop je toch voor je eigen geluk moet kiezen, al is dat nog zo moeilijk omdat je zelf nog enorm veel van hem houdt, merk ik zelf aan je posts.
Ik snap je standpunt volkomen. Ik ben gezegend met een vriend die me na ruim een jaar nog steeds af en toe fijne complimentjes kan geven zonder aanleiden, maar mocht hij plots zo afstandelijk doen zou ik me ook sterk vragen gaan stellen en gaan twijfelen aan ons/mezelf. Het is dus goed dat je hebt aangegeven dat hij nog één kans krijgt en hem de vrijheid geeft het op te lossen. Doet hij dit niet is dat imo - en dit kan hard klinken - een signaal dat hij niet wil vechten voor jullie relatie. En dan kan je er beter een punt achter zetten ipv jezelf zo in een hoekje te blijven duwen

, Me uitleggen dat ik echt geen idee heb hoe veel hij om me gaf, met voorbeelden. Het feit dat hij me mee nam naar zijn familie met kerst en dat hij dat alleen maar bij zijn eerste vriendin had gedaan. De twee die daar na kwamen had hij dat niet gedaan omdat hij dat niet serieus genoeg vond. Hij heeft me ook dingen verteld over dingen die hij heeft meegemaakt die alleen ik weet.