Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
purny schreef:Heb je zwart op wit staan dat hij je zou betalen? Dan sta je sterker in je schoenen.

Nicje87 schreef:Vroeger heb ik dit ook bij een vakantie baantje gehad. Op een avond waren ik en een vriendin (werkten er samen) bij hem aan de deur geweest. We hebben het toen handje contantje gekregen. (we waren 14).
Sababber schreef:purny schreef:Heb je zwart op wit staan dat hij je zou betalen? Dan sta je sterker in je schoenen.
We hebben het er wel over gehad dat ik mijn uren door zou mailen. Dit gesprek is over whats app gegaan. Maar het woord geld of betalen is in dit gesprek niet te vinden.. Ik heb de email met daarin het excel bestand in mijn outbox staan.
Ik heb reactie van mijn collega. Ze wist wel iets van de boekhouder en is stilgevallen van schrik dat het nog steeds niet is afgehandeld.
Ze baalt ook als een stekker omdat wij echt heel leuk klikte maar ik niet meer van plan ben om te komen werken. Werken voor een baas die niet betaald heeft weinig zin
Bedankt voor de tips! Ik ga er zeker iets mee doen! Dus jullie zeggen, nu niet bellen maar mailen?
Shanna schreef:Je zou de mail ook ''aangetekend'' kunnen versturen. Dat je bewijs hebt dat hij de mail ontvangen heeft, en geopend heeft.
Via PB kan ik je wel een link geven waar dat kan eventueel. Kost je niks, en is juridisch net zo sterk als een aangetekende brief.