Ha bokkers, ben ik weer eens.
(Mag dat eigenlijk, na een lange tijd onder SA in je topic posten?
)
Marit schreef:Wat ik nog nergens lees, is iets over politie.
Als ik jou was TS, zou ik heel snel aangifte doen wat die mishandeling en verkrachting betreft. Die gozer mag daar toch niet mee weg komen?! Wat hij jou heeft aangedaan is walgelijk en daar kan hij voor de gevangenis in. Wie weet wat hij nu met andere meisjes uitvoert.
Jep, heb je ook helemaal gelijk in. Vind het een erg lastige kwestie. Aan de ene kant moet ik er idd voor zorgen dat ie er niet mee wegkomt en al helemaal dat het niet nog eens gebeurt. Aan de andere kant, als ik aangifte ga doen komt het weer enorm terug in mijn leven en ik ben er zó klaar mee. Ik wil er niet meer mee bezig zijn en ik wil het achter me laten. Ugh.
Ik heb het inmiddels wel met mijn psych besproken, maar ze reageerde er niet echt op.
Heb het verhaal in grote lijnen verteld, niet al te veel in details getreden maar goed, was wel duidelijk wat er gebeurd was. Toch nog maar eens op terugkomen volgende keer.
Kellaxy, dat was het wel een beetje. Het gaat gelukkig al veel beter. Inmiddels flink gewend aan nieuw huisje, relatie gaat al een stuk beter. Het voelt weer veel stabieler, dat is echt heel fijn. 
Verder zit ik er soms nog een beetje doorheen. 2014 is een heftig jaar geweest, veel gebeurd en dat begint zich nu allemaal een beetje te uiten. Trek het wel op zich, maar soms ben ik er even goed moe van en wil ik even helemaal niks. Verder heb ik wel nog flink last van de paniekaanvallen, is er iemand die daar tips over heeft? Of ervaringen oid..