@TS hoop dat je nog ergens een reservesleutel hebt liggen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
inowa schreef:nou dus woningbouw gebeld, die kunnen mij niet binnen laten en ik moet dus op eigen kosten de slotenmaker bellen.
helaas rekent die 200 euro en direct contant te betalen.
tja dat heb ik niet.
hoe ik binnen ga komen, geen idee. ..nergens een raampje die open kan.
Mijn broertje heeft regelmatig een bal door de vooruit geschopt hier en kregen dat gewoon vergoed.inowa schreef:nou dus woningbouw gebeld, die kunnen mij niet binnen laten en ik moet dus op eigen kosten de slotenmaker bellen.
tja dat heb ik niet.
xxCYNNxx schreef:VivaByoux schreef:Wel schattig dat hij hem na het spelen keurig terug brengt
![]()
Als je nergens een raampje open hebt staan waar je door kan kruipen, heb je een huurhuis?
Want bij de woningstichting/woningbouwvereniging (particulier durf ik zo niet te zeggen, maar ook die hebben vaak wel een eigen reservesleutel) hebben ze lopers; kun je daar een mannetje van laten komen die de deur met de loper voor je open maakt. Zitten wel kosten aan verbonden.
Die van mij rekent daar 25 euro voor; yup heb ook al eens in jouw schoenen gestaan
Stuk goedkoper dan uit wanhoop een raampje intikken.

CharmingS schreef:inowa schreef:nou dus woningbouw gebeld, die kunnen mij niet binnen laten en ik moet dus op eigen kosten de slotenmaker bellen.
tja dat heb ik niet.
Ik hoop voor je dat je een manier kan vinden om binnen te komen, ik zou gewoon een ruitje inslaan en vervolgens vertellen dat het een ongeluk was, ben je toch voor verzekerdMijn broertje heeft regelmatig een bal door de vooruit geschopt hier en kregen dat gewoon vergoed.
En misschien is het handig om een extra sleutel te maken en die aan een persoon geven die je vertrouwd(moeder,vriendin etc). Wij hebben altijd een extra sleutel bij de buren liggen aangezien we ons zelf regelmatig buiten sluiten haha dom dom, zelfde verhaal voor de buren, wij hebben ook een sleutel van hun.
Britta31 schreef:Is het een deur met een slot die je met een schuif open moet maken van binnen.Anders met een stuk ijzerdraad met een haak eraan via de brievenbus proberen.Anders kitten verkopen voor €200.