Lange afstand 'relatie'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-14 22:30

ajspruit schreef:
Mocht je toch met m willen afspreken, zorg dan aub dat hij de eerste keer naar NL komt.. Mocht het dan toch niet zijn wie je verwachtte, zit jij tenminste niet als 15 jarig meisje in je uppie aan de andere kant van de oceaan !

Mocht het zover komen... Dan probeer ik wel dat hij eerst hier komt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 22:33

Peerke_ schreef:
Maar de kans van slagen van dit soort relaties is niet zo heeel groot :')

Ik was 15 toen ik mijn man online 'ontmoette', jaren vrienden geweest en toen ie ging backpacken in Europa hebben we afgesproken. +/- 2 jaar later zijn we getrouwd. Het kan. :+

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-14 22:56

Anthea schreef:
Peerke_ schreef:
Maar de kans van slagen van dit soort relaties is niet zo heeel groot :')

Ik was 15 toen ik mijn man online 'ontmoette', jaren vrienden geweest en toen ie ging backpacken in Europa hebben we afgesproken. +/- 2 jaar later zijn we getrouwd. Het kan. :+

*\o/*

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-14 09:05

Veseosunce schreef:
Je vind iemand leuk die je nog nooit in het echt hebt ontmoet? Ga eerst elkaar maar eens ontmoeten. :')

Klinkt te mooi om waar te wezen.

Ik snap dat je het niet begrijpt... Maar ik denk dat ken het pas begrijpt zodra je het zelf meemaakt.

0091

Re: Lange afstand 'relatie'

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 09:10

Heb je catfish wel eens gezien op MTV?

Niet doen voordat je hem echt ontmoet hebt.

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-14 09:13

PaulinBijoux schreef:

Haha ja heel vaak nu ook omdat het op nederland 3 is :)

Maar kijk.... We skypen bijna dagelijks. Dan kan hij toch niet iemand anders zijn? :')

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 09:48

Sarah_Stip schreef:
Veseosunce schreef:
Je vind iemand leuk die je nog nooit in het echt hebt ontmoet? Ga eerst elkaar maar eens ontmoeten. :')

Klinkt te mooi om waar te wezen.

Ik snap dat je het niet begrijpt... Maar ik denk dat ken het pas begrijpt zodra je het zelf meemaakt.

_O-

Lieve schat, er zwemmen meer visjes in de zee dan 8000 km verderop. Je bent nog ontzettend jong, staar je niet blind op een knul die je via twitter kent. Geniet van je leven en kijk dichterbij om je heen.

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-14 10:26

Veseosunce schreef:
_O-

Lieve schat, er zwemmen meer visjes in de zee dan 8000 km verderop. Je bent nog ontzettend jong, staar je niet blind op een knul die je via twitter kent. Geniet van je leven en kijk dichterbij om je heen.

Ja oke dat is wel weer zo.... Maar ik kan niet zomaar denken 'adios' ;( alleen omdat hij niet in NL woont

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 10:30

Hem houden als een gewone vriend, niet je vriendje!

Hier in NL is de helft man volgens mij, dus huppelt er vast wel een knappe jongen voor jou!

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 10:39

Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje, ik heb 2 maand geleden een jongen leren kennen, ook via twitter. Hij woont in Nederland en ik in België. We skypen bijna dagelijks en lijken echt dezelfde gedachtengang te hebben. We zijn gek op elkaar, ik vind hem enorm leuk en hij mij ook. Ik ga waarschijnlijk in de kerstvakantie daarheen voor een paar dagen en wie weet..
Ik wou gewoon even mijn verhaal delen :)

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-14 10:41

Luca03 schreef:
Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje, ik heb 2 maand geleden een jongen leren kennen, ook via twitter. Hij woont in Nederland en ik in België. We skypen bijna dagelijks en lijken echt dezelfde gedachtengang te hebben. We zijn gek op elkaar, ik vind hem enorm leuk en hij mij ook. Ik ga waarschijnlijk in de kerstvakantie daarheen voor een paar dagen en wie weet..

Wat leuk! *\o/* ik hoop dat hij in real net zo leuk is :j

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 10:41

Ik snap wat je bedoelt TS! Ik heb zo ongeveer hetzelfde mee gemaakt rond die leeftijd. Alleen zat hij in Egypte. Vroeg me geregeld wanneer ik nou zou komen.. Nu ik terug kijk denk ik, maar goed dat ik niet gegaan ben. Hartstikke gevaarlijk. En hij kon niet naar mij toe komen i.v.m. privé omstandigheden ofzo. Weet niet meer wat het precies was. Ik zou me er niet te veel op vast bijten als ik jou was en als je dat wel doet laat 'm dan ajb eerst naar Nederland komen!

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 10:44

Sarah_Stip schreef:
Luca03 schreef:

Wat leuk! *\o/* ik hoop dat hij in real net zo leuk is :j

Dankje :o

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-14 10:45

_Ekenna schreef:
Ik snap wat je bedoelt TS! Ik heb zo ongeveer hetzelfde mee gemaakt rond die leeftijd. Alleen zat hij in Egypte. Vroeg me geregeld wanneer ik nou zou komen.. Nu ik terug kijk denk ik, maar goed dat ik niet gegaan ben. Hartstikke gevaarlijk. En hij kon niet naar mij toe komen i.v.m. privé omstandigheden ofzo. Weet niet meer wat het precies was. Ik zou me er niet te veel op vast bijten als ik jou was en als je dat wel doet laat 'm dan ajb eerst naar Nederland komen!

STEL ik ga hem dan opzoeken in LA mag ik van mijn ouders toch niet alleen :+ hahah dus STEL het komt zo ver neem ik sws iemand mee (mijn ouders ofzo).
Maar Mocht het zover komen probeer ik dat hij eerst hier komt :j want ik ben doods bang voor vliegen hahaha

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 11:19

Het is wel leuk, maar pin je er gewoon niet op vast, zie het als een beetje tijdverdrijf. Ik denk dat je zelf niet beseft hoeveel mensen in exact hetzelfde schuitje als jij hebben gezeten. Ik heb door de jaren heen ook wat "aanbidders"gehad over de wereld. Vonden me ook knap, lief, geweldig..de meeste hadden zelfs familie in België dus zo heel gek zou elkaar ooit ontmoeten nog niet geweest zijn. En nu, enkele jaren later, zijn ze allen netjes getrouwd met een meisje uit hun stad en lopen er al wat kinderen rond :+ .

Het is gewoon niet evident om een relatie te krijgen met iemand van de andere kant van de wereld, zeker niet op jouw leeftijd en al helemaal niet als je elkaar nog nooit gezien hebt. Denk er aan dat iemand totaal anders kan overkomen in het echt. Dit doet me altijd denken aan een reportage ooit, waarbij ze een Brits-Amerikaans 'koppel' volgden die al twee jaar "verliefd" was via het internet. Praatten heel veel, waren in een virtuele wereld zelfs getrouwd...toen besloot eindelijk de Amerikaan een bezoekje te brengen aan de Britse. Ik geloof dat ze het eerste uur misschien vijf woorden tegen mekaar hebben gezegd :+ . Ze gingen wat dingen bezichtigen en stonden een beetje als ongemakkelijke vreemden naast elkaar rond te staren. Een grote flop dus.

Daarnaast als jullie elkaar maar pas kennen en hij is al zo'n dingen tegen je aan het zeggen, voor een meisje dat hij slechts via internet kent, moet je je afvragen hoe snel hij dat ook niet tegen andere meisjes kan zeggen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 11:30

Tuurlijk er zijn wel zat dingen waar het goed bij gaat, kijk maar naar Grenzeloos verliefd. Maar dan nog is de vraag als hij echt zoveel om je geeft, neemt hij de moeite om een ticket naar Amsterdam te boeken en je op te zoeken?

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 12:06

purny schreef:
Ach ik vind het wel komisch :+

waarschijnlijk ook een stukje egostreling? Iedereen wil geliefd zijn of ze het menen of niet is het goed voor je zelfvertrouwen om het te hoen :)

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 12:20

purny schreef:
Tuurlijk er zijn wel zat dingen waar het goed bij gaat, kijk maar naar Grenzeloos verliefd. Maar dan nog is de vraag als hij echt zoveel om je geeft, neemt hij de moeite om een ticket naar Amsterdam te boeken en je op te zoeken?

Hij is 14 dus dat zit er nog even niet in :D

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-14 12:21

Killyenn schreef:
purny schreef:

Hij is 14 dus dat zit er nog even niet in :D

Nope helaas niet.... Kan zeker nog wat jaren duren |(

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 12:24

gewoon lekker contact houden, is goed voor je engels. maar ga voor de liefde lekker verder zoeken.

Houd je ogen lekker open in het hier en nu, en ga niet altijd met je hoofd bij hem in LA zitten, want dan mis je je mooiste jaren straks.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 12:38

pas maar op, voor je het weet ben je een van velen....
jij woont leeft en werkt hier....hier zijn ook leuke mannnen

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 13:35

Sarah_Stip schreef:
PaulinBijoux schreef:

Haha ja heel vaak nu ook omdat het op nederland 3 is :)

Maar kijk.... We skypen bijna dagelijks. Dan kan hij toch niet iemand anders zijn? :')

Ook via Skype kun je dingen vertellen die niet waar zijn :Y)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 13:38

Zolang je maar voorzichtig ben, o.a. de overheid waarschuwt niet voor niets voor dit soort gevallen.

Het kan inderdaad wel. Mijn vriendin heeft haar huidige vriend leren kennen in China dacht ik, terwijl hij uit Mexico komt. Zij is er van de zomer diverse weken geweest en hij is nu in Nederland. Het is even moeilijk wellicht maar het zou kunnen.

Maar wees voorzichtig, je weet het nooit.

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 13:39

Ik heb (dankzij een 1-april actie op bokt :') ) mijn huidige vriend leren kennen, en nu is een afstand van 250 km nog te doen. Maar 8000 km. -O- Jeetje. Ik zou de boot ook afhouden, hoe leuk hij ook is.

En wbt Skype, zo ging het bij ons ook hoor wel met beeld overigens. Hoe groot is dan de kans nog hij niet is wie hij zegt te zijn. Maar goed, wij spraken iets makkelijker af dan dat TS zal doen :(:)
Laatst bijgewerkt door Meraki op 06-10-14 13:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Lizzzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 13:41

Sarah_Stip schreef:
troi schreef:
Hm niet zoveel denk ik. Gezellig kletsen maar verder.. Wie weet is hij 50 en heeft hij al 10 kinderen en 14 kleinkinderen.. Tot je iemand in real life ziet ben je nergens zeker van (en dan trouwens ook nog niet maar kun je iets meer afleiden 8-) )

Ik denk niet dat hij 50 is :+ want we skypen bijna dagelijks.... Dus dan zal hij er wel heel jong uit zien :')

haha filter :+