Nog steeds niets gekregen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 10:46

Suzanne F. schreef:
Mannen lezen niet tussen de regels door he? Die snappen alleen wat je ze vertelt.

Je kan ook gewoon zeggen wat je wil ipv verwachten dat een man de boodschap tussen jouw regels uithaalt.
Als vrouwen beter zouden communiceren zou het leven voor beide partijen ook een stuk makkelijker zijn.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 10:48

Suzanne F. schreef:
Hm nou erg grappig zou ik het ook niet vinden. Maar mannen zijn soms gewoon erg eeh tja.... mannelijk... Als jij zegt dat je niks hoeft omdat je niks weet dan denken ze al snel: Oh dat is makkelijk, ze hoeft niks. Mannen lezen niet tussen de regels door he? Die snappen alleen wat je ze vertelt.

Ook al zou er nu nog iets komen dan zou ik nog niet blij zijn. 2 maanden later hoeft het niet meer. Laat maar zitten.

Daarentegen zijn vrouwen gewoon onduidelijk :+ zeg gewoon wat je wil, wil je niks ook prima maar dan krijg je ook niks, zo ingewikkeld is dat toch niet? }:0

Mariska88

Als ik vriendlief was zou ik dan nu maar een kado kopen om van het gezeur af te zijn..

Ja sorry maar blijkbaar hecht hij daar geen waarde aan..

Eens met bovenstaande post

LilChar

Maar ze had later, nog voor haar verjaardag toch wat voorstellen gedaan! Dus hij wist het wel naar mijn idee.

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 10:49

Goof schreef:
Suzanne F. schreef:
Mannen lezen niet tussen de regels door he? Die snappen alleen wat je ze vertelt.

Je kan ook gewoon zeggen wat je wil ipv verwachten dat een man de boodschap tussen jouw regels uithaalt.
Als vrouwen beter zouden communiceren zou het leven voor beide partijen ook een stuk makkelijker zijn.

Dit dus!
Ik kon het niet meer met je eens zijn _/-\o_

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 10:49

fjordjes schreef:
12 augustus werd ik 25 en enkele dag ervoor had mijn vriend gevraagd wat ik wilde hebben, eerst wist ik niks en zei nog voor de grap, ik hoef niks want ik weet het niet. .

Mijn man zou zeggen: "wees dan duidelijk" :D
Vriend vraagt wat je wil hebben voor je verjaardag en jij zegt niks. Dan krijg je ook niks.

Zo zou het hier ook werken.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 10:51

fjordjes schreef:
Gelukkig had ik later wel wat suggesties en hij zei ik zie wel.

Nou op het moment dat ze dit zei had hij het gewoon kunnen weten hoor..

miepmiep1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 10:53

inochiyo schreef:
miepmiep1 schreef:
Ik heb al 2 jaar niks gehad en ook zelfs met moederdag krijg ik niks. Ik mag dus wel eens gaan klagen als ik dit zo lees haha.

Waarom zou je op moederdag iets van je vriend moeten krijgen?

Omdat mijn dochter nog veel te jong is om alleen naar de winkel te gaan. Een een bosje bloemen of iets anders kleins is wel leuk dan.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 10:58

janouk schreef:
fjordjes schreef:
12 augustus werd ik 25 en enkele dag ervoor had mijn vriend gevraagd wat ik wilde hebben, eerst wist ik niks en zei nog voor de grap, ik hoef niks want ik weet het niet. .

Mijn man zou zeggen: "wees dan duidelijk" :D
Vriend vraagt wat je wil hebben voor je verjaardag en jij zegt niks. Dan krijg je ook niks.

Zo zou het hier ook werken.

Het is een feit dat het bij mannen zo werkt.Ik heb ook een tijdje huishoudelijke apparaten voor mijn verjaardag gehad.Ik heb toen ook gezegd dat ik dat niet wil.Een stofzuiger of een wasmachine om een ander zijn huishoudster te mogen gaan spelen,Nee bedankt ,dan liever geen kado.

Nu schrijf ik het gewoon op een briefje wat ik wil,winkel en prijs er bij anders kan hij het weer niet vinden.Ook vaak niks duurs,maar wel de parfum of badschuim die ik te duur vind om tussen door te kopen.

Sinds de kinderen niet meer naar de lageschool gaan,krijg ik ook niks meer voor moederdag.
Dus ik heb afgelopen moederdag een knalrose mok gekocht met best Mum of de world er op.
Die gezichten :D toen ik uitgebreid met mok goed in zicht thee zat te drinken. :D

palousa_boy

Re: Nog steeds niets gekregen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 11:00

Waarom zou een man niet de door hem aan z'n vrouw gegeven stofzuiger kunnen gebruiken? :? Of de wasmachine of weet ik het?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-14 11:01

Als je mijn eerste bericht had gelezen dan had ik hem suggesties gedaan met wat ik wilde. Dan is het toch duidelijk? Hij zei daarop ook nog, ik zie wel wat het gaat worden. Dus zo onduidelijk ben ik niet geweest.

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 11:01

Ik vind verjaardagen ook altijd erg belangrijk. Vorig jaar gaf ik mijn vriend een aantal sessies skydiving. En wat kreeg ik van hem?? ... Bijna een jaar de stalling van mijn paard. Dat was echt zo'n enorme teleurstelling. Hij had namelijk het hout geregeld voor de omheining bij de paddock en het land. In plaats van geld aan de staleigenaaresse te vragen, hebben ze het opgelost door mijn paard daar een jaar 'gratis' te stallen. Hij begrijpt nog steeds niet dat ik dat geen cadeau vind... -O-

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 11:02

Jeetje, een jaar gratis stalling en dan eigenlijk ondankbaar zijn ook nog :?

Wat doen mensen moeilijk over verjaardagen zeg.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 11:04

Mijn verjaardag is mij heilig, ik vier het uitgebreid omdat ik dankbaar ben dat ik weer een jaar ouder heb mogen worden :) dan vind ik het teleurstellend, als 1 van de belangrijkste mensen in mijn leven te lui is om er aan te denken, terwijl zelfs de mensen die minder dichtbij mij staan er wél aan denken.
Mijn ouders hebben slingers opgehangen, ook dat vond mijn vriend toen belachelijk en was te lui om het te doen, terwijl hij wel weet hoeveel het voor mij betekend.

Ik dacht echt toen ik de gordijnen open deed dat mijn vriend die moeite had gedaan om slingers op te hangen, zegt hij ook nog "ja echt niet, dan had ik eerder op moeten staan zeker" -O-
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 04-10-14 11:07, in het totaal 1 keer bewerkt

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-14 11:06

Nou idd vuurneon, dat is waar het mij ook om gaat. Hij is de belangrijkste persoon in mijn leven en het gaat me om het gebaar.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 11:07

Even overleg samen met je vriend dat je toch wel teleurgesteld bent dat hij zijn belofte niet na kwam, en dat je het toch wel mist dat er niks gedaan is? Direct ook overleggen wat jullie vanaf nu gaan doen met de verjaardagen? Dan staan jullie ook weer op 1 lijn.

Stille hints zoals hem de volgende keer voor zijn verjaardag een heel groot cadeau geven zodat hij zich rot voelt, vind ik heel erg kinderachtig. Wat voor relatie heb je dan, wanneer je het grappig vind als de ander zich rot voelt. Praat er gewoon over, dat weet de andere partij tenminste wat er aan de hand is.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 11:08

Hier wordt geen gereedschap of huishoudelijke dingen gegeven. Een verjaardagscadeau is persoonlijk. Ookal is het maar een fles douchegel, vind ik veel meer waarde hebben dan een wasmachine van 500,- omdat we die toch toevallig net nodig hadden

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 11:10

Goof schreef:

Volgens mij heeft zij die jaar stalling als ik het zo lees zelf al betaald dmv het hout van de omheining, is dus idd geen kado.

wph1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 11:10

Marissa dit is niet leuk.
Ik doe niet veel aan verjaardagen maar vind een cadeau wel erg leuk. Het mooiste vind ik als hij zelf er over na gedacht heeft.
Gelukkig weet mijn man mij altijd te verrassen.
Waarom elkaar geen cadeautjes geven doe je dat ook niet als je bij iemand op verjaardagsvisite gaat.
Dan neem je toch ook een cadeautje mee

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 11:11

fjordjes schreef:
Als je mijn eerste bericht had gelezen dan had ik hem suggesties gedaan met wat ik wilde. Dan is het toch duidelijk? Hij zei daarop ook nog, ik zie wel wat het gaat worden. Dus zo onduidelijk ben ik niet geweest.

Tja, ik zeg ook weleens wat, misschien was het gewoon om van je gezeur af te zijn.
En je bent de 1e keer ook duidelijk geweest, je zei dat je niets wilde :x

En hier "geven" we ook gereedschap of wat er dan ook nodig is op dat moment. Al is het meer zo dat we het gewoon halen en er dan bij zeggen "oh dit is dan voor je verjaardag" :+

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 11:13

verography schreef:
Goof schreef:

Volgens mij heeft zij die jaar stalling als ik het zo lees zelf al betaald dmv het hout van de omheining, is dus idd geen kado.

Hij heeft het hout geregeld, ik lees nergens dat zij een bijdrage heeft geleverd aan de omheining..
Laatst bijgewerkt door palousa_boy op 04-10-14 11:14, in het totaal 1 keer bewerkt

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 11:14

Ik zou het ook niet leuk vinden als hij bv te lui is om een cadeau voor me te kopen.
Eerder had hij er nog wel eens een handje van dat hij vond van "als je at leuks ziet dan koop je dat toch gewoon voor je verjaardag" Maar ook met bv sinterklaas met lootjes trekken. Ik verwachte dat ik die cadeautjes voor me zelf wel ging kopen....
Nou uhhh dacht het niet!

Een klein beetje moeite ergens voor doen mag ook wel!

Maar ben daar ook heel duidelijk over geweest, ik ga niet m'n eigen cadeautjes kopen dat mag hij doen. En dat doet hij tegenwoordig ook hoor <3

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 11:15

palousa_boy schreef:
Waarom zou een man niet de door hem aan z'n vrouw gegeven stofzuiger kunnen gebruiken? :? Of de wasmachine of weet ik het?

Kunnen is het probleem niet, willen wel }>

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 11:16

Zijn jullie ook niet uiteten geweest of iets?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 11:16

Dieselpaard schreef:
Ik vind verjaardagen ook altijd erg belangrijk. Vorig jaar gaf ik mijn vriend een aantal sessies skydiving. En wat kreeg ik van hem?? ... Bijna een jaar de stalling van mijn paard. Dat was echt zo'n enorme teleurstelling. Hij had namelijk het hout geregeld voor de omheining bij de paddock en het land. In plaats van geld aan de staleigenaaresse te vragen, hebben ze het opgelost door mijn paard daar een jaar 'gratis' te stallen. Hij begrijpt nog steeds niet dat ik dat geen cadeau vind... -O-

Man en student economie hier, ook ik zie het probleem niet. In mijn optiek zou het een geweldig cadeau zijn!