Kleding combineren met nike air max

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 19:48

Rebeccaa schreef:
takkie_muis schreef:
Idd nikes zijn mijn grote vrienden , van binnen helemaal gaar maar met ductape nog loopbaar xd . Spijkerbroek roze broek blauwe broek I don't care!

Oh god, loop je serieus op nikes met tape erom heen? :')

Lekker onder een spijkerbroek dragen. :D

Nee alleen de hak van binnen :D plastic stak in mijn voet , ik heb nettere nikes en nog een paar maar heb liever dit paar ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 21:42

BaileyMix schreef:
Ehm gewoon helemaal niet, alsjeblieft :') Tenzij je een tokkie bent. Dan mag het. En hardstyle luistert :=

Dus ik behoor tot de tokkie-club? *\o/*

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 21:45

BaileyMix schreef:
Ehm gewoon helemaal niet, alsjeblieft :') Tenzij je een tokkie bent. Dan mag het. En hardstyle luistert :=

Over hardstyle gesproken, laatst zat ik met een vriendin op het schoolplein, en liep er een meid met zwaar overgewicht (echt 1.70 en 120 kilo ofzo) over het plein met een zonnebril waar in grote letters 'hard style' op stond :')

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 22:33

En toen moest je lachen of je vond dat grappig of wat..? Waarom vermeld je erbij dat ze zo zwaar is? Het ging om de bril neem ik aan?

NatasjavE

Re: Kleding combineren met nike air max

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 22:37

Met gympen kom je ook niet verder dan een spijkerbroek en een leuke top.

Ja,..onder je sportkleding...Tijdens(!) het sporten.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 22:40

Jeffcha schreef:
En toen moest je lachen of je vond dat grappig of wat..? Waarom vermeld je erbij dat ze zo zwaar is? Het ging om de bril neem ik aan?

Het gaat er niet om dat ze zo zwaar is, maar het overgewicht in combinatie met de 'hardstyle'-bril was inderdaad erg grappig ja :') Maar ik moest niet hardop lachen toen ze er liep ofzo, dat is nogal onbeleefd.

Santos_05
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 22:45

Nike's alleen onder een trainingspak of spijkerbroek en in je vrije tijd..... Maar ik ben ook 30+.... :D

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 22:47

Ja nuttige informatie ook.. Zielig! :')

Ik combineer het met een spijkerbroek en een shirt met een vestje.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 22:51

Ik vind dat altijd best wel jammer. Ts vraagt hoe ze leuk haar air max kan combineren, ze vraagt niet wat wij ervan vinden. Waarom dan antwoorden met niet, alleen tokkie's enz. Ik snap dat jullie daar lol aan hebben hoor, maar er zijn zat mensen die air max dragen en dat je ze zelf niet draagt oké. Maar waarom dan altijd weer zo 'negatief reageren', hou dat gewoon eens voor je als er niet om wordt gevraagd.

Hetzelfde geldt als hierboven, met die hardstyle bril, nou wat leuk zeg. Tuurlijk moet ik ook wel eens grinniken om wat iemand aan heeft of de combinatie, maar dit hou ik dan lekker voor mezelf.

Ik vind het soms gewoon zo jammer, waarom niet alleen leuk reageren en anders gewoon niet en het voor jezelf houden?

---
Ik heb ook een paar air max, niet eens zozeer omdat ik ze nou zo mooi vind, maar er kunnen gewoon weinig schoenen tegenop die zo fijn lopen. Ik combineer ze met een skinny jeans en een vrij basic shirt/blouse en eventueel jasje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 11:12

Ik loop sinds mijn 14e op nikes air max. Maar kwaliteit gaat duidelijk achteruit. In het begin deed ik ruim 3 kwart jaar ermee. En nu zijn ze met een half jaar helemaal kapot en versleten.

Erg jammer. Ze lopen erg lekker. Maar ga denk ik toch op zoek naar een ander merk. Maar denk dat er toch sowieso weer 1 paar air maxjes komen. En natuurlijk wel de classics.

Ik draag ze zelf altijd onder spijkerbroeken en trainingsbroek. Af en toe doen mijn benen zo zeer, dat een spijkerbroek niet lekker zit. Dus dan loop ik heerlijk hele dagen in trainingsbroek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 11:18

BaileyMix schreef:

Wauw ik luister graag hardcore. Maar ben absoluut geen tokkie. Wat een vooroordeel....

Helaas zijn dit 1 van de weinige merken waar ik een hele dag op kan lopen. Bij de meeste schoenen lopen ik na een halve dag al krom van de pijn.

Ik zou graag eens andere schoenen willen aandoen. Maar de juiste merk schoenen voor mij is lastig te vinden. En ik moet ook opzoek. Want ik ga geen 140 euro betalen voor schoenen die nauwelijks half jaar mee gaan.

Tot nu toe kan ik het alleen op legerkisten een hele dag volhouden. Maar dat zijn helemaal lompe schoenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 11:22

Vooroordelen houdt je toch..

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 445c684d06

Voor mijn lieveling en achter die ik soms aantrek die past juist niet echt ergens onder , vaak onder roze spijkerbroek en met zwart vest . De ander kan overal onder en loopt net zo lekker als een normale nike , alleen ja hij raakt af -O- . Nu ongeveer anderhalf jaar oud :)

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 11:36

Gelukkig ben ik dan ook een tokkie met mijn goede opleiding en goede job. En ik ben 30 én luister zelfs nog naar hardstyle! :x

Maar goed, ik draag ze ook overal onder hoor (uiteraard wel wat qua kleurencombinatie past). Zijn heerlijke schoenen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 12:29

Die zwarte zijn in mijn ogen makkelijker te combineren dan die witte hoor, takkie_muis. :))

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 12:32

Myfairytale schreef:
Gelukkig ben ik dan ook een tokkie met mijn goede opleiding en goede job. En ik ben 30 én luister zelfs nog naar hardstyle! :x

Maar goed, ik draag ze ook overal onder hoor (uiteraard wel wat qua kleurencombinatie past). Zijn heerlijke schoenen!

precies, ik ben zelfs 34 :D

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 12:35

love_western schreef:
BaileyMix schreef:

Wauw ik luister graag hardcore. Maar ben absoluut geen tokkie. Wat een vooroordeel....

Helaas zijn dit 1 van de weinige merken waar ik een hele dag op kan lopen. Bij de meeste schoenen lopen ik na een halve dag al krom van de pijn.

Ik zou graag eens andere schoenen willen aandoen. Maar de juiste merk schoenen voor mij is lastig te vinden. En ik moet ook opzoek. Want ik ga geen 140 euro betalen voor schoenen die nauwelijks half jaar mee gaan.

Tot nu toe kan ik het alleen op legerkisten een hele dag volhouden. Maar dat zijn helemaal lompe schoenen.

Ik heb ook heel snel last van mijn voeten en daarom koop ik altijd dure schoenen.
Maar die gaan echt wel langer mee dan een half jaar.
Gewoon op tijd nieuwe hakken eronder(en of nieuwe zolen)

Ik doe juist heel lang met goede schoenen.

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 12:37

Ik ben met mijn 30+, en goede baan dan ook een tokkie aangezien ik nog steeds op Nike's loop 8)7 Ik draag ze zowel prive als op mijn werk (hoef op kantoor ook niet netjes gekleed). En ja was ook een gabbertje in de jaren 90. Nike's zijn gebleven omdat ze gewoon erg lekker lopen!

Ik draag ze onder een spijkerbroek met shirts, blousjes, vesten, etc etc.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 12:43

Wij mogen op het werk zeer beslist niet op gympen lopen.

Ik moet zeggen ik associeer gympen nou niet direct met tokkies....

Maar ik vind het echt niet leuk staan onder gewone kleding :o
Met excuses aan de Nike fans :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 12:49

Ik vond ze altijd erg leuk, maar te duur. Toen werden ze aangeraden door de orthopedist :) En ik ben er echt heel erg fan van!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 12:51

Ik vind Air Max ook nergens mooi bij.. Gewone Nikes overigens wel maar de Air Max vind ik echt vreselijk lompe schoenen.

Drogon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 12:53

Gewoon googlen bij google afbeeldingen, ''nike airmax outfits'' krijg je een heeeeeleboel voorbeelden, kun je zelf uitkiezen wat je mooi vind :j

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 12:58

Clemency schreef:
Gewoon googlen bij google afbeeldingen, ''nike airmax outfits'' krijg je een heeeeeleboel voorbeelden, kun je zelf uitkiezen wat je mooi vind :j

had je dat in mijn tijd gedaan, kreeg je alleen maar Aussies :D
Grappig hoe tijdloos een schoen kan zijn! :)

Bernoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 13:09

Een oud klasgenootje van me had altijd de meest gekke combis aan maar de hele school vond unaniem dat ze er altijd supergoed uitzag. Ze had weleens een rok tot op de knie aan, met een dikke panty of maillot, beenwarmers tot halverwege haar kuiten en dan nikes eronder! Klinkt niet echt tof als je het zo leest maar het zag er echt leuk uit! Meestal had ze ook echt felle kleuren.

Edit, en ze zag er absoluut niet uit als een tokkie! Ze is nu kunstenares, was ze feitelijk toen al maar dan met kleding.

frensje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 13:16