Simpele gerechten zonder Vlees/Vis/Gevogelte en Groente

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 23:13

Nou ik ben ook blij om te lezen dat ik niet de enige ben. :D Ik lust ook al sinds ik mij kan heugen geen vlees. Zou het wel willen eten, niet omdat ik 'vegetarisch' ben omdat ik het zielig vind, maar lust het gewoon niet. Ook lasagne en sla niet.. Vis ook niet.. Sinds mijn ouders minder zijn vgaan pushen, ik een vriendje kreeg en het heel awkward vond we de eerste keer uit eten naar een pannekoekhuis moesten, ben ik meer gaan leren eten. Pizza lustte ik nooit, nu mijn lievelingseten. Pasta at ik altijd kaal, nu met saus. :D Ik ben dan wel weer gek op groenten, dat dan weer wel! Het is zoveel makkelijker als je veel lust, zeker met uit eten gaan. Ik lees zeker dus even mee. :D

holly

Re: Simpele gerechten zonder Vlees/Vis/Gevogelte en Groente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 01:26

Guur weer buiten is snert binnen :-)
Je hebt daarvoor nodig een pak spliterwten en als het goed is staat daar een recept voor erwtensoep op.
Hele grote pan en dan voor het op je bord gaat met de staafmixer er op los.
(Ik vis altijd de worst er uit, snij ik klein en gooi deze na pureren van de soep weer terug, maar volgens mij kun je worst ook mee pureren. Het vlees wat er in zit pureer je iig wel mee)
Voordeel is dat je goed gegeten hebt na een lekkere kom erwtensoep.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 08:32

xkimmx haha zo awkward had ik het ook hoor, nog steeds met uit eten gaan! :D

holly, ik eet geen vlees en wil dit ook zeker niet gaan eten, dus de worst word er bij mij niet door heen gepureerd hahaha

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 09:49

Ja het scheelt dat ik nu pizza eet, dus is 9 van de 10 keer een pizzeria. :D Maar neem me nou niet mee naar een lunchtent want al die soorten broodjes lust ik niet, dan ga ik vaak voor een patatje met groentenkroket of poffertjes ofzo. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 10:12

Of een mandje stokbrood met kruidenboter... maak je me trouwens erg gelukkig mee!

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 16:42

Ja mij sinds kort ook! Lustte ik vroeger ook niet. :o