Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Axel_Valerie schreef:Ja ik heb dus nu een mail gestuurd omdat de beste man daarnaar vroeg. Ik ga ze wel de kans geven om het op te lossen, zo ben ik dan ook weer..

Peerke_ schreef:Axel_Valerie schreef:Ja ik heb dus nu een mail gestuurd omdat de beste man daarnaar vroeg. Ik ga ze wel de kans geven om het op te lossen, zo ben ik dan ook weer..
Als ik je een advies mag geven.. Niet mailen.
Alles wat je zegt kan tegen je worden gebruikt.
Eigenlijk moet ik ons trucje niet verklappen
Maar als wij eigenlijk geen bewijs hebben, gaan we op fishing expedition.
We sturen de klant een brief waarin we hem eigenlijk uitlokken om een mail of brief te sturen waaruit op te maken is dat wij ook daadwerkelijk hebben geleverd.
Axel_Valerie schreef:Of een verhaal niet spannender maken dan het isJeetje niet zo mierenpielen. Hij is ook al werkzaam als advocaat en ja hij heeft de studie/master Nederlands Recht inderdaad afgerond met goed gevolg.
En ik denk dat de optie negeren nu wel genoemd is. Dat doe ik al HEEEEL lang en dat werkt niet. Ik wil er gewoon van af.
. Waarschijnlijk is je vriend werkzaam als advocaat-stagiare.
Kiwipitje schreef:Axel_Valerie schreef:Of een verhaal niet spannender maken dan het isJeetje niet zo mierenpielen. Hij is ook al werkzaam als advocaat en ja hij heeft de studie/master Nederlands Recht inderdaad afgerond met goed gevolg.
En ik denk dat de optie negeren nu wel genoemd is. Dat doe ik al HEEEEL lang en dat werkt niet. Ik wil er gewoon van af.. Waarschijnlijk is je vriend werkzaam als advocaat-stagiare.
Langer negeren
Diablo schreef:Axel_Valerie schreef:En ik denk dat de optie negeren nu wel genoemd is. Dat doe ik al HEEEEL lang en dat werkt niet.
Natuurlijk wel. Als jij niet reageert, houden ze vanzelf wel op.
.
). xxCYNNxx schreef:@ vuurneon
ook daar is heel makkelijk mee af te rekenen.
Als het goed is, staat die persoon namelijk bij de gemeente niet meer ingeschreven op dat adres. Alleen jullie staan daar ingeschreven. Een belletje plegen waarbij je hun daar op wijst zou meer dan voldoende moeten zijn om daar in 1 keer van af te zijn.
Althans dat was het bij ons wel; ging om een garagerekening van vorige bewoner. Incasso verwezen naar gemeentehuis en het was klaar.
Dat zou bij de politie ook het geval moeten zijn.
Kijk daarom is negeren niet altijd de beste aanpak; je kan voor verrassingen komen te staan die behoorlijk genant kunnen zijn. Zoals dus politie aan de deur in jou geval.
helaas... Politie kwam zelfs een maand later weer langs. Politieman zei ook; tja, communicatie is niet echt ons ding en omdat adres onbekend is gaan wij automatisch naar het laatst bekende adres toe.