...Ik paste altijd voor niets op bij mijn zus ( haar moeder). Maar ik heb nog maar heeeeeeeel weinig oppas gebruikt..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
...pimaude schreef:Mensen met een gehandicapt kind krijgen pgb toch? Daar kunnen ze oa jou van betalen dus kun je rustig in overleg gaan!
_Nadia_ schreef:Oh nee? Zou toch zeggen van wel, als er brand uit breekt, als er een kind ziek wordt, als er een kind wakker wordt etc etc
Wij hebben nu 5 kinderen (nummer 6 onderweg) maar betalen als we een oppas hebben 4GBP (we wonen in engeland) voor het eerste kind, en 3GBP voor ieder volgend kind
melody7 schreef:_Nadia_ schreef:Oh nee? Zou toch zeggen van wel, als er brand uit breekt, als er een kind ziek wordt, als er een kind wakker wordt etc etc
Wij hebben nu 5 kinderen (nummer 6 onderweg) maar betalen als we een oppas hebben 4GBP (we wonen in engeland) voor het eerste kind, en 3GBP voor ieder volgend kind
Ik zal er wel anders tegenaan gaan kijken als ik ouder wordt.. nu zie ik die problemen niet zo, let bij mijn verzorgpaard ook altijd op de kleinkinderen als ze er zijn en vind het niet zoveel moeite..
_Nadia_ schreef:Oh nee? Zou toch zeggen van wel, als er brand uit breekt, als er een kind ziek wordt, als er een kind wakker wordt etc etc
Annemiek80 schreef:_Nadia_ schreef:Oh nee? Zou toch zeggen van wel, als er brand uit breekt, als er een kind ziek wordt, als er een kind wakker wordt etc etc
Pfoe en dat zijn normale tarieven voor een informele oppas?
Of zijn dat meer de officiële tarieven die gastouders hanteren.