Jolien87 schreef:deksel schreef:Herkenbaar... Genoeg mensen, waaronder mijn ex wiskunde leraar.
Vorig jaar, toen ik nog een brugwup was had ik een wiskunde leraar B. B deed echt van die rare dingen waarvan je denkt: 'Waarom hebben ze die man ooit aangenomen?'.
Maar goed, wat deed hij dan allemaal?
-Piemels op het bord tekenen
-Rare opmerkingen;
Een jongen J zei tegen een vriend: 'Tss je bent echt een pedo'.
B stond achter hem, die J zei tegen B: 'O nee ik had het niet tegen u hoor'.
B: ' Maak je geen zorgen, ik doe alleen kindjes onder de 7'.
En dan te bedenken dat hij 2 kleuters heeft voortgebracht![]()
-Schatje zeggen tegen leerlingen die in hun eentje een toets in moeten halen, niet bepaald prettig..
-Jongens de klas uit sleuren die niet luisteren. Hij pakte serieus een jongen bij zijn arm en trok hem de klas uit.
-Gaan dreigen met papiertjes, en vervolgens niks met de papiertjes doen maar meteen de halve klas er uit sturen.
En ga zo maar door. Ook kon die totaal niet uitleggen.. Heb nu een wiskunde leraar die echt top uitlegt en ik heb eindelijk een goed gevoel over een toets.
Zo ken ik nog wel meer mensen, maar B is toch wel een heel erg geval
Ik vind dit best zorgwekkend. Ik sta zelf ook voor de klas, basisonderwijs dan wel, maar ik kan me absoluut niet voorstellen dat een professionele leerkracht dit gedrag ooit zou kunnen vertonen.
We hebben het toen ook gemeld bij onze mentor, maar opzich was het ook best lachwekkend.
Mentor heeft er wat van gezegd en toen heeft B wat 'uitleg' gegeven, 428498247184095 mensen de klas uitgestuurd en zo gingen de wiskunde lessen verder.
ook heeft hij bij zijn mentorklas een hele les uitleg gegeven over hoe zijn digitale pen en zijn 'magische' ( wtf
) blaadje werktte?! Het blijft een rare vent die op vwo sprint niveau uit legt.

Ze had hem namelijk een paar dagen tevoren in haar rollator (open en bloot) meegenomen naar de drogist en hem daar op de toonbank gezet omdat ze nieuwe batterijen nodig had. De verkoopster had haar met stomme verbazing aangekeken en kon met moeite haar lach inhouden. Nu snapte de mevrouw opeens waarom