Mensen waarvan je denkt...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:26

Jolien87 schreef:
deksel schreef:
Herkenbaar... Genoeg mensen, waaronder mijn ex wiskunde leraar.
Vorig jaar, toen ik nog een brugwup was had ik een wiskunde leraar B. B deed echt van die rare dingen waarvan je denkt: 'Waarom hebben ze die man ooit aangenomen?'.
Maar goed, wat deed hij dan allemaal?

-Piemels op het bord tekenen -O-
-Rare opmerkingen;
Een jongen J zei tegen een vriend: 'Tss je bent echt een pedo'.
B stond achter hem, die J zei tegen B: 'O nee ik had het niet tegen u hoor'.
B: ' Maak je geen zorgen, ik doe alleen kindjes onder de 7'.
En dan te bedenken dat hij 2 kleuters heeft voortgebracht :x
-Schatje zeggen tegen leerlingen die in hun eentje een toets in moeten halen, niet bepaald prettig..
-Jongens de klas uit sleuren die niet luisteren. Hij pakte serieus een jongen bij zijn arm en trok hem de klas uit.
-Gaan dreigen met papiertjes, en vervolgens niks met de papiertjes doen maar meteen de halve klas er uit sturen.

En ga zo maar door. Ook kon die totaal niet uitleggen.. Heb nu een wiskunde leraar die echt top uitlegt en ik heb eindelijk een goed gevoel over een toets.

Zo ken ik nog wel meer mensen, maar B is toch wel een heel erg geval :+

Ik vind dit best zorgwekkend. Ik sta zelf ook voor de klas, basisonderwijs dan wel, maar ik kan me absoluut niet voorstellen dat een professionele leerkracht dit gedrag ooit zou kunnen vertonen.

We hebben het toen ook gemeld bij onze mentor, maar opzich was het ook best lachwekkend.
Mentor heeft er wat van gezegd en toen heeft B wat 'uitleg' gegeven, 428498247184095 mensen de klas uitgestuurd en zo gingen de wiskunde lessen verder.
ook heeft hij bij zijn mentorklas een hele les uitleg gegeven over hoe zijn digitale pen en zijn 'magische' ( wtf :') ) blaadje werktte?!
Het blijft een rare vent die op vwo sprint niveau uit legt.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:27

Jolien87 schreef:
deksel schreef:
Herkenbaar... Genoeg mensen, waaronder mijn ex wiskunde leraar.
Vorig jaar, toen ik nog een brugwup was had ik een wiskunde leraar B. B deed echt van die rare dingen waarvan je denkt: 'Waarom hebben ze die man ooit aangenomen?'.
Maar goed, wat deed hij dan allemaal?

-Piemels op het bord tekenen -O-
-Rare opmerkingen;
Een jongen J zei tegen een vriend: 'Tss je bent echt een pedo'.
B stond achter hem, die J zei tegen B: 'O nee ik had het niet tegen u hoor'.
B: ' Maak je geen zorgen, ik doe alleen kindjes onder de 7'.
En dan te bedenken dat hij 2 kleuters heeft voortgebracht :x
-Schatje zeggen tegen leerlingen die in hun eentje een toets in moeten halen, niet bepaald prettig..
-Jongens de klas uit sleuren die niet luisteren. Hij pakte serieus een jongen bij zijn arm en trok hem de klas uit.
-Gaan dreigen met papiertjes, en vervolgens niks met de papiertjes doen maar meteen de halve klas er uit sturen.

En ga zo maar door. Ook kon die totaal niet uitleggen.. Heb nu een wiskunde leraar die echt top uitlegt en ik heb eindelijk een goed gevoel over een toets.

Zo ken ik nog wel meer mensen, maar B is toch wel een heel erg geval :+

Ik vind dit best zorgwekkend. Ik sta zelf ook voor de klas, basisonderwijs dan wel, maar ik kan me absoluut niet voorstellen dat een professionele leerkracht dit gedrag ooit zou kunnen vertonen.

En verder:
-mensen die bij het naar buiten lopen uit een winkel voor de deur gaan stilstaan.
-mensen die met een slakkengangetje door de winkelstraat slenteren.
-mensen die naar een nieuwe kassa rennen die wordt geopend terwijl ze achteraan in de rij stonden.

Mensen die midden in een gangpad of op de weg stil gaan staan en blijven praten... >;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-14 20:29

Ik zat laatst ook in de trein, op weg naar een vriend die net zijn relatie uit had. (hoe ironisch)
toen kwam er 1 station verder een bezweette man naast mij zitten, die zei "warm is het hé". Ik zo ja het is erg warm.
Ik heb de hele tijd niks anders gezegd dan uhu, ja en "komt vast wel goed"
Maar hij heeft mij binnen 10 minuten!!!! zijn hele levenverhaal verteld zonder dat ik op hem inging. Hij had het net uit met zijn 9 jaar jongere vriendin want hij was net verhuisd en het werkte niet en appen dit en appen dat. En hij ging nu naar Zwolle en als hij haar op wilde zoeken dan wist hij wel waar ze rond hing maar dat wilde hij niet etc.

Ik zat echt zo: %)

M_D_H

Re: Mensen waarvan je denkt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:30

Bizar...

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:32

Laatst een meisje in de trein die concludeerde dat de patat naar aardappel smaakte... en dat hoorde toch echt niet want patat hoor te smaken naar frietjes... daar hoorde tof echt geen aardappel bij... Dus de patat werd weggegooid want het kon nooit goed zijn als het naar aardappel smaakte :') _O-

Iets met blond enzo :+

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:39

Haha heb lang gedacht dat het aan mij lag, maar het gebeurt dus gelukkig niet alleen bij mij. Onbekenden die tegen je komen praten net of ze kennen je al 10 jaar :=

Ooit eens in Brussel op de tram. Komt er zo een meisje naast mij zitten en vanalles vertellen. Ik ja knikken en lachen, maar ze praatte echt heel marginaal en over de jongeren in Charleroi dat zo veel erger zijn, dat het in Brussel mietjes zijn daartegen en hoe agressief ze wel niet is enzo. Heel de tram aan het omkijken, want ze was wel heel luid aan het praten. Was blij als ik eindelijk kon uitstappen 8)7

Pfioe denk dat als ik haar had uitgelachen of weggestuurd ik een kopstoot kreeg :=

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:46

Ik heb het al eens op Bokt geplaatst, maar het past goed in dit topic dus kopieer ik het even:

Cayenne schreef:
Een cliente van mijn moeder (zat vroeger bij de thuiszorg).
Mijn moeder moest bij een oude dame het huishouden doen en zag in de slaapkamer een vibrator staan := Mams besloot niets te zeggen en het gewoon langs haar heen te laten gaan, maar een week later stond dat ding nog steeds op het nachtkastje van de oude mevrouw. Haar dochter was er op dat moment ook, dus mams heeft de dochter toen gezegd dat zij er geen probleem mee heeft, maar anderen misschien wel helemaal raar opkijken.
De dochter heeft toen aan haar moeder gevraagd waarom ze dat ding op het nachtkastje had staan. Het antwoord van de mevrouw: 'Ja, in de Wehkamp stond dat het een massagestick is en ik heb zo'n last van m'n nek en deze trilt zo fijn' :+
Mijn moeder en de dochter lagen in een deuk en hebben de vrouw toen uitgelegd waar de 'massagestick' eigenlijk voor bedoeld is, en opeens ging er een lichtje branden bij de oude dame :)* Ze had hem namelijk een paar dagen tevoren in haar rollator (open en bloot) meegenomen naar de drogist en hem daar op de toonbank gezet omdat ze nieuwe batterijen nodig had. De verkoopster had haar met stomme verbazing aangekeken en kon met moeite haar lach inhouden. Nu snapte de mevrouw opeens waarom :+

Ik blijf het jammer vinden dat ik de gezichtsuitdrukking van de verkoopster niet heb kunnen zien :')

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:47

@Cayenne hahahahaha _/-\o_

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-14 20:47

_O- _O- _O-

Oh boy geweldig

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:49

Oh my :') _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:51

Stilte coupe is nooit stil, ik durf nooit wat er van te zeggen maar zo irri :')

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:54

Massagestick :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:59

melaniepk schreef:
Massagestick :')

In zekere zin is dat natuurlijk nog waar ook :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 21:00

Vorige week in de trein richting huis.. Was lekker rustig en op een gegeven moment komen er twee meiden van een jaar of 15 in de trein zitten. Het gesprek ging ineens over te dik zijn.
Meisje 1: "Ja en als je ouder dan 40 bent kun je niet meer afvallen!"
Meisje 2: "Dat heb ik gehoord ja. Weet je, ik ken iemand he en die eet élke zondag chips. Echt élke zondag! Dat is toch niet normaal?!"
En ik zat daar maar van.. Yeah.. right :')

Paar dagen terug ook twee meiden, volgens mij rond de 20. Ze deden allebei MBO zeiden ze.
"Ja ik ben blij dat ik mijn paard nog kan rijden 3x per week"
"Als je mijn studie deed kon dat echt niet hoor! Echt, zo druk! Het is net HBO!"
_O-

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 22:54

Een kennis vroeg laatst doodserieus waar Disneyland Parijs is..

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 22:54

Ohh Calice :oo

Iemand uitleggen naar een website te gaan. Bijv:
http://Www.website.nl/downloads
Vraagt die gene serieus "hoe spel je slash??" :') als in "/" in een webadres. Gosh!!

Verder een collega die bloedserieus ingaat op de meest domme geintjes.
Hij heeft t gewoon echt niet door en dat maakt t nog grappiger :')

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 22:56

Oooh laat ik nou net van de week zo iemand tegen zijn gekomen.

Ik stond op m'n werk achter de kassa, 5 minuten voor sluitingstijd komt er een mevrouw aan met een artikel dat 2.40 kostte (en dan had ik d'r al korting gegeven). Zegt ze dat ze alleen 2 euro heeft. Dus ik zeg: "Dat is niet genoeg!" Na wat gemopper en gebedel trekt ze tot mijn verbazing haar schoenen uit, en vervolgens haar (gruwelijk smerige) witte sokken, die ze boven de toonbank uitschudt. En jawel, valt er een briefje van 5 euro uit. Ze zei: "maar deze wil ik eigenlijk niet kwijt want ik heb 'm al zo lang!" Blehhhh, mijn eerste gedachte was 'hou 'm maar want ik wil 'm ook niet aannemen!' Uiteindelijk wel gedaan, temeer omdat ik ook gewoon naar huis wou, maar bah wat was dat vies.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 00:20

GIng vroeger met een vriendin en haar moeder boodschappen doen.Moeder pakt een fles saus stopt haar vinger erin.Maar niet lekker en zet het terug.Tja.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 15:40

Britta31 schreef:
GIng vroeger met een vriendin en haar moeder boodschappen doen.Moeder pakt een fles saus stopt haar vinger erin.Maar niet lekker en zet het terug.Tja.

:oo
Ie ie ie iew!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-14 15:40

Ik koop alleen nog van die afgesloten sauzen. :x

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 15:43

MarlindeRooz schreef:
Ik had niet zo'n zin in ruzie.. was al blij dat ik een zitplek had. _O-

En van de jamin, die vrouw was al weg voor ik het zag. Anders had ik wel wat gezegd.

Joh, ik moet altijd wel lachen om snoepjes jatters.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 16:16

M_D_H schreef:
Jolien87 schreef:
En verder:
-mensen die bij het naar buiten lopen uit een winkel voor de deur gaan stilstaan.
-mensen die met een slakkengangetje door de winkelstraat slenteren.
-mensen die naar een nieuwe kassa rennen die wordt geopend terwijl ze achteraan in de rij stonden.

Mensen die midden in een gangpad of op de weg stil gaan staan en blijven praten... >;)

Of mensen die in de supermarkt pal vóór de toeganshekjes gaan staan (liefst met boodschappenkar en al) en daar alvast uitgebreid gaan bijkletsen zodat niemand meer de winkel in komt >;)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 16:26

Mijn schoonmoeder...
Die heeft er nogal een houtje van om achter haar dochter aan te hobbelen alsof ze honing aan haar r**t heeft hangen...
En alles wat zus doet is helemaal fantastisch en ze is de beste van de wereld.

Maar als mijn vriend een baan heeft en zijn diploma heeft gehaald kan er nog niet eens een gefeliciteerd vanaf :(

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 16:31

Foaly schreef:
M_D_H schreef:

Of mensen die in de supermarkt pal vóór de toeganshekjes gaan staan (liefst met boodschappenkar en al) en daar alvast uitgebreid gaan bijkletsen zodat niemand meer de winkel in komt >;)

Precies.
Of die mensen die uitgebreid hun spullen pakken en langzaam de bus of trein uit stappen terwijl jij moet rennen voor je aansluiting >;)

Had van de week ook iemand voor mij rijden met de auto. Die zag een kennis op de fiets en zet zo zijn auto stil midden op de weg en gaat daar met die kennis praten.
En die vrouw op de fiets bleef dus ook midden op de weg staan...
Zodat niemand er meer langs kon...
En dan nog gepikeerd zijn als er geclaxoneerd wordt ook >;)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 16:34

Cayenne schreef:
Ik heb het al eens op Bokt geplaatst, maar het past goed in dit topic dus kopieer ik het even:

Cayenne schreef:
Een cliente van mijn moeder (zat vroeger bij de thuiszorg).
Mijn moeder moest bij een oude dame het huishouden doen en zag in de slaapkamer een vibrator staan := Mams besloot niets te zeggen en het gewoon langs haar heen te laten gaan, maar een week later stond dat ding nog steeds op het nachtkastje van de oude mevrouw. Haar dochter was er op dat moment ook, dus mams heeft de dochter toen gezegd dat zij er geen probleem mee heeft, maar anderen misschien wel helemaal raar opkijken.
De dochter heeft toen aan haar moeder gevraagd waarom ze dat ding op het nachtkastje had staan. Het antwoord van de mevrouw: 'Ja, in de Wehkamp stond dat het een massagestick is en ik heb zo'n last van m'n nek en deze trilt zo fijn' :+
Mijn moeder en de dochter lagen in een deuk en hebben de vrouw toen uitgelegd waar de 'massagestick' eigenlijk voor bedoeld is, en opeens ging er een lichtje branden bij de oude dame :)* Ze had hem namelijk een paar dagen tevoren in haar rollator (open en bloot) meegenomen naar de drogist en hem daar op de toonbank gezet omdat ze nieuwe batterijen nodig had. De verkoopster had haar met stomme verbazing aangekeken en kon met moeite haar lach inhouden. Nu snapte de mevrouw opeens waarom :+

Ik blijf het jammer vinden dat ik de gezichtsuitdrukking van de verkoopster niet heb kunnen zien :')

_O- _O- _O- _O- _O- _O-

Wat een mooie verhalen hier... ik reis niet zo vaak meer met de trein, maar toen ik nog bijna dagelijks in de trein zat heb ik wel heel wat stiltecoupé irritaties gehad ja... soms zei ik er wel gewoon wat van. Kreeg je soms echt een blik terug...

Mensen met oordopjes in waarvan je de muziek letterlijk kunt verstaan, ook een leuke..