Nee! asfalt onder schoen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Re: Nee! asfalt onder schoen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 18:59

Westendorp, daar ben ik eind vorige week doorheen gekomen. Nou ja meer eromheen omdat het behoorlijk openlag. Daar heb je geen keus inderdaad dan over de opengebroken zooi heen.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-14 19:01

karuna schreef:
Westendorp, daar ben ik eind vorige week doorheen gekomen. Nou ja meer eromheen omdat het behoorlijk openlag. Daar heb je geen keus inderdaad dan over de opengebroken zooi heen.

:j Deze weg was sinds 2 dagen voor fietsers en voetgangers weer opengesteld, fietsers moesten wel afstappen...

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 19:06

Dat was zowat niet te doen leek wel, ben je ook klaar mee dan. Zitten je banden van de fiets ook vol met teer of alleen schoenen. Ik zou toch echt de wegenbouwer hierop aanspreken en vergoeding eisen. Dit had niet migen gebeuren zo.

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 06:53

Lijkt me stug dat de weg niet geheel afgezet is, dit komt de veiligheid van de wegwerkers ook ten goede namelijk. Daarbij kunnen ze nu aansprakelijk gesteld worden. Heb wel eens vaker gezien dat ze geen afzetting erop willen i.v.m. de kosten.

Wat betreft je schoenen, heb je van die soort gymschoenen of van die bergschoenen, want als het in de stof van de gymschoenen zit kun je het wel vergeten. Wellicht heb je een foto?

@Sakkia, wij wonen in het noorden van Nederland.

Klopt het trouwens dat het om de Doetichemseweg gaat in Westendorp?

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 06:55

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-14 07:20

Nee, het zijn schoenen met een sleehak, zal vanmiddag eens een foto proberen te uploaden.

Ik heb overigens geen trek in mensen aanklagen en dw hele rambam. Heb het gisteravond met wat benzine geprobeerd en het lijkt aardig te lukken maar het plakt nog steeds.
Het gaat inderdaad om de Doetinchemseweg. Zoals je misschien dan ook weet alleen afgezet voor auto's. :)

Las iets over dat het geen asfalt kon zijn, ik heb daar geen idee over. :+ Het was een nieuwe weg waar al meerdere mensen overheen waren gefietst zag ik. Het was heel zacht, net zacht rubber.

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 19:26

Mijn broer werkt regelmatig in de afvalt en gebruikt zelf diesel.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 19:34

Slijt het niet gewoon dan? Of zijn de zijkanten ook verziekt?