Meidenstruggles... Advies gevraagd!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:31

Ik heb niet eens een bank _O- Heb maar een kleine studentenkamer haha, maargoed dat terzijde :+
De tram naar Scheveningen vertrekt voor m'n deur, maar ik heb het idee dat samen naar het strand gaan nog wel een beetje te 'romantisch' is voor nu?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:32

Klopt dat soort mensen moeten zich niet voortplanten :')
Maar hij heeft 0,0000 moves gemaakt.

Dirndl

Haha Marlinde waarom heb ik dat verhaal nooit gehoord? _O-

TS, klinkt alsof hij wel interesse heeft, maar pas op dat je niet tè goed met hem bevriend raakt.. dan ben jij straks degene aan wie hij advies over een ander meisje gaat vragen. Dus blijf een beetje flirten, en zie waar het schip strandt! Mag ik vragen bij welke vereniging je zit? (Eventueel via PB?)

Selina

'Zin om samen uit te waaien in Scheveningen?'

Anoniem

Re: Meidenstruggles... Advies gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:33

Ogod die sandalen _O- _O- _O-

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:38

Aah die sandalen zijn erg! :')

Maar dit klinkt wel heel lief TS! Misschien is hij idd niet van het whatsapp-gedoe en dergelijke.
Als ik jou was zou ik nog even wachten, wie weet heeft hij zich voorgenomen om je de volgende keer als jullie elkaar zien, mee uit te vragen. En anders kan je het alsnog zelf doen.

Ik blijf in ieder geval volgen, ben benieuwd wat dit wordt :)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:41

Ik zou ook zeggen filmpje kijken :j Op bed film kijken kan ook toch <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:42

Ogod ik heb een volger _O- Maar hij is ook best wel lief! De eerste keer dat hij hier was ging hij spontaan mijn was opvouwen... Eeh thanks man! _O-

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:46

eefj33 schreef:
Ogod ik heb een volger _O- Maar hij is ook best wel lief! De eerste keer dat hij hier was ging hij spontaan mijn was opvouwen... Eeh thanks man! _O-

Ohhhhh die moet je aan de haak zien te slaan *\o/*

welmoedz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:49

aaah leuk! mss gewoon vragen of die mee naar de bios wilt ofzo (en dan een late film nemen, "oh vervelend, nu moet je blijven slapen :o ")
Laatst bijgewerkt door welmoedz op 01-10-14 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:49

Haha op zich chill toch? :)) Mijn mannelijke huisgenoten en hun vrienden hebben een keer uitgebreid mijn wasrek geïnspecteerd (stond in de gang) en kwamen tot de conclusie "Wat heb jij een grote hoeveelheid rood en roze ondergoed, en veel kant... OOOOH en matchende BH's, kijk jongens!" <<) Sindsdien laat ik jongens niet meer aan mijn was :=

Kun je ipv uitwaaien op het strand dan niet zeggen dat je daar op dat lange pad samen gaat longboarden? Dat is super chill!

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:52

MarlindeRooz schreef:
Marit schreef:
Oh hij wilde gewoon echt graag die film zien? :')

:j Heb hem daarna nooit weer gezien. :')

Hij kwam ook aanzetten op SANDALEN.
ZULKE: http://www.wandel-geest.nl/media/catalo ... _heren.png

-O- Hij had de vorige dates wel leuke schoenen aan.

You made my day :')

Maar, gewoon mee vragen. Krijg je het antwoord; "Geen tijd" weet je gelijk dat je klaar bent :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:53

Er hingen alleen spijkerbroeken toen gelukkig haha!
Is het daar een beetje chill longboarden? Ben eigenlijk nog nooit in Scheveningen geweest, ga er zaterdag wel heen om een wetsuit te kopen :)

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:55

Check even je PB, ik heb DE date voor je :))

En ja, vind het daar heerlijk longboarden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:58

Helaas pindakaas, ik ben dat weekend bij mijn ouders :\
Wat voor wegen zijn het? Ik ben meer een dancer, hij vindt het ook erg leuk om te freeriden/sliden :) Of zijn het echt meer cruisewegen?

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 23:01

Dat is echt meer cruisen, daarna een biertje doen, kan een leuke avond worden voor jullie.. <<)

Jammer dat je er dat weekend niet bent!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 23:23

Hmm dat klinkt wel als een strak plan. Ik ga het iig even onthouden!

Dit topic is wel een boost voor mijn zelfvertrouwen zeg :+ Thanks all!

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 23:34

Niniane schreef:
Ik hoop ook altijd iemand tegen te komen die initiatief neemt TS, maar de enige keer dat ik die ook werkelijk tegenkom dan zie ik hun weer niet zitten. :') Mannen zijn soms echt een beetje dom. Pas als je het er echt dik op gaat leggen, snappen ze de hint.

Meeste mannen willen trouwens iemand die initiatief neemt omdat ze het zelf dan niet hoeven te doen.

Ik moest gelijk aan dit denken _O- _O-

Afbeelding

Mare.. jullie hebben al samen geslapen en gekletst tot laat.. moet een date toch niet zo moeilijk zijn?

robert45

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 23:38

Als je tot 5 uur snachts met elkaar aan het praten bent.... dan is er toch wel een moment geweest waarvan je dacht en nu sla ik toe? Misschien is die jongen wel verlegen ofzo.... Hij zal je vast wel leuk vinden want anders bleef hij echt niet slapen.

norton84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 23:45

Zeer benieuwd hoe dit gaat aflopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 23:45

Nee, eigenlijk niet. Dat was ook niet echt mijn intentie geweest, we waren gewoon lui :+ En ben blij dat er niets gebeurd is, hij hield zich netjes aan zijn woord en dat geeft toch wel een behoorlijk gevoel van vertrouwen. En daar hecht ik toch wel iets meer waarde aan. Daarbij kwamen de echte vlindertjes daarna dus pas.
Misschien moet ik er wel even bij zeggen dat we pas om een uur of 2/3 hier waren, dan is tot 5 uur kletsen niet eens zo heel lang _O-

LhinnOlijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 23:46

Geef anders een voorzetje ... 'Zeg ga jij naar de Walibi fright nights?' En wellicht kan je het gesprek zo sturen dat jullie samen gaan griezelen. Heb je gelijk een excuus om in hem te kruipen :P

robert45

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 23:48

Ja beiden waren jullie idd lui dat kun je wel stellen! -O- Nou iets minder lui wezen. Nodig hem uit bij je thuis, gezellig filmpje kijken en met een beetje mazzel mis je het einde :D

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 23:49

robert45 schreef:
Ja beiden waren jullie idd lui dat kun je wel stellen! -O- Nou iets minder lui wezen. Nodig hem uit bij je thuis, gezellig filmpje kijken en met een beetje mazzel mis je het einde :D

*\o/* Jij begrijpt het

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 23:50

Ik zou inderdaad gewoon lekker ergens op een terrasje een biertje drinken of thuis een filmpje kijken. Als je wilt checken of het wederzijds is (wat wel zo klinkt) zou ik persoonlijk niet gelijk kiezen voor een hele romantische date als wandelen aan het strand in Scheveningen. Heel erg leuk, maar als hij er niet hetzelfde over denkt als jij (of als jij hem toch niet zo heel leuk blijkt te vinden ofzo) is het ongelofelijk ongemakkelijk :=

Als een biertje drinken niet meer zo spannend is zou ik gewoon thuis een filmpje doen dus. Het hoeft niet raar en ongemakkelijk te zijn als jullie elkaar niet op die manier zien zitten, en als jullie elkaar wel leuk vinden is het de perfecte setting :D