Heb maar een kleine studentenkamer haha, maargoed dat terzijde 
De tram naar Scheveningen vertrekt voor m'n deur, maar ik heb het idee dat samen naar het strand gaan nog wel een beetje te 'romantisch' is voor nu?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mijn mannelijke huisgenoten en hun vrienden hebben een keer uitgebreid mijn wasrek geïnspecteerd (stond in de gang) en kwamen tot de conclusie "Wat heb jij een grote hoeveelheid rood en roze ondergoed, en veel kant... OOOOH en matchende BH's, kijk jongens!"
Sindsdien laat ik jongens niet meer aan mijn was 
MarlindeRooz schreef:Marit schreef:Oh hij wilde gewoon echt graag die film zien?Heb hem daarna nooit weer gezien.
![]()
Hij kwam ook aanzetten op SANDALEN.
ZULKE: http://www.wandel-geest.nl/media/catalo ... _heren.png
Hij had de vorige dates wel leuke schoenen aan.

Of zijn het echt meer cruisewegen?
Thanks all! Niniane schreef:Ik hoop ook altijd iemand tegen te komen die initiatief neemt TS, maar de enige keer dat ik die ook werkelijk tegenkom dan zie ik hun weer niet zitten.Mannen zijn soms echt een beetje dom. Pas als je het er echt dik op gaat leggen, snappen ze de hint.
Meeste mannen willen trouwens iemand die initiatief neemt omdat ze het zelf dan niet hoeven te doen.

En ben blij dat er niets gebeurd is, hij hield zich netjes aan zijn woord en dat geeft toch wel een behoorlijk gevoel van vertrouwen. En daar hecht ik toch wel iets meer waarde aan. Daarbij kwamen de echte vlindertjes daarna dus pas.