Shivatjuh01 schreef:Hier iemand die je gevoel wel kan begrijpen. Na de eerste paar reacties gelezen te hebben, ben ik maar niet door gaan lezen, dat raakt me teveel dan. Dus misschien zeg ik iets overbodigs.
Het is zo dat jij, bij IB groep (dat heet nu anders geloof ik?) je vader buiten beschouwing kan laten van je studie financiering en dan heb jij wel weer recht op je aanvulling. Het heeft wel wat bewijslast etc nodig voordat je daartoe daadwerkelijk toestemming krijgt. Maar mij is het wel gelukt.
Verder lees ik inderdaad LBIO. Dat heb ik zodra ik klaar was met mijn studie ingeschakeld. Om alle, ja echt alle niet gekregen alimentatie te laten innen. Het heeft jaren geduurd, maar ook daar nu succes.
Dat mensen simpelweg durven te roepen waarom je wel z'n geld wil.. Jij hebt niet gevraagd om een scheiding, of om al die ellende. Waarom zouden jij of bijvoorbeeld je moeder voor de ellende moeten opdraaien omdat er iemand niet de verantwoording voor zijn kind neemt? Ik vindt dat je recht hebt erop.
Heel veel succes!
Amen
Ik erger me ook dood aan die reacties... Duidelijk mensen die niets van de situatie kennen. Heb meermaals een reactie daarop getypt maar wijselijk weer verwijderd. Zucht. TS vraagt overigens niet eens om die commentaar. Ze vraagt een manier om eventueel toch die extra €30 te pakken te krijgen of tips ivm een beurs.