Mensen vermist in jouw omgeving?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 15:26

faabfabienne schreef:
Hier is ooit eens een avond een schietpartij geweest in de wijk en is er iemand ontvoert, ik gok zo 3 jaar later en nog steeds spoorloos... :n Y;(

:oo
Zoiets is wel heel heftig omdat het woordje 'misdrijf' eraan gekoppeld kan worden :(

Ik ken niemand, maar wil wel alle bokkers hier die iemand missen op deze manier, een knuffel geven :(:) l

Vliendertje

Re: Mensen vermist in jouw omgeving?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 15:30

Ik heb het lijstje ongeïdentificeerde mensen bekeken. Raar hoor dat er mensen gewoon nog niet herkend zijn ondanks duidelijke foto's.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 15:36

Ook mijn idee Vliendertje, ik zou toch zeggen dat familie en vrienden opzoek zijn.

odilekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 15:37

Ik weet niet of je het echt vermist kan noemen, maar mijn vriendin was een keer van huis weg gelopen. Niet veel ernstigs ofzo, gewoon voor een avondje. Maar er is een amber alert uitgezonden en de politie heeft haar later die avond gevonden.

Eas_Mon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 15:39

Familie lid van mij is ook vermist geweest, dit heeft 8 maanden geduurd en is door een misdrijf om het leven gekomen.

Het is verschrikkelijk die onzekerheid, je hoopt het niet mee te maken.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 12:41

ik heb mijn zoektocht nu weer opgepakt, maar ga maar eens zoeken.
Waar begin je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 13:13

Ik mis een oude vriend van mij, Rick. Al meer dan 25 jaar. Hij ging naar het buitenland en heb nooit meer wat van hem vernomen. Hij is toch nooit meer helemaal uit mijn gedachten verdwenen...
En mijn vader is weliswaar niet echt vermist , want ik weet dat hij in Roemenie woont, maar hij heeft een nieuwe instant familie getrouwd en wil niets meer van ons weten...