Bang in huis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 21:35

Volgens mij weten we allemaal dat er hier maar 1 oplossing voor is, huis in de fik zetten. :')

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 21:35

Bralindy schreef:
Heel vaag. Het is lijkt ook niet naar jou gericht te zijn (te donker) maar verderop. Ik zou de kriebels krijgen :+ Maar ik zou even focussen op wat anders dan alleen dit, een film kijken ofzo. Anders gaan je hersenen rare dingen doen, hiermee bedoel ik het holbewoner instinct

Nee het is niet naar mij gericht, hij is echt een super lieve hond en heeft nog nooit naar iemand gegromd. Dit is ook de eerste keer dat ik hem hoor grommen en schrok er wel een beetje van.

Ik heb een leuke comedy op gezet en ben ondertussen aan t bokken, dus hoop dat de hond zo bijdraait in ieder geval

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 21:36

Ik vind jouw hond geen watje hoor. Komt behoorlijk intimiderend over :') sterkte, we zijn erhier op bokt voor je :)
:')

Anoniem

Ik hoor ook altijd geluiden als ik alleen thuis ben, en als het bewoond is dan niet. ik denk dat die geluiden er altijd zijn (gewoon wind etc) maar dat je er gewoon meer op let en jezelf erg bang maakt. heb ik ook veel gehad :+ ik denk dat het wel meevalt!

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 21:36

Anthea schreef:
Volgens mij weten we allemaal dat er hier maar 1 oplossing voor is, huis in de fik zetten. :')

Haha heb jij dan plek voor mij en een paar honden?? Oh ook voor wat meubels die moeten wel eerst er uit dan :+

quartel

Het is dat je net in het verkeerde land zit.....anders had ik wel een mooie oplossing voor je :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 21:37

CharmingS schreef:
Anthea schreef:

Haha heb jij dan plek voor mij en een paar honden?? Oh ook voor wat meubels die moeten wel eerst er uit dan :+

Zorg voor later _O- _O-

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 21:37

quartel schreef:
Het is dat je net in het verkeerde land zit.....anders had ik wel een mooie oplossing voor je :D

Schoonmoeder :')

Pff ts ik zou het zelf doodeng vinden := Hopelijk kalmeren de honden snel weer..

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 21:38

melody7 schreef:
quartel schreef:

Schoonmoeder :')

Pff ts ik zou het zelf doodeng vinden := Hopelijk kalmeren de honden snel weer..

je kan lachen maar het werkt wel als een speer :j

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 21:38

Grease schreef:
Ik hoor ook altijd geluiden als ik alleen thuis ben, en als het bewoond is dan niet. ik denk dat die geluiden er altijd zijn (gewoon wind etc) maar dat je er gewoon meer op let en jezelf erg bang maakt. heb ik ook veel gehad :+ ik denk dat het wel meevalt!

Ik denk dat je ergens wel gelijk hebt hoor. Ik vind het gewoon vreemd wat er allemaal gebeurd!!

Vooral mijn honden!!

xMyrth

Re: Bang in huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 21:41

ieh bah dit topic is niets voor mij... ik zou al lang in mijn broek gepoept hebben :=

heel knap dat je zo rustig kunt blijven :) je hond is wel een beetje eng aan het doen...
ik heb helaas geen waakhond, alleen waakgerbils?! >;)

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 21:42

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Crista op 30-09-14 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 21:43

Zie geen foto

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 21:43

Ik hou er ook niet van alleen te zijn. Mijn vriend gaat binnenkort een paar dagen weg voor het werk, beer

Gelukkig vanmiddag afgesproken dat een vriendin van me gezellig komt slapen!!

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 21:44

Nu wel hahaha

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 21:44

Even een vraagje, op mijn computer staat dat het in USA nu 12.45 uur is? Op jouw filmpje is het donker...

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 21:45

Geen bovengrondse stroomkabels in de buurt? Die maken een heel raar geluid wat niet iedereen hoort.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 21:46

Volgens mij zit ze dus niet meer in de USA en is haar woonplaats misleidend. :')

Ik volg trouwens. :Y)

RenskeLap

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 21:46

Ahh de haren staan hier bij mij overeind, ik kan echt volkomen in jou gevoel komen.
Ik ben niet zozeer iemand die in Derek ogavile geloofd, maar wel dat er iets aanwezig kan zijn.
Misschien beschermd de hond jou meer dan je vader en voelt dat er iets is en is er allert op?
Vind het gegrom niet echt normaal klinken.. Voor mij persoonlijk klinkt het als waaks, maar ergens zegt mijn gevoel dat het ook iets met angst te maken heeft.

Loopt er geen steegje bij jullie langs? Soms horen honden voetstappen of andere dingen van voorbijgangers en reageren heftiger als iemand al angst gevoelens heeft.

Wel een tip, probeer het uit je hoofd te zetten en ga andere dingen doen als afleiding. Waar je echt je volle concentratie bij nodig hebt. Anders ga je het stiekem in je hoofd het alleen maar erger maken.
(Hihi ervaring mee, iets zien in het donker, tv kijken en dan continu naar buiten kijken, uiteindelijk vriend er op af gestuurd, was het natuurlijk een boom die bewoog :+ )

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 21:46

Ja nu wel :)

@xMyrth: Ik ben op het moment in Nederland :) Hier is het 21.46

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 21:47

Ik denk dat er nier zo veel aan de hand is eigenlijk. Ik denk dat de hond jouw onzekerheid/ angst voelt en daardoor zelf ook onzeker wordt en daarom zo reageert..

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 21:47

haha ja hier ook! :')
ik dacht al hier is het wel donker, maar in USA niet...

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 21:49

RenskeLap schreef:
Ahh de haren staan hier bij mij overeind, ik kan echt volkomen in jou gevoel komen.
Ik ben niet zozeer iemand die in Derek ogavile geloofd, maar wel dat er iets aanwezig kan zijn.
Misschien beschermd de hond jou meer dan je vader en voelt dat er iets is en is er allert op?
Vind het gegrom niet echt normaal klinken.. Voor mij persoonlijk klinkt het als waaks, maar ergens zegt mijn gevoel dat het ook iets met angst te maken heeft.

Loopt er geen steegje bij jullie langs? Soms horen honden voetstappen of andere dingen van voorbijgangers en reageren heftiger als iemand al angst gevoelens heeft.

Wel een tip, probeer het uit je hoofd te zetten en ga andere dingen doen als afleiding. Waar je echt je volle concentratie bij nodig hebt. Anders ga je het stiekem in je hoofd het alleen maar erger maken.
(Hihi ervaring mee, iets zien in het donker, tv kijken en dan continu naar buiten kijken, uiteindelijk vriend er op af gestuurd, was het natuurlijk een boom die bewoog :+ )

Nee woon in een normaal rijtjes huis en er komen hier savonds wel eens fietsers en auto's langs maar daar reageert hij normaal nooit op.

@ veulen, nee geen stroomkabels hier.

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 21:51

Eileen_ schreef:
Ik denk dat er nier zo veel aan de hand is eigenlijk. Ik denk dat de hond jouw onzekerheid/ angst voelt en daardoor zelf ook onzeker wordt en daarom zo reageert..

Ik hoop het!!

Ik blijf het igg vreemd vinden vooral dat hij nu niet meer naar binnen wil snap ik niks van..
Heb net een stukje worst gepakt en die binnen in de keuken neer gelegd maar hij pakt m niet.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 21:51

Iee eng zeg