Doen we hier zovaak... Raar dat het niet mag, je betaalt toch gewoon voor een ritje. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Doen we hier zovaak... Raar dat het niet mag, je betaalt toch gewoon voor een ritje. 
langua schreef:Murthul, waar is die 220,- van? Een uitstel van betaling is opzich logisch. Maar dan is het voor NS wel opgelost.

Anoniem schreef:Bij mij is er volgens mij nog nooit gekeken of ik het ook echt ben; gebruik ook wel eens die van m'n moeder. Een conducteur is volgens mij niet echt bezig met het controleren van het hoofd van de passagier en de OV.
veerledec schreef:Dat vind ik nog wat anders, dan betaal je niet voor de reis, wat eigenlijk wel zou moeten. Maar een boete van € 220 terwijl je netjes hebt betaald vind ik eerlijk gezegd wel echt van de zotte. De NS komt toch niets tekort?

miccamaaike schreef:veerledec schreef:Dat vind ik nog wat anders, dan betaal je niet voor de reis, wat eigenlijk wel zou moeten. Maar een boete van € 220 terwijl je netjes hebt betaald vind ik eerlijk gezegd wel echt van de zotte. De NS komt toch niets tekort?
Dat was ook mijn beredenering, maar goed ik ga t risico maar niet lopen denk ik!
. 
Marley schreef:Neem je de kaart ook in beslag als de eigenaar ervan meereist? Ik vind dat toch een heeeel ander verhaal..... Er wordt betaald voor de reis en geen fraude gepleegd....

miccamaaike schreef:Kelly, dat kun je idd doen, maar je zusje heeft geen recht op jouw OV dus dat is wel echt fraude.
Tenshi, op die kaart staat geen korting, dus hij maakt geen onrechtmatig gebruik van een kortingsproduct. Hij kan meereiskorting krijgen via mijn eigen kortingskaart.
Het is niet dat je dan zwart reist ofzo.