Relaxed schreef:Ah en de naam is ook bekend
Via facebook
?Om deze rede alleen al zou ik de laatste dagen mijn Facebook laten blokkeren haha!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
AronenLoutje schreef:Hier vandaag precies t zelfde, vriendinnetje van mij vandaag bevallen en dr schoonzus heeft t als eerste op fb gezet :-s ik zou echt zo not amused zijn!
Relaxed schreef:Vorig jaar is mijn mans neefje verongelukt en gelukkig had toen iedereen wel het fatsoen om te wachten met condoleances en sterkte wensen tot de broer het op Facebook had gezet. Je zult het op je geweten hebben zoiets op Facebook te doen terwijl nog niet iedereen op de hoogte is en zich een rolberoerte schrikt?

kiki1976 schreef:Wat vinden jullie van het volgende:
Een stel trouwt en iemand die ook op het gemeente huis etc is plaatst tussendoor al foto's ervan op haar fb.
Dit heb ik nu al met enige regelmaat gezien. Ik vind het zelf niet kunnen.
Laat hun zelf eerst de foto's showen denk ik dan.....
Een stel trouwt en iemand die ook op het gemeente huis etc is plaatst tussendoor al foto's ervan op haar fb.

Paddenpad schreef:Denk dat sommigen zo'n saai eigen leven hebben dat ze het leven van een ander dan maar aangrijpen om interessant gevonden te worden.
Zo vind ik het ook vreselijk irritant dat sommige mensen alleen maar negativiteit op hun facebookpagina schrijven, heb ook al bij veel mensen de meldingen uitgezet, dus dat je hun meldingen niet te zien krijgt op je eigen pagina bij nieuwsoverzichten.
) Zelfs een vriendin van me ontvolgd omdat ze alleen maar update over dr kinderen en ik nooit eens iets over haar lees.. Relaxed schreef:kiki1976 schreef:Wat vinden jullie van het volgende:
Ik wil überhaupt niet dat iemand zonder mijn toestemming een foto van mij plaatst en helemaal niet op mijn eigen bruiloft. Hele verrassing eraf voor alle mensen die nog moeten komen.
ElenaMM77, iedereen verwerkt zoiets op zijn eigen manier. Mijn mans neef heeft ervoor gekozen het op Facebook te zetten, het was iets in de trant van: Zal je missen broertje. Als iemand dit mag doen is het wel zijn eigen broer en daar hoeft niemand een oordeel of mening over te hebben.

Relaxed schreef:Paddenpad schreef:Denk dat sommigen zo'n saai eigen leven hebben dat ze het leven van een ander dan maar aangrijpen om interessant gevonden te worden.
Zo vind ik het ook vreselijk irritant dat sommige mensen alleen maar negativiteit op hun facebookpagina schrijven, heb ook al bij veel mensen de meldingen uitgezet, dus dat je hun meldingen niet te zien krijgt op je eigen pagina bij nieuwsoverzichten.
Heb ik ook en gooi er ook gerust mensen af die Facebook gebruiken als een wandelende advertentiepagina (deel en win acties) Zelfs een vriendin van me ontvolgd omdat ze alleen maar update over dr kinderen en ik nooit eens iets over haar lees..
Margee schreef:En heel vreemd vind ik het dat iemand van een persoon erg dichtbij in de familie overlijdt, klaagt het via Facebook of de krant te vernemen. Ligt dat dan niet aan het onderhouden van je contacten?
Paddenpad schreef:Relaxed schreef:
Heb ik ook en gooi er ook gerust mensen af die Facebook gebruiken als een wandelende advertentiepagina (deel en win acties) Zelfs een vriendin van me ontvolgd omdat ze alleen maar update over dr kinderen en ik nooit eens iets over haar lees..
Of die mensen die zelf nooit iets op facebook zetten maar alleen een pagina aangemaakt hebben om een ander te volgen en mee te lezen maar verder nooit reageren, maar waarvan je in reallife wel kunt merken dat ze "stiekum"alles bijhouden.
Relaxed schreef:O jaa, mijn hele familie bijna en een collega.. Zetten er nooit iets op, maar op iedere verjaardag op tijdens het werk merk je wel dat ze álles lezen. Die mensen zijn bij mij 'Kennissen' en ik deel alles met vrienden behalve kennissen
Monster schreef:Waar ik me helemaal aan erger bij Facebook is altijd wel als een stel hun ruzie openbaar uitvecht.. en de details uitgebreid neergezet worden.. het is bijna jammer als mensen dan uiteindelijk besluiten dat het toch niet Facebook waardig is..

Monster schreef:Waar ik me helemaal aan erger bij Facebook is altijd wel als een stel hun ruzie openbaar uitvecht.. en de details uitgebreid neergezet worden.. het is bijna jammer als mensen dan uiteindelijk besluiten dat het toch niet Facebook waardig is..