Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
eenitraM schreef:saskiakefie schreef:Wat grappig dat je zo positief bent over je werk, ik ben ook opzoek naar werk misschien nog niet zo'n slecht idee om dit dan maar een tijdje te doen als ik dacht...Hihi Maar goed om op je vraag terug te komen:
Ik heb dat weleens maar dat is meer als ik iets een hele dag gedaan heb wat compleet nieuw was en dat ik dat moet verwerken, maar als ik het langer doe heb ik er geen last meer van. Blijkbaar moet jij het wel telkens verwerken, wat ik aanraad: Ga meditatie doen, daar is een oefening bij dat je stil gaat staan bij alle gedachten en beelden die langs komen. Als je dit elke dag voor het slapen gaat doet, dan heb je al een groot gedeelte verwerkt. Nog beter is misschien dat je dit doet als je van je werk terug komt, die meditatieoefening doet, en dan iets anders doet zodat je je werk af gesloten hebt.
Ik ben helemaal niet zo bekend met meditatie en dergelijke. Heb ook geen flauw benul hoe zoiets werk helaas!
eenitraM schreef:Ik zal straks even reageren. Ben nu bij een cliënte die vindt dat ik wat met mijn krachten moet doen. Ik kan nml stralen en pijn weghalen bij sommige mensen. Vorige week een heftig gesprek gehad onder de koffie daarover. Ik ben momenteel helemaal leeg...
Bedankt zo ver voor de reacties!
en ben toen maar weer verder gaan slapen haha.
Shivatjuh01 schreef:Denk dat het niet uit maakt waar je werkt. Ik heb dat ook wel vaker terwijl ik in een dierenspeciaalzaak werk.
dito schreef:aaa lastig is dat he, dat is het nadeel van werken in de zorg: het leren loslaten. Ik werk nu 14 jaar in de zorg (gehandicaptenzorg dus net even iets anders) maar was ook altijd thuis nog ermee bezig. Dat gaat je slopen en ga je niet volhouden. Als ik een dienst heb gedraaid, maak ik voor ik naar huis ga een lijstje wat ik de volgende keer wil gaan doen. Dat doe ik zodat ik het meer los kan laten. Je moet weten dat mensen blij zijn als je er bent, ze hebben een praatje een dingetje, soms zal het een keer niet leuk zijn of loop je ergens tegen aan. Zal geheid gebeuren. Inderdaad aan jou de taak om het los te laten en de zin om te draaien: ligt mijn werk wel eens wakker van mij?? Nee dus...het draait door en gaat vast goed komen!!
(onderwijs).eenitraM schreef:Ik bericht maar weer even.
het is weer zo ver. Om 4 uur werd ik vanacht wakker van een denkbeeldige stank toen ik het toilet aan t schrobben was. Ik zit er zo door heen. 4 per dag breekt me nu al op en ik zit nog niet eens op de helft van de week..
Ik heb bewust gisteren melatomine ingenomen gisteren maar het werkt averechts. Het lijkt alsof ik nu een zombie ben. Bleegh.
Straks ga ik jullie tips doorlezen (opnieuw) en toepassen (opnieuw) waaronder die rare bodyscan