Vinyl of parket?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Vinyl of parket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 16:54

Wat laminaat en koud aan de voeten betreft: dat klopt inderdaad. Daarom heb ik nu altijd sloffen aan in huis :Y)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 16:55

Jans schreef:
Wat laminaat en koud aan de voeten betreft: dat klopt inderdaad. Daarom heb ik nu altijd sloffen aan in huis :Y)

Wij hebben plavuizen -O- heerlijk in de zomer, maar ik heb nu al witte tenen }:0
(Wel vloerverwarming beneden gelukkig)

Wel goed reiningbaar en slijtvast. Je kan er rustig een emmer water overheen gooien en een uur later terug komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 16:56

Ja plavuizen zullen niet zo snel bol staan nee :D Laminaat wel, katten gooiden snachts hun drinkbak om.. volgende ochtend laminaat bol :\

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 12:29

Ik heb ook een PVC vloer van het type klik laminaat, net zo snel gelegd als laminaat alleen niet gevoelig voor krimpen en vocht, je kunt het zelfs in de badkamer leggen. Je kunt het zeer strak leggen dus hoeft geen rekening te houden met randjes langs de muren. Is ook niet zo koud aan de voeten, heerlijk schoon te maken en dus ideaal met huisdieren.

Afbeelding

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 19:31

Ik heb zowel beneden als boven, novilon.
duurder type zeil. beneden heb ik een zware versie, boven een dunnere/goedkopere versie. voelt niet koud aan, dempt geluid en is zeer makkelijk schoon te maken. schrobben met een emmer water of de stoomreiniger erover, het kan allemaal. hier een hond die regelmatig aan de schijterij is of een flinke plas achter laat en dit is zo weg te ruimen. met laminaat of een houten vloer heb je echt een probleem. bij mijn zusje stond na 1 plas het hele laminaat bol. hond had een keer gekotst en er zat een uitgebeten vlek toen ze terug kwam van haar werk.

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 19:56

Mijn vriend die ook stoffeerder(in Zutphen en omgeving ;) ) is zegt dat klick pvc het handigst is. En dan ook echt klick pvc, aangezien die niet gelijmd moet worden. Gewone pvc wel en dan krijg je een meer directere verbinding met beneden en zal je eerder geluid horen.

Van parket, vinyl en pvc. Demt klickpvc het meest mits er een goede ondervloer wordt gebruikt. En het is makkelijk te onderhouden, erg sterk spul en slijt niet snel.