Beestjes zijn griezelig, maar doen helemaal geen kwaad. Get over it... Ze vangen juist die irritante vliegen en muggen! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Die viezerik had bovenin een nest gemaakt. Ik moest toch toevallig de boel schoonsprayen met schoonmaakzuur.
Wrong place, wrong time spin. In ons appartement overleven er trouwens geen spinnen met twee binnenkatten. ThreeFingers schreef:Ja bij jou weten....
Het gaat om het zinloos doden van een dier.
Waarom bang voor een spin? Beest doet niks.
ThreeFingers schreef:Jeetje wat een gedoe en sadistische manieren om een spin te doden.
Maar o wee als de paardenbeul actief is....
Spinnen doen gewoon niks. In de ogen van de spin zijn juist wij de grote enge killlers en niet hun!
Laat die beesten met rust, of zet ze gewoon buiten.

LadyMadonna schreef:Waarom ben je bang voor spinnen?
Waarom ben je bang voor muizen, kikkers, kleine ruimtes, de straat opgaan, autorijden, de dood, ziek worden, verlies, vogels, kippen, het einde van de wereld, zwemmen, varen, vliegen
Afijn, point made gok ik
ThreeFingers schreef:Jeetje wat een gedoe en sadistische manieren om een spin te doden.
Maar o wee als de paardenbeul actief is....
Spinnen doen gewoon niks. In de ogen van de spin zijn juist wij de grote enge killlers en niet hun!
Laat die beesten met rust, of zet ze gewoon buiten.
dees_daan schreef:Waarom bang voor een spin? Ik denk niet dat iemand daar echt antwoord op kan geven, natuurlijk kunnen ze geen grote schade aanrichten maar toch hebben ze iets waardoor ik bang voor ze ben.
Het gaat steeds beter maar die grote zijn me gewoon teveel.
Ik maak ze zelf niet dood trouwens, laat ze gewoon zitten als ze niet dicht bij komen, doen ze dat wel dan regelt mijn chi het wel.
Heb het idee dat ze echt in allemaal holletjes zitten en er misschien zelfs wel een nestje zit.