Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
savanna04 schreef:mijn dochter gaat in een schoon setje naar haar vader en heeft een setje kleren in een tas mee voor als we haar weer ophalen.
vaak blijft er daar ook wel eens wat liggen en krijgt ze dus ook niet haar allernieuwste kleren mee die echt net nieuw zijn. laatst had ze bij ons zo wat geen sokken meer en toen heb ik haar wel gevraagd of ze bij haar vader even in de kleding kast wou kijken of daar nog sokken lagen die van ons waren. ( ze kan mijn sokken gelukkig dragen. ze heeft bijna mijn schoen maat ) ze is 10 jaar en ze pakt nu zelf haar tas in en vergeet soms nog wel eens wat.
ze heeft bij haar vader ook kleren die hun voor haar hebben gekocht en blijft daar.
we hebben eerst gecommuniceerd via een schriftje maar ze is nu oud genoeg om alles zelf te vertellen alleen als er iets dringends is dan via whats app of bellen.

Youknowme schreef:Safina, ons is door meerdere partijen aangeraden hem in goede kleding terug te sturen. Vlekken maakt ons ook niks uit hoor, zijn meer de gaten. Kleine gaatjes gaan ook terug. Maar soms zitten er meerdere gaten van zeker 5 cm in.
Hij heeft hier ook gewoon goedkope gympies van hm hoor! is niet dat ie alleen maar op dure schoenen loopt. Schoenen die naar haar terug mogen zijn van de action

Tabaluga12 schreef:Je gaat een kind toch niet speciaal laten omkleden voordat hij/zij naar de andere ouder gaat?
Het zijn niet jullie kleren maar van het kind.
Gewoon een koffertje met wat spulletjes laten mee geven en anders bespreken met de andere ouder maar niet de oplossing via het kind spelen.

rainbow8 schreef:Waar doe je moeilijk over. Hier is het heel lang hetzelfde verhaal geweest. Kids kwamen in te kleine, vuile, kapotte kleding/schoenen aan. Ze moesten zicht direct omkleden en als ze terug gingen kregen ze wederom hun kleding/schoenen aan die ze aanhadden toen ze kwamen. Lover bleef ook kleding kopen, maar zag dit nooit terug. Toen ik in beeld kwam was hij dit al gedeeltelijk aan het omdraaien naar bovenstaande. Het ging hier op een gegeven moment zelfs zo ver dat zijn kids mijn kleding/sieraden meenamen. Dus voordat ze vertrokken was het tassen en jassencontrole. Je wil echt niet weten wat voor taferelen er zich dan afspelen. Compleet met dreigen en chantage dat ze dan niet meer zouden komen. Dus stop met kleding meegeven, omdat je medelijden hebt met het kind.