Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pinto_1 schreef:Wat ik niet helemaal snap, in de OP zeg je dat je voor 1 a 2 weken geen thuis hebt. Dus je gaat al binnen 1 of 2 weken naar Amerika, wat maken die paar dagen eerder dan uit? Voor je zoontje wordt het toch niet anders als je hem nu vertelt dat je maandag vertrekt, ipv dat je hem volgende week zou vertellen dat hij die week erop gaat...
NYC schreef:pluisje88 schreef:Je gaat met een 4 jarige verhuizen naar een ander land, naar een vriend die hij nog niet kent? Beetje vreemd... Zou hem gewoon vertellen wat er gaat gebeuren. Kinderen zijn niet achterlijk. Tja verder vind ik het een lastige kwestie. Is niet netjes van die vriendin maar je kunt er eigenlijk niks van zeggen aangezien die caravan van haar is...
Mijn zoontje kent mijn vriend, en ze zijn gek op elkaar! We zijn er meerdere malen wezen te logeren, ook 2x 3 maanden wezen proefdraaien.
We hebben het wat voorzichtig aangepakt, en veel uitleggen; mijn zoon heeft nooit in een gewone gezins samenstelling gewoond, hij heeft zijn vader nooit bewust gezien. Is dus al 4 jaar hij en mama. Hij vind het leuk met vriend ,
Maar het is voor hem vreemd. We zijn dan opeens met 3.
NYC schreef:sorry maar je maakt echt van een mug een olifant. Jullie gaan verhuizen, klaar, niet zo moeilijk om uit te leggen lijkt me? Kind van vier snapt dat heus wel.Ik weet dat hij niet achterlijk is.
Maar om hem opeens boembats te vertellen hoe de vork in de steel zit, vind ik ook weer zo overweldigend.
Dat van paard is vooruit om te kijken of het wel leuk is, vind ik een goede!