Slaap jij nog met een knuffel?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jinte

Re: Slaap jij nog met een knuffel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 16:34

22 jaar en slaap nog steeds met een knuffel. Zelfs als ik slaapdienst heb op mn werk gaat ie mee :')

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 16:38

Ik slaap ooknog met een knuffel (14) :')
Ik heb hem van mijn broer bij mijn geboorte gehad en heb de eerste drie maanden in het ziekenhuis geslapen met popje :o
Hij mist een oog (is nu een penstip) is al diverse keren genaaid etc :')
Hij was eerst blauw maar nu helemaal grijs.
Hij maakt zelfs dat baby geluidje nog haha :')

Edit: hij herinnert me aan mijn broer die nu 29 is en nooit bij mij in huis heeft gewoont.

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 16:41

Ja hoor! :))
24 jaar en Wafke (uiteraard, een hond) slaapt trouw elke nacht bij me. Tenzij ik op verplaatsing slaap of als er iemand anders in m'n armen ligt :')

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 16:41

Ik slaap met een koe :').
Spoiler:
Zag dat je op de Larense Manege rijdt, leuk :D

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 16:47

Elinex304 schreef:
Spoiler:

Hoe past een koe in je bed :')

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 16:47

Ik heb vroeger met heeeel veel knuffels geslapen en die moesten in een juiste volgorde liggen voor ik kon gaan slapen , een heel gedoe maar anders sliep ik niet :D

Nu 21 en slaap nog met Quintal mijn bonte pony knuffel :D die blijft me dierbaar!
Hij ligt niet altijd in m'n armen ofzo maar wel op het bed :)

En heb nog een groot trekpaard van zo'n 1m schoft naast me op de kamer staan genaamd Gitanne, die vind ik zo zonde om weg te doen of op zolder te zetten.

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 16:49

meggiesannie schreef:
Elinex304 schreef:
Spoiler:

Hoe past een koe in je bed :')

Hij is klein :'). En hij heeft hartjesvlekken _O-.

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 16:51

Hoe past een koe in je bed :')[/quote]

Hij is klein :'). En hij heeft hartjesvlekken _O-.[/quote]
Ahw een kalfje :') ;)

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 16:51

Ik heb een knuffel die ik al heb vanaf dat ik een baby was. Inmiddels is hij al volledig versleten en is het eigenlijk de naam knuffel niet meer waard, maar hij ligt wel nog altijd op mijn bed.
Kan dagen zonder, maar soms heb ik momenten dat ik het even nodig heb.. En dan ben ik 26 nu.

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 16:52

Ahw een kalfje :') ;)[/quote]

Koetje boe heet ie :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 16:53

Ik ben 32 en heb momenteel een knuffelgiraffe... Alleen thuis en als ik alleen ben. Af en toe op zoek naar een nieuwe of ik krijg er een en dan krijgt de oude een plekje op de kast of naar het eeuwige archief.

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 16:55

Elinex304 schreef:
meggiesammie schreef:
Ahw een kalfje :') ;)

Koetje boe heet ie :')

Pas maar op, kalfjes worden groot hoor :+

*verprutste quote :o
Laatst bijgewerkt door Femek2902 op 21-09-14 16:57, in het totaal 2 keer bewerkt

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 16:56

Slaap er niet mee maar heb wel een knuffel op mijn kamer staan. Gekregen van mijn vriend toen ik levensbedreigend in het ziekenhuis lag. Toen ik bijkwam lag hij naast me; een pluche koe. Heeft geen naam gekregen trouwens. :)

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:03

Overigens gooi ik Beer vaak wel meters weg 's nachts :oo

vilheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:11

Ik 44 slaap dan welliswaar niet met een knuffel in mijn hand maar met een katoenen zakdoek.
Met een zakdoek slapen is een echte familie tic. Mijn moeder deed het en ook nog 2 zussen van haar.
Mijn tante heeft zelfs haar zakdoek meegenomen naar het hiernamaals. Ook mijn jongste dochter heeft een zakdoek onder haar kussen liggen.
Die van mij gaat overigens ook altijd mee als ik ergens anders slaap. Zonder kan ik echt niet slapen. 8)7

Tomorrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:11

Jaa hoor hier ook! :))
Helemaal versleten maar slaap nog steeds met m'n Knijn (volgens mij is het een haas maargoed :') )

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:15

ik ben op 'doktorsadvies' gaan slapen met een knuffel in mijn armen hahaha..
ja echt..

in mijn tienertijd lag ik steeds met mijn hoofd tegen mij hand waardoor ik s nachts met een 'dode hand' in paniek wakker werd (voelt alsof er een vreemde hand tegen je gezicht ligt dan).

bleek dat ik mijn bloedtoevoer afknelde zucht..

tip van de dag was om met iets in mijn armen te slapen.. zoals een knuffel..
heb dit tot enkele jaren gedaan.. knuffel staat nog steeds binnen handbereik maar tegenwoordig heb ik een kussen in mijn armen haha..

als ik niets heb, dan eindigd mijn hand nog steeds tegen mijn hoofd en knel ik nog steeds af zucht.. hardleers denk ik..

maar als het kussen te groot is, pak ik nog steeds mijn knuffel hoor (tot hilariteit van mijn partner).. momenteel een zeer zachte eyore uit eurodisney

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:17

Panda en ik zijn al 24 jaar onafscheidelijk :D

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:19

Niet zo zeer met een knuffel maar moet wel altijd iets in mijn armen hebben, is het niet mijn vriend dan is het wel een kussen, trui of inderdaad knuffel.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:20

ook ik slaap nog met een knuffel (3 zelfs) 1 koeienhoofd genaamd koe, 1 die ik dit jaar heb gewonnen op de kermis en nog een kip, ik heb nog 1 kast vol met knuffels

MeggiieTommy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:21

Ik ben nu 18 en slaap nog steeds met een knuffel kat. En nu komt het, hij heet poes. :+ Ik kreeg hem toen we op vakantie in zweden waren en daar brak ik mijn arm en moest geopereerd worden. Ik was toen 9 en nam daarna lange tijd overal mee naar toe. En nu gebruik ik poes vooral als kussen.
Laatst bijgewerkt door MeggiieTommy op 21-09-14 17:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:22

Ik heb nog nooit met een knuffel geslapen volgens mij, ook niet toen ik nog klein was.
Kan niet zonder de telefoon onder mijn kussen. Als wekker of voor nood. Als er een inbreker ofzo komt, je weer maar nooit :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:33

Ik slaap ook met knuffel.
Tot mijn twintigste eigenlijk nooit met knuffel geslapen. Tot ik erg ziek was en mijn lieve zusje mijn knuffel bij me in bed stopte en zei dat ik maar lekker met witje moest gaan slapen. Sindsdien slaap ik altijd met knuffel.

Gaat ook mee op vakantie en naar het ziekenhuis. Laatste opname zat de knuffel nog in mijn tas en kon echt niet slapen van de pijn. Iets beschamend de nachtzuster gevraagd om mijn knuffel te pakken. Wat ze gelukkig goed begreep. :)

Nu is het zo dat ik eigenlijk niet op mijn oor kan liggen en door een lading operaties ook niet fijn mijn nek kan draaien. Knuffel leg ik al jaren naast mijn gezicht om daar op te kunnen steunen.

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:46

Ik heb van mijn studiegenoten een keer een paardenknuffel gekregen voor mn verjaardag, die ligt op bed ter decoratie zegmaar. En dan heb ik nog een konijn wat ik al van kinds af aan heb, die ruikt nog het zelfde en van vind ik rustgevend.

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:49

Ik heb ook nog knuffels in mijn bed liggen. Ik slaap er niet elke nacht mee,maar als ik verdriet heb of een beetje eenzaam ben dan bied het troost om ze(één) vast te houden voor ik in slaap val :)