Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XxJustinexX schreef:Pff, zwaar onderwerp voor mij ik kwam toevallig langs dit topic.
Voor mij is het nu 1,5 maand geleden dat het uit is gegaan met mijn ex :'( Na een hele fijne en goede relatie van 3 jaar.. en het ergste is dat er niks naars of niks ergs is gebeurt.. hij voelde gewoon niets meer voor me, hij zei ik voel me niet meer zoals ik me altijd voelde.. We zijn als vrienden uit elkaar gegaan maar god wat heb ik het er moeilijk mee. Mijn allereerste vriendje, en echt mijn grote liefde, echt mijn wereld stortte gewoon in, ik wist niet dat ik het met iets ooit zo moeilijk zo gaan krijgen
Nu anderhalve maand verder ben ik er nog steeds kapot van, ik moet janken om de kleinste dingen, en lig regelmatig gewoon een hele avond te janken omdat alle herrineringen weer naar boven komen. Gewoon het besef van het is nooit meer ons.. (pff brok in me keel nu). Slaap onwijs slecht, eet heel slecht, ben gewoon misselijk van de stress en vaak komt het eten er ook weer uit zo ziek voel ik me er door.. Ben ook al een kilo of 5 kwijt.
XxJustinexX schreef:Pff, zwaar onderwerp voor mij ik kwam toevallig langs dit topic.
Voor mij is het nu 1,5 maand geleden dat het uit is gegaan met mijn ex :'( Na een hele fijne en goede relatie van 3 jaar.. en het ergste is dat er niks naars of niks ergs is gebeurt.. hij voelde gewoon niets meer voor me, hij zei ik voel me niet meer zoals ik me altijd voelde.. We zijn als vrienden uit elkaar gegaan maar god wat heb ik het er moeilijk mee. Mijn allereerste vriendje, en echt mijn grote liefde, echt mijn wereld stortte gewoon in, ik wist niet dat ik het met iets ooit zo moeilijk zo gaan krijgen
Nu anderhalve maand verder ben ik er nog steeds kapot van, ik moet janken om de kleinste dingen, en lig regelmatig gewoon een hele avond te janken omdat alle herrineringen weer naar boven komen. Gewoon het besef van het is nooit meer ons.. (pff brok in me keel nu). Slaap onwijs slecht, eet heel slecht, ben gewoon misselijk van de stress en vaak komt het eten er ook weer uit zo ziek voel ik me er door.. Ben ook al een kilo of 5 kwijt.
Sokje_6 schreef:Tijd geleden gehad, helaas tegen veel onbegrip gestuit omdat je kennelijk geen lv kunt hebben als je geen verkering hebt![]()
Hoe lang duurde het bij jullie voor je er overheen was? ZE zeggen wel eens: voor ieder jaar staat een maand verwerkingstijd maar dat klopt niet![]()
Citaat:Op een gegeven moment gedroeg hij zich zoals toen ik wat met hem had en toen was ik er echt klaar mee. Ik wist weer waarom ik het had uitgemaakt en ineens was dat rotgevoel over!
Bambi1995 schreef:2,5 maand geleden date ik met een jongen, ik was tot over mijn oren verliefd. Het was super leuk om te daten, het voelde zo goed. Ik dacht dat dit de ware was en dat hij ook heel erg verliefd op mij was. Tot opeens hij niks meer liet horen, Ik haalde al mijn moed bij elkaar om hem op te bellen en te vragen van hoe en wat. In het begin was het een gesprek over koetjes en kalfjes. Toen ik serieuze begon te praten over hoe het nou eigenlijk zat tussen ons, zei hij plots; Ja, ik heb het druk kan je mij op een ander moment terug bellen?. Ik was in shock, hij had wel tijd om over koetjes en kalfjes te praten maar toen het serieus werd had hij het plots te druk. Ik whatsappde hem en zei; je mag het ook via de whatsapp vertellen. Toen reageerde die; ik heb het gewoon heel druk en ik heb er geen tijd voor. Na dit heb ik niks meer van hem gehoord en was het over en uit. Had daar echt wel even flink liefdesverdriet van, nu na 2,5 maand denk ik nog steeds TE veel aan hem. Ik heb ook heel erg haatgevoelens naar hem, eerst leek het net of ik alles was voor hem en dan opeens laat hij me in de stront vallen. Ik denk ook dat hij nooit verliefd op me geweest is en dat hij alles heeft gefaked