Liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 20:54

Pff, zwaar onderwerp voor mij ik kwam toevallig langs dit topic.
Voor mij is het nu 1,5 maand geleden dat het uit is gegaan met mijn ex :'( Na een hele fijne en goede relatie van 3 jaar.. en het ergste is dat er niks naars of niks ergs is gebeurt.. hij voelde gewoon niets meer voor me, hij zei ik voel me niet meer zoals ik me altijd voelde.. We zijn als vrienden uit elkaar gegaan maar god wat heb ik het er moeilijk mee. Mijn allereerste vriendje, en echt mijn grote liefde, echt mijn wereld stortte gewoon in, ik wist niet dat ik het met iets ooit zo moeilijk zo gaan krijgen

Nu anderhalve maand verder ben ik er nog steeds kapot van, ik moet janken om de kleinste dingen, en lig regelmatig gewoon een hele avond te janken omdat alle herrineringen weer naar boven komen. Gewoon het besef van het is nooit meer ons.. (pff brok in me keel nu). Slaap onwijs slecht, eet heel slecht, ben gewoon misselijk van de stress en vaak komt het eten er ook weer uit zo ziek voel ik me er door.. Ben ook al een kilo of 5 kwijt.

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 20:56

Ik zit er een beetje midden in..
Ik heb iets met een jongen uit mijn klas. Afgelopen maandagavond appte hij mij in eens dat hij me de volgende dag op school even moest spreken.. Ik had er al een naar gevoel over.. Die dinsdagochtend had hij het uitgemaakt met de reden 'ik vind je niet meer zo leuk'. Niks mis mee.. Maar ik was er zo kapot van. Die dag daarna zei hij in eens tegen me dat hij er heel erg veel spijt van had en dat hij beter had moeten nadenken, hij wou me wel terug, als ik ook wou. Ik wou dat natuurlijk wel aangezien ik hem nog steeds heel erg leuk vond toen. Sinds donderdag is het dus weer aan.
Alleen.. Nu heb ik van een vriend van hem gehoord dat hij een ander meisje leuk vind. Had eerlijk gezegd al een beetje zo'n vermoeden. Ik denk nu dus dat hij het heeft uitgemaakt voor dat andere meisje, dat dat meisje hem niet wou, en mij dus maar weer terug nam. Ik voel me wel een beetje misbruikt.. Afgelopen vrijdag ging hij samen weg met dat andere meisje (die hij leuk vond). Ik vroeg wat ze gingen doen. 'Stukje samen naar huis fietsen' zei hij. Later op snapchat zag ik dat ze ergens op een bankje aan het chillen waren en erg veel lol hadden.. -O-

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 20:56

XxJustinexX schreef:
Voor mij is het nu 1,5 maand geleden dat het uit is gegaan met mijn ex :'( Na een hele fijne en goede relatie van 3 jaar.. en het ergste is dat er niks naars of niks ergs is gebeurt.. hij voelde gewoon niets meer voor me, hij zei ik voel me niet meer zoals ik me altijd voelde.. We zijn als vrienden uit elkaar gegaan maar god wat heb ik het er moeilijk mee. Mijn allereerste vriendje, en echt mijn grote liefde, echt mijn wereld stortte gewoon in, ik wist niet dat ik het met iets ooit zo moeilijk zo gaan krijgen

Nu anderhalve maand verder ben ik er nog steeds kapot van, ik moet janken om de kleinste dingen, en lig regelmatig gewoon een hele avond te janken omdat alle herrineringen weer naar boven komen. Gewoon het besef van het is nooit meer ons.. (pff brok in me keel nu). Slaap onwijs slecht, eet heel slecht, ben gewoon misselijk van de stress en vaak komt het eten er ook weer uit zo ziek voel ik me er door.. Ben ook al een kilo of 5 kwijt.

Een dikke knuffel voor jou. :+:
En natuurlijk ook voor de rest!

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 20:57

XxJustinexX schreef:

Och meid toch! :(:)
Klinkt me zo bekend in de oren, hier precies zo! Vooral nu heb ik het zwaar z'n avond dat je even niks doet dan mis je het alleen maar erger. Ook voor jou staat me pb open! Het is zo lastig om er mee te dealen als je zelf nog zo graag verder wil.

Denk dat ik zo maar in bed duik met een jank film!
Zoveel verhalen lijken op de mijne en dan vooral dat hij het niet meer voelt.. Als ik er aan denk jank ik al bijna :(

MarlindeRooz

Re: Liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 20:59

:(:) :(:)

Als ik het te pakken heb dan heb ik het ook gruwelijk te pakken, dus dan doet het nog minimaal een half jaar zeer. :o Ook al is het niet eens wat geworden. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 21:23

Liefdesverdriet zonder relatie kan idd zeker wel.

Heb naast 2 relaties ook veeel gedate met 2 jongens.

De eerste had er ineens geen zin meer in en de 2e gebruikte me achteraf alleen voor zn behoeftes want hij was stapelgek op een andere meid, een meid die als 2 druppels water op mij leek. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 21:39

Van mij ook een knuffel voor iedereen met liefdesverdriet hier!

Sokje_6 schreef:
Tijd geleden gehad, helaas tegen veel onbegrip gestuit omdat je kennelijk geen lv kunt hebben als je geen verkering hebt :+

Hoe lang duurde het bij jullie voor je er overheen was? ZE zeggen wel eens: voor ieder jaar staat een maand verwerkingstijd maar dat klopt niet :+ :P

Bij mij was het gelukkig korter, al had ik dat nooit verwacht. Ik heb 6 jaar een relatie gehad, van mijn 14e tot mijn 20e. Ik heb het uitgemaakt, omdat het al lang niet goed ging, maar omdat het zo normaal was dat we bij elkaar waren is het nog zo lang aangebleven.
Toen het net uit was was ik zo opgelucht, veel gefeest en nergens last van. Tot ik daar wel klaar mee was en ik mijn ex toch heel erg ging missen. Toen nog een keer met hem afgesproken, het leek er zelfs op dat het nog goed zou komen. (Gelukkig niet goedgekomen, achteraf.)
Een maand nadat ik die keer met hem had afgesproken had hij ineens een nieuwe vriendin. Toen ben ik best wel ingestort, alleen maar hele dagen huilen, op school niks kunnen, niet willen eten. Ik had echt het idee dat ik me altijd zo zou blijven voelen.

Na 4 maanden had ik een personeelsfeest, waar hij ook was. Op een gegeven moment gedroeg hij zich zoals toen ik wat met hem had en toen was ik er echt klaar mee. Ik wist weer waarom ik het had uitgemaakt en ineens was dat rotgevoel over! :)

Een halfjaar nadat het uit was ontmoette ik mijn huidige vriend, en rond die tijd woonde mijn ex al lang samen met zijn vriendin in Finland, meneer was toen al geëmigreerd voor haar. :Y)
Uiteindelijk zo blij dat het uit is gegaan toen. :)

SammyFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 22:12

Dikke knuffel voor iedereen :(:)
Ik haal steun uit jullie verhalen, momenteel heb ik een relatie van 1 jaar en 8 maand (maar hij is nu al 4 jaar uit mijn leven, 3 jaar een relatie maar 'aan-uit' door domme dingen van hem, hij heeft mij lang bedrogen en aan het lijntje gehouden. Hij heeft mij enorm veel liefdesverdriet bezorgd. Hij is nu enorm hard veranderd) maar het gaat enorm slecht. Ik ben zo enorm hard in de war, ik weet niet wat ik wil en wat het beste voor me zou zijn :(

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 22:17

Steun uit deze berichten en uit jank films dat helpt echt!

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 08:38

Mijn bijna 7 jarige relatie (incl. 10 maanden samenwonen) heb ik een maand geleden beëindigd. Ben er zelf eerst ook flink kapot van geweest, ook al was ik er zelf al heel lang mee bezig. Week niet/amper gegeten (goed voor de lijn trouwens haha) en weinig geslapen. Nu heb ik alles weer aardig op de rit, heb alleen nog niet heel veel eetlust maar dat bevalt me ook wel, at voorheen best veel kom ik achter :P

Wat ik nu helemaal geweldig vind (hoe fout haha) is Tinder :') Wat een geweldige app voor vleeskeuring, hahahaha.

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 08:43

Citaat:
Op een gegeven moment gedroeg hij zich zoals toen ik wat met hem had en toen was ik er echt klaar mee. Ik wist weer waarom ik het had uitgemaakt en ineens was dat rotgevoel over! :)

Ja echt he, dat had ik dus ook (alleen dan wel heeeuuuul snel al). Nooit gedacht dat dat kon, maar dan kun je er echt in 1x klaar mee zijn! Helpt wel.. :')

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 09:01

Hier ook iemand.. 2 maanden en 4 dagen is mijn relatie van 10 maanden afgelopen..

Kapot, was ik ervan. En ben. Ik zag het totaal niet aankomen. We hadden namelijk zoveel leuke plannen samen. ;(

Nu even het verhaal geschetst:
Ik was op vakantie en via een whatsappje kreeg ik te horen dat hij zich wat anders voelde sinds een aantal maanden.. Zo ging het gesprek even door, maar hij wist niet zeker of het goed zou komen, MAAR HIJ ZOU ER ALLES AAN DOEN. Ik was er kapot van, op vakantie, hij vertelde het, toen?! via een whatsappje?
Onwijs veel gehuild en m'n vakantie was voor 3 dagen totaal mislukt. Goed met m'n ouders gepraat en we hadden besloten dat ik hem niet zou spreken totdat ik terug was van vakantie. En niet te negatief bekijken, want er was nog hoop. Dag nadat ik terug zou komen zouden we afspreken om te praten.

Toen de dag was aangebroken om het uit te praten, hadden we afgesproken in het bos, kon je gewoon lopen en hoef je elkaar niet de hele tijd aan te kijken. Dus na 1 minuutje lopen vroeg ik "Dus... Vertel maar?" Met als antwoord "Wat moet ik vertellen? Vertel jij maar!". Ondanks dat ik verschrikkelijk verontwaardigd was aangezien HIJ was op z'n hart had dat IK iets moest vertellen, kwam hij er met moeite mee dat hij de onenigheden in onze relatie zo vervelend vond (maar als ik vroeg naar welke onenigheden, kon ie niks opnoemen... Hij wist nog alleen dat er toen een ergenis was geweest...), dat we elkaar na 10 maanden nog niet goed snapte en dat hij minder gevoelens had. Daar kwam het op neer. Dus ik vroeg wat ie er mee bedoelde, ik vroeg waarom we hier nou eigenlijk waren. Hij zei niks. Dus uiteindelijk vroeg ik "Dus? Wat nu? Gaan we het proberen?" "Ik denk niet dat had gaat werken aangezien we al zovaak hebben geprobeerd te verbeteren.." Ik vroeg of het nu klaar was, en eindelijk zei ie dat het beter was om ermee te stoppen.
Ik barste uit in huilen, ben terug gelopen naar m'n fiets en naar huis gegaan. Kapot was/ben ik er van. Ik voelde me zo opgelicht, valse hoop.. :(
Uiteindelijk voelde ik me nog schuldig over de manier hoe ik was weggelopen, ik heb hem geprobeerd te bellen, maar hij nam niet op. Whatsappje gestuurd met dat ik het fijn vond dat ie eerlijk was en excuses voor m'n gedrag. Kort door gewhatsappt, gevraagd wanneer de gevoelens minder werden, wist ie niet zeker maar het was nu ongeveer 2/3 weken dat ie zich zo voelde. Dus ongeveer toen ik op vakantie was gegaan.. En jawel, 3/4 dagen voordat ik op vakantie was geweest was ie nog boos. (reden daarvoor kun je even een PB sturen) onwijs hypocriet als ie toch geen gevoelens meer voor mij heeft..
Ook voelde ik me nog gebruikt, daarvoor kan je ook even een PB sturen.
Nu hadden we het ook wel eens over of we het met andere mensen over onze kleine onenigheden hadden. Natuurlijk ook met elkaar besproken, maar of we dat ook wel eens deden met iemand anders. Hij met z'n moeder (ECHT ALLEEN ZN MOEDER, dat zweerde ie) en ik met een vriendin. Nu hoorde ik laatst dat 1 van mijn beste vriendinnen met hem had gepraat. Over mij. Hij heeft dus ook nog gelogen.

Maand verder. Eindelijk alles weggegooid van hem. Eindelijk. Foto's, z'n nummer, hem en familie op Facebook, whatsappgesprek, alles.
Zoveel vragen en waarom.. :( Waarom valse hoop, deed ik iets verkeerd? Waarom gelogen? waarom waarom waarom..

En het ergste, na nog geen maand later heeftie weer met z'n ex. De ex waarmee hij 2 maanden een relatie heeft gehad, maar daarna dikke buddy's zijn geworden. Vaak ging ie al naar haar toe om af te spreken, maar ik hoefde mij absoluut geen zorgen te maken. Dat is wat hij zei. :n

Verdriet, boosheid, ik word gek van mezelf. Ik mis hem soms zo erg, maar dan denk ik wat ie me aangedaan heeft en heb ik haatgevoelens..

Oh jezus m'n verhaal is langer dan verwacht, maargoed. Moest het even van me afhebben. :o

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 09:04

Verder dikke knuffel van hier, want ik weet hoe hard iedereen die knuffel nodig heeft.. :(:)

gina2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 09:22

Ik wil mij hier graag ook melden.
Op 9 juli dit jaar is mijn vriend ook bij mij weggegaan, we zouden 5 september gaan trouwen.
Ik heb het echt heel erg zwaar gehad en heb echt tegen mezelf moeten vechten om verder te gaan voor mezelf en na ruim 2,5 maanden moet ik zeggen dat ik wel blij ben dat het over is.
Ik begin nu een beetje te zien hoe hij ook kan zijn, zo was hij bij mij nooit namelijk.

Het is heel moeilijk allemaal, maar ik heb van een paar hele goede vrienden heel veel hulp en steun gehad, al bleef dat eenzame gevoel natuurlijk wel.
Ik was 3,5 jaar samen en hebben ook al die tijd samengewoond, dus het was best heel leeg zeg maar.
Gelukkig heb ik mijn hond, 2 katten en paard nog, dat scheelt heel erg veel.

Ik heb in het begin nog veel met hem gepraat, hij heeft ook toegegeven dat hij na 3 dagen al met een collega heeft gezoend en hij is gewoon echt een hopeloze puber geworden, doet alles wat bij mij niet kon.. Ach als hij zo wil leven, hij liever dan ik zullen we maar zeggen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 11:12

@Gina oh mijn hemel :(:) knap dat je nu in ziet dat je blij bent dat het klaar is.

@Fenny hahaha ja lang leve tinder, hier nog een. :') :')

@Joey dat van de valse hoop ken ik heel goed. :(:) dat doet zoveel zeer.

25 januari om 00:00 kwam mijn ex vriendje me ophalen om naar een feestje te gaan, heel leuk en gezellig. Toen kwam er een gemeenschappelijke vriend naar me toe die zei van ja wat hoorde ik nou? Gaat hij of wilt hij het uitmaken? Ik zeg wat?! En begon gewoon keihard te huilen. Vriendje kwam naar me toe met wat er was en ik zei ja jij wilt het uitmaken, je bent er klaar mee. "HUH NEE LIEVERD SCHAT TOCH HOE KOM JE ER BIJ? NATUURLIJK NIET LIEFIE, IK ZOU JE TOCH NOOIT ZOMAAR LATEN GAAN? IK HOU VAN JE DAT WEET JE TOCH SCHAT. KOM HIER EN HOU ME EENS FLINK VAST. 25 januari in de avond vierde ik het met familie, lieve kadootjes van hem en zn ouders gekregen. 1 februari, weekje later vierde ik mn verjaardag met vrienden bij me thuis. 30 januari heeft hij het uitgemaakt. Die nacht van 29 op 30 januari zei hij via whatsapp dat ie t niet allemaal wist of hij het nog wilde. Kei en kei hard en lang zitten huilen. Volgende ochtend niet naar school gegaan. Rond 16:00 kwam het vriendje naar mn huis en maakte het uit. De reden: al een tijdje geen gevoelens meer. "Kunnen we het niet nog proberen, 1 kans?" Nee sorry ik loop al 3 weken met deze gedachte ik zou niet in kunnen zien dat het voor mijn kant nog gaat werken.

Feestje met vrienden is door gegaan maar goed deed het alleen voor hun.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 11:17

Hebben jullie het zeg maar ook dat jullie liever geen dates meer hebben etc?

Ik word helemaal kriegelig en eng bij de gedachte van een relatie of dates.

Ik durf mezelf echt niet voor een zoveelste keer in het diepe te gooien en dan alsnog eindigen in tranen.

Er is momenteel wel het een en ander aan de gang met meerdere personen maar dat liever via pb.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 11:21

_Dominique , wat een leugenaar zeg! gedver!

Ja, ik ben ook wat terughoudender op het gebied van jongens geworden.
Ik zal me niet meer zo snel geven. Ik kijk goed uit want ik wil niet nog een keer gekwetst worden en met tranen achterblijven. Ik krijg er steeds minder vertrouwen in. Ik laat alleen een jongen toe als hij 100 % voor me gaat en hij me helemaal geweldig vind. Zolang die jongen niet komt, dan begin ik er niet aan. Ik had dus een date en de jongen die nam nooit het initiatief. Als er weer zo'n jongen komt die weinig initiatief neemt dan is het voor mij over en ga ik er geen energie in stoppen. Graag of niet!!

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 12:22

Jezus Gina.. Wat schrikken.. :(:)
En Dominique.. Jij ook al valse hoop.. Echt belachelijk... :n

Ik snap ook echt niet waarom jongens dat zouden doen, naar degene van wie je hebt gehouden gaan liegen of van wie je houd.

Ik ben niet erg terughoudender op gebied van boyz, aangezien ik niet op zoek ben en toe ben aan een relatie. Ik heb ook flink wat jongensvrienden, misschien wel meer dan meiden, en misschien daarom ook dat ik niet echt terugspartel ofzo.

Denkend aan een relatie, vind ik wel heel spannend daar in tegen. Vooral als je dan echt verliefd word... Daar hoef ik op het moment ook nog écht niet aan te denken..

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 13:15

De gedachte bij een date met iemand anders vond ik eerst helemaal niks, de eerste 1,5 week :') Lijkt me nu wel lachen :P Daten hoeft niet direct een nieuwe relatie te betekenen he.

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 13:36

Ik wil mij ook even melden. Sinds ong 23 Juli dit jaar is het uit gegaan tussen mij en mijn ex-vriend. Het rare is dat ik mijn huidige vriend heb leren kennen die dag. Ik was nog wel wat van slag, maar dat ging al snel over omdat mijn ex en ik gewoon weg niet bij elkaar pasten. We dachten over heel veel dingen anders etc. Er zijn er meerdere dingen gebeurd, maar daar laat ik mij liever niet over uit (PB mag).

Ik werd regelmatig nog door hem lastig gevallen via telefoon e.dbmaar nu sinds een tijdje is het stil. Ik heb er nu gelukkig vrede mee en inmiddels een super lieve en leuke vriend <3

gina2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 15:01

Echt heel bang voor een nieuwe relatie of zo ben ik niet. Heb genoeg meegemaakt inmiddels en heb daar echt wel een les uit geleerd inmiddels. Hoop alleen dat ik nu eens de juiste tegen ga komen

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 15:06

Dat gun ik je Gina! :)

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 15:12

Bambi1995 schreef:
2,5 maand geleden date ik met een jongen, ik was tot over mijn oren verliefd. Het was super leuk om te daten, het voelde zo goed. Ik dacht dat dit de ware was en dat hij ook heel erg verliefd op mij was. Tot opeens hij niks meer liet horen, Ik haalde al mijn moed bij elkaar om hem op te bellen en te vragen van hoe en wat. In het begin was het een gesprek over koetjes en kalfjes. Toen ik serieuze begon te praten over hoe het nou eigenlijk zat tussen ons, zei hij plots; Ja, ik heb het druk kan je mij op een ander moment terug bellen?. Ik was in shock, hij had wel tijd om over koetjes en kalfjes te praten maar toen het serieus werd had hij het plots te druk. Ik whatsappde hem en zei; je mag het ook via de whatsapp vertellen. Toen reageerde die; ik heb het gewoon heel druk en ik heb er geen tijd voor. Na dit heb ik niks meer van hem gehoord en was het over en uit. Had daar echt wel even flink liefdesverdriet van, nu na 2,5 maand denk ik nog steeds TE veel aan hem. Ik heb ook heel erg haatgevoelens naar hem, eerst leek het net of ik alles was voor hem en dan opeens laat hij me in de stront vallen. Ik denk ook dat hij nooit verliefd op me geweest is en dat hij alles heeft gefaked :(

Oooooh herkenbaar. Twee keer meegemaakt. Op de een of andere manier vinden mannen het normaal om een vrouw gewoon te negeren... Eikels.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 15:21

Oh knuffels voor iedereen die er behoefte aan heeft.. :(:) :(:)

Heel anders als de meeste van jullie.. Een paar weken terug op vakantie gegaan naar Turkije, waar ik op dag één meteen een heel leuke Turkse jongen heb ontmoet. Daarna elke avond met elkaar afgesproken en echt twee geweldige weken met elkaar gehad.. Ik wist niet wat die jongen met me deed. Uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ik toch wel echt enorm verliefd ben.

Nu weer twee weken thuis. We bellen elke dag, appen de hele dag door, skypen...

Maar ja, hij woont dus in Turkije en ik in Nederland en word gek.. Wil hem zo graag weer even vasthouden en zo. Elke avond naar bed met kop pijn en er ook weer mee wakker worden, misselijk en bij de simpelste woorden of een knuffel van een vriendin, moeder, tante, moet ik alweer wat tranen weg slikken...

Over een paar weken zal hij het leger in gaan (dienstplicht) en zullen we zeer waarschijnlijk het contract verbreken, waar ik zeer tegenop zie..

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 15:24

Na dit topic gelezen te hebben de moed gevonden om nog even mijn ex te contacteren.

Het kwam niet echt van één van ons tweeën, dat het uitging. We woonden samen, het was echt super, maar de laatste maanden niet meer. Het is behoorlijk dramatisch uit gegaan en vind het nog steeds vreselijk dat we niet terug kunnen naar hoe het in het begin was.
Hem kennende zit hij er echt wel mee maar stopt hij het weg. Ik wil niet dat we na al die mooie momenten samen zo poedersuiker eindigen, dat zie ik maar al te vaak in mijn omgeving en niemand wordt er gelukkig van. Dus ik heb hem laten weten dat er nog twee boeken van hem bij mij liggen (wat echt waar is trouwens), en of we niet toch nog een keer kunnen gaan zitten samen om het uit te praten... Ik hoorde via via dat hij het eigenlijk al uit wilde maken maar toen werd mijn leven op een andere manier helemaal omgegooid en heeft hij het toch maar niet gedaan (wat ik persoonlijk nogal poedersuiker vind, maar goed).

Ik hoop zo dat hij reageert, ik zou zo graag toch weer een beetje normaal vrienden met hem willen zijn...