Geheugen iPhone 5c te vol voor update, maar...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 15:44

Even een reservekopie van je toestel maken en het toestel helemaal terugzetten naar de fabrieksinstellingen, dus helemaal leeghalen. Dan alles er weer op terugzetten en je hebt opeens een stuk meer ruimte! Vooral facebook is een baggerapp, deze wordt met de tijd steeds groter en verzameld steeds meer schijfruimte. Grappig detail, ik heb een app waar de hele melkweg in zit en deze neemt minder ruimte in dan facebook wat toch niet meer is dan een witte achtergrond met wat blauw en wat tekst.... Als je facebook eens in de zoveel tijd verwijderd en weer opnieuw installeerd, dan hou je meer ruimte over.

MamaMiesje

Re: Geheugen iPhone 5c te vol voor update, maar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-14 16:13

Ook een goeie tip MaaikeMuis :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:45

@TS: Ik heb de versie met 16gb ruimte :)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-14 20:57

Ah die bestaan dus toch wel.
Ik heb 8Gb volgens de gegevens, maar in de praktijk komt dat dus neer op amper 6 :roll:

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 21:13

Logisch, een deel wordt ingenomen door het OS en standaard apps/data.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 21:15

Ik heb hem via de laptop geinstalleerd, dat werkte het beste. (Dan hoef je niet zo idioot veel ruimte te hebben om de download, installer én de installatie eerst naast iOS7 te doen. Want de laatste stap in de installatie is pas het wissen van de oude versie. Tot die tijd staan ze er naast elkaar op, tenzij je het via je laptop/pc doet).

Ik merk overigens geen verschil met iOS8 en 7 :')

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 21:24

Ik hoop dat de update hetop mijn 4S ook een beetje normaal doet, anders heb ik hem voor niks leeggegooid..
Heb er niet al te beste dingen over gehoord, dus als hij niet goed is gooi ik hem er zo weer af :P
Ik had al mijn media in onedrive gezet, daarna terug gezet naar de fabrieksinstellingen, en mer whatsapp verwijderen had ik niet echt problemen, dat kun je namelijk zo weer herstellen (alle gesprekken) als je hem verwijdert en opnieuw download :D
Maar wat ik wel gek vind, iedereen zegt dat er bijna geen verschil is met IOS7, maar ik ben nu dus IOS8 aan het downloaden en dan staat er bij: ''Deze update is de grootste release sinds de introductie van de app store, met honderden nieuwe functies, zoals nieuwe functies in berichten en foto's, het Quicktype toetsenbord, de nieuwe Gezondheid-app, delen met gezin, ICloud drive en nog veel meer.''

Dat maakt me toch wel nieuwschierig :')

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 15:57

Afbeelding

_O-

Tot nu toe vind ik het voornamelijk kleine aanpassingen. Het word helemaal de lucht in geprezen, maar vind het een beetje tegen vallen om eerlijk te zijn.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-14 16:00

:')

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 16:08

TS, misschien een stomme vraag. Maar hoe kan het dat jouw spotify maar 45 mb inneemt en die van mij 1,1gb? Spotify is toch gewoon Spotify? :')

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-14 16:15

Al sla je me hartstikke dood; ik doe er nooit wat mee, misschien dat dat uitmaakt?