Profielkeuze.. Diepe zucht.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 07:55

Eileen_ schreef:
upendo schreef:
Als ik het me goed kan heugen van mijn middelbare school, zat er nauwelijks verschil tussen Wiskunde A en C. Vraag eens na bij je leraar of hij je wat stof kan laten zien en kan laten zien wat het verschil is.

Maar als wiskunde C je keus versmalt zou ik eerder voor wiskunde A gaan.
Enne.. Overstappen naar makkelijker kan natuurlijk altijd nog.

Als je niet 100% zeker weet wat je later wilt gaan doen, zorg dan dat je zoveel mogelijk kan doen. :)

Ik ben gestart met N&G en doe nu een studie die ik ook met C&M had kunnen doen..
Had me een hoop kopzorgen gescheeld als ik C&M had gedaan maar ik ben ook wel blij met de weg die ik afgelegd heb. :)

Met wiskunde C kan je meteen al een heel stuk mibder dan A. Wij hadden niet eens Wiskunde C op havo... Toen was wiskunde ook nig niet verplicht trouwens, nu t verplicht is hebben ze wel C.
Ik zou zeker A eerst proberen. Wiskunde is gewoon doen en snappen, als je er wat voor doet is t goed te doen voot een havoleerling, of je moet er écht slecht in zijn. Zeker eerdt proberen, je kan altijd nog overstappen naar C.
Verder zou ik geen NG/ NT profiel doen als je nu al moeite met die vakken hebt. Het wordt allemaal namelijk nog VEEL ingewikkelder. Dat ga je dan niet redden, en bij een opleiding waarbij je dat nodig hebt dan dus ook niet.

Uhm.. Dat zei ik ook?