Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xNathaliee schreef:Oh inderdaad het nút, een roker die mij kan uitleggen wat het nut van roken is
Het nut voor mij is, ik vind het prettig, als ik met de collega's even samen sta te dampen is het gezellig. phormicola schreef:Al bijna twee jaar niet meerIk rookte 50 sigaretten per dag, als ik kan stoppen dan kan iedereen het
BarryPlopper schreef:xNathaliee schreef:Oh inderdaad het nút, een roker die mij kan uitleggen wat het nut van roken is
wat is het nut van douchen als je toch weer vies word?
wat is het nut van uitgaan?
wat is het nut van paard rijden?
en zo kan ik nog wel even doorgaanHet nut voor mij is, ik vind het prettig, als ik met de collega's even samen sta te dampen is het gezellig.

eenitraM schreef:phormicola schreef:Al bijna twee jaar niet meerIk rookte 50 sigaretten per dag, als ik kan stoppen dan kan iedereen het
Jezus! Een stoomtrein is er niets bij! Haha! 50?! Foi, zoveel rook ik alleen als ik flink aan de zuip ben de hele dag. Dan steek ik de een na de ander op, maar op een gewone dag! Neeuh, dan kom ik nog niet eens aan 15.
melody7 schreef:Ik rook niet, zie het nut er niet van in. Het is duur, ik vind het stinken en het is nog slecht voor je ook.. Ik heb het nooit geprobeerd en ga het ook nooit proberen
44Myrthe44 schreef:_Lisaa_ schreef:Jaa ik rook, en waarom? Omdat k er niet meer vanaf kom en t een gewoonte is en lekkeer is ofzo haha xd
wat een slechte reden...
[/quote]