Fortitude schreef:Mijn Elvennaam: Finduilas TelrúnyaMijn Hobbitnaam; Sweetpea Gamgee-Took of Bywater Ben wel blij met de Elvennaam, die is mooi Hey, jouwe lijkt heel veel op die van mij
Elvennaam: Nienna MelwasúlHobbitnaam: Dimple ChubbKaruna we hebben exact dezelfde naam, maar onze voornamen zijn verschillend. Misschien achternaam wel hetzelfde?
Mijn elven naam vind ik best mooi eigenlijk Ireth TelrúnyaMaar mijn hobit naam is was minder....Primula Gamgee-Took of Bywater
Ik vind mijn beide namen stom ElfLessien TulcakelumëHobbitCamellia DanderfluffDanderfluff... Serious.. Fluff? En Tulcakelume, hoe the hell spreek je dat uit haha. Tuklehumme klinkt het voor mij haha.
mijn elven naam is Inwë NólatáriIk heb echt geen idee hoe je het überhaupt uit preekt en hobbitlake-by-downsIk denk dat ik het gewoon bij mijn eigen naam ga houden
Winged schreef:Idril Calmcacil Hobbit: Daisy Danderfluff of Willowbottom zijn toch niet veel met dezelfde voornaam, maareh aangenaam Idril AncalimëDaisy Knotwise of Michel Delving
Wat een leuke namen zitten er tussen! Elf: Tári Ar-FeinielHobbit: Tigerlily Grubb of Little DelvingNiet zo heel slecht eigenlijk
Rienn schreef:Elf: Eáránë Telrúnya Hobbit: Polly Gamgee-Took of BywaterKan erger geloof ik. wel veel leestekens
Awh, hier zitten ook wel schattige namen tussen.^^ En een heel deel grappige. Mijn elfennaam: Galadriël Sáralondë.Hobbitnaam: Lobelia Burrows. Vind ik best wel nog cute.
Elfennaam: Eámanë TelemnarHobbitnaam: Bramblerose Sandybanks of FrogmortonWat is mijn hobbitnaam lelijk zeg @ Quir, zijn wij zusjes in Hobbitland? haha.
Mijn elvennaam klinkt best mooi, alhoewel ik enkel geen idee heb hoe ik het utispreek.Celebriän Táralómen mijn Hobbitnaam..Orangeblossom Gamwich of the Bree Gamwiches