Wat zou je doen, als er nooit meer een morgen zou zijn?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 20:05

xBerber schreef:
Mezelf heel moe maken zodat ik slaap als de klok 12 uur slaat :')

En.. Joyrijden, pistool jatten en iedereen neerknallen die me ooit wat heeft aan gedaan, paardrijden, em huilen :')

uhhhm ik denk dat je een goede therapeut nodig hebt

(gaat uitvissen waar berber woont en zorgt dat ik dan niet in de buurt is want met deze opmerking sta ik vast ook genoteerd)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 20:12

xBerber schreef:
Ik zou het zo doen hoor. Maar dan alleen als iedereen toch dood gaat.

Okeee.. Hoe ben je van plan om aan een pistool te komen? Lijkt mij dat ze niet zo voor het oprapen liggen, vooral niet op de laatste dag ter aarde. :')

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 20:13

elenaMM77 schreef:
xBerber schreef:
Mezelf heel moe maken zodat ik slaap als de klok 12 uur slaat :')

En.. Joyrijden, pistool jatten en iedereen neerknallen die me ooit wat heeft aan gedaan, paardrijden, em huilen :')

uhhhm ik denk dat je een goede therapeut nodig hebt

(gaat uitvissen waar berber woont en zorgt dat ik dan niet in de buurt is want met deze opmerking sta ik vast ook genoteerd)
Nahh nee bedankt, heb ik al genoeg gehad :+
En geen zorgen, zijn er maar twee hoor. Je komt niet zomaar op mijn lijstje mocht dat gebeuren.

Lianne86

Re: Wat zou je doen, als er nooit meer een morgen zou zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 20:15

Ik vind nu mensen afknallen ook goed klinken, maar dat heeft even een andere reden :p dat wil ik ook normaal doen :') Echt als dat ongestraft zou kunnen een dag :') (Lichte frustraties... Komt ergens door)

Maar de laatste dag zou ik leuke dingen gaan doen :) Niet mijn tijd besteden aan mensen die dat niet verdienen.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 20:16

Tijd doorbrengen met mensen die ik belangrijk vind en naar me paard gaan en de hele dag huilen :+
En bungeejumpen.
En met dolfijnen zwemmen.
En met haaien (in een kooi) zwemmen :D

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 21:13

Lianne86 schreef:
Ik vind nu mensen afknallen ook goed klinken, maar dat heeft even een andere reden :p dat wil ik ook normaal doen :') Echt als dat ongestraft zou kunnen een dag :') (Lichte frustraties... Komt ergens door)

The Purge :D

Ik weet het serieus niet. Als ik vanavond zou gaan slapen en niet meer wakker worden, best. Heb een mooi leven, vriendje is net nog langs geweest, ik ben tevreden op school, net nog even gezellig met m'n moeder gekletst.

Klinkt misschien depri maar dat is niet zo hoor :) natuurlijk zijn er zat dingen die ik nog wil doen voor ik doodga. Maar niet in 1 dag :')

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 22:58

Alles doen wat God verboden heeft en wat ik nog niet gedaan heb.. :')

En mijn <3 zoveel mogelijk zoenen. :j

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 23:03

ik zie de reactie heel hard gaan zitten huilen erg vaak langskomen..

waarom? morgen heb je dan echt geen spijt van dingen die je niet hebt gedaan.

huilen zou ik echt dan zonde van mijn tijd vinden.. lekker genieten met hele diepe teugen lijkt mij toch een betere besteding van je laatste dag.. je bent niet terminaal ziek, er is alleen geen morgen meer.. het houdt op.. je gaat dus niemand missen of zo na vandaag

waarom dan je laatste dag vergallen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 23:06

ik zou denk ik eerst heerlijk koken en dineren met het gezin, want dat is altijd een van de gezelligste dingen die er zijn... daarna met mijn lieve vrienden en vriendinnen keihard feestje pakken :D smiddags lekker met het paard kroelen en die daarna lekker met de kudde loslaten dat die nog even van hun vrijheid kunnen genieten (als ze dat willen iig)

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 23:11

Ik denk een heel lange buitenrit met m'n paardje en blijven knuffelen totdat de laatste dag voorbij is.
Als ik besluit het minder braaf aan te pakken, dan wil ik nog wel eens een flink potje onwijs goede sex. Desnoods koop ik dat gewoon, als ik m'n spaargeld dan toch niet meer nodig heb.
Misschien ga ik ook wel in een achtbaan die over de kop gaat, want dat durf ik niet.
En onwijs duur eten en drinken. Alles wat lekker is. En misschien probeer ik wel drugs. co
Cocaïne ofzo. Daar schijn je nog wel even energie van te krijgen en het lijkt me vooral zonde als ik in slaap val op m'n allerlaatste dag.

_Jeann

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 23:12

Uitslapen tot de middag! :j

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 23:12

Vol gas langs heel veel flitspalen rijden. Joyriding in een Ferrari. Coke snuiven of heroïne roken. Parachute springen. De cross in Boekelo rijden. Daarna een exorbitant feest geven met allerlei exotische lekkernijen samen met familie en vrienden. Afsluiten met een gigantische vuurwerkshow.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 23:14

Ik zou nog een dag flink genieten van de dieren en mensen om mij heen die ik lief heb :j
Verder lekker doen waar ik op dat moment zin in heb en proberen gewoon van alles nog even vol op te genieten :j

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 23:19

Ik zou overdag gaan paardrijden en savonds even lekker borrelen en nergens aan denken. :j

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 23:31

quartel schreef:
Als er geen morgen zou zijn dan zou ik gewoon lekker genieten van vandaag :D

Dit dus :)

Leef je leven alsof vandaag je laatste is, want de kans dat het je laatste is , is écht reeël :)
Het is niet zo vanzelfsprekend dat "morgen" bestaat.

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 23:40

Ik zou niets anders doen of gaan doen dan dat ik nu al gepland heb.

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 23:42

Ik zou lekker bij mijn vriend en familie willen zijn en met hun leuke dingen doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 23:49

Ik zou de vlag uithangen.
Doe ik anders nooit maar dan ja dan zou ik een vreugde dansje doen.
Heerlijk
(klinkt heel raar, I know ha ha ha)

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 00:08

Mn geld en bezittingen weggeven aan degenen die nog wel een morgen hebben, excuses aanbieden aan mensen die dat nog van mij verdienen en verder niks anders dan normaal. Ik geniet elke dag al van mijn leven :)

Edit: zinsdeel vergeten :p

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 02:42

Ik zou dicht tegen mijn vriend aan kruipen met goed veel koud bier en samen straallazerus worden terwijl mijn (When The apocalypse arrives) playlist op staat met nummers als:
It's The End Of The World As We Know It - R.E.M.
Stayin' Alive - A.M.P.
I Will Survive - Gloria Gaynor
(Don't Fear) The Reaper - Blue Oyster Cult
Oftewel ik zou nog even genieten :D Ik zie mezelf al in een schuilkeldertje zitten met mijn zatte kop terwijl ik keihard aan het meebleren ben met Stayin' Alive :')

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 03:45

Ik ben het helemaal eens met Cooper.

Ik denk dat er hier vooral bedoeld word; wat wil je doen voordat je dood gaat. Ik ga er dus vanuit dat ik niet weet dat ik dood ga dus afscheid nemen ed laat ik achterwegen.

Ik zou graag een gezellig dagje hebben met de mensen waar ik om geef. Ik zou lekker willen knuffelen met mn paard. Willen bungeejumping en lekker willen relaxen in de sauna.

Zulke aparte wensen heb ik dus niet voor k dood ga.... op het bungeejumping na niks wat ik nog nooit heb gedaan. My life is Pretty awesome :)

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 08:39

elenaMM77 schreef:

huilen zou ik echt dan zonde van mijn tijd vinden.. lekker genieten met hele diepe teugen lijkt mij toch een betere besteding van je laatste dag.. je bent niet terminaal ziek, er is alleen geen morgen meer.. het houdt op.. je gaat dus niemand missen of zo na vandaag

waarom dan je laatste dag vergallen?
Ik denk dat dit voor veel mensen niet echt een keuze is, maar een logisch gevolg van emoties....

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 08:57

elenaMM77 schreef:

Nee hoor, morgen heb je geen spijt van het huilen want je bent er dan niet meer.
Dus eigenlijk maakt het totaal niet uit wat je doet die dag. Je kan er nooit spijt van hebben de volgende dag.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 14:28

Suzanne F. schreef:
elenaMM77 schreef:

Nee hoor, morgen heb je geen spijt van het huilen want je bent er dan niet meer.
Dus eigenlijk maakt het totaal niet uit wat je doet die dag. Je kan er nooit spijt van hebben de volgende dag.

ik zeg niet dat je morgen geen spijt zou hebben van de dingen die je niet zou hebben gedaan..

ik zeg juist dat huilen weinig nut heeft.. immers waarom?
vandaag zou je juist nog alle tijd hebben om leuke dingen te gaan doen..
en morgen zou je niets meer voelen of ervaren (dus ook geen spijtgevoelens)..
dus waarom zou je de laatste uren aan je voorbij laten gaan in zelfmedelijden in plaats van wat leuks te gaan doen?

huilen om, nu zie ik mijn paard nooit meer? dat is dus 'rouwen' om iets dat je nooit zult gaan voelen. Dan kun je toch beter richting je paard gaan en er een leuke dag van maken?

huilen omdat je je familie zult missen? de dag erna is er niets meer, dus voel je ook geen gemis..

daarom is mijn vraag dus, waarom zou je gaan zitten huilen, in plaats van de dingen gaan doen waar je van geniet (neem aan dat dat niet huilen is?)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 14:55

takkie_muis schreef:
Dat nummer was met AliB zo'n hit toen vroegah toen ik nog een jong takje was XD

Dik vet feest , doen wat we willen en gewoon feesten en volgooien met alles wat verboden is :D

Ja, en ik zou dus jou avatar na willen doen aan heel veel mensen.

Daarna ga ik nog even op mijn merrie rijden en dan in paardrijkleren wachten tot ik dood ga, want dan kan ik eindelijk mijn aller mooiste kampioen weer ontmoeten daar ergens over de brug.
Ik kan wel in mijn paardrijkleding sterven toch.... TOCH?? -O-