FloMax schreef:Ik zit onder de tattoo's, werk in een hotel met gasten en ja, soms zijn een of twee van mijn tattoo's zichtbaar. Ik krijg er alleen goede reacties op, vooral van ouderen en nieuwsgierige mensen die willen weten of ik er nog meer heb etc.
Ze zeggen niet voor niets; The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't care if you're tattooed or not.
Die eeuwige tattoo discussies komen me de strot uit, maar het is al minder dan een aantal jaren terug waarbij tattoo's echt not done waren. Over een aantal jaren, als meer dan de helft van de wereld bevolking versierd is, heeft deze mevrouw nog weinig vrienden over denk ik.
Leef en laat leven.
Neem een voorbeeld aan je laatste zin. Je wilt dat mensen je laten leven, maar jij moet anderen ook laten leven! Laat haar haar mening hebben en oordeel er niet over, net als dat jij wilt dat mensen jou je tattoos laten hebben, zonder erover te oordelen.
En dit bedoel ik niet alleen naar jou toe, maar naar alle hypocriete mensen die het belachelijk vinden dat de vrouw er zo over oordeelt terwijl zij precies hetzelfde doen maar dan over de mening van die vrouw.
Als ik iemand zie met tattoos denk ik 'lekker stoer!'. Ik denk niet 'niks'. Bijna niemand denkt 'niks' als ze zien dat iemand tattoos heeft. Net als bij het zien van een volwassene met felroze haar bijvoorbeeld.
Bij mij roepen tattoos positieve dingen op, maar waarom zou het raar, belachelijk of bekrompen zin als het bij een ander iets negatiefs oproept?