_lauraaa_ schreef:hier ook al 10 jaar lid van de fanfare. Speel nu bugel.
@ Sakkia: flashback hebben wij vorig jaar op het bondsconcour ook gespeeld!
Welke stem speelde je? Aangezien je ook bugel speelt? Ik moet zeggen dat ik het voor de tweede stem nog wel mee vind vallen. Zitten wel lastige dingen in, maar misschien moet ik thuis een keer gaan oefenen

Dan Lake of de Moon, heel mooi stuk maar........... zo technisch

Wij spelen trouwens helemaal niet meer op straat. Eerder deden we dat nog wel met Koningsdag of Sinterklaas, maar we krijgen steeds meer jeugd die daarin gewoon niet meer opgeleid is dat we het niet meer doen.
Meestal zijn we met een soort dweilorkest of spelen we op verschillende stukken in het dorp. Maar echt op mars gaan doen we gewoon niet meer en ik kan daar alleen maar blij mee zijn

Wij gaan trouwens op eerste kerstdag wel om 06.00 uur door het dorp en spelen dan door het hele dorp (christelijke) kerstliedjes. Het is echt heel vroeg, maar ik sla nooit over. 1 keer gedaan omdat er een sterfgeval in de familie was, wakker geworden met "komt allen te samen" en het is echt heel bijzonder wakker worden.
Voor veel mensen geeft dit echt het kerstgevoel. Daarna gaan we ontbijten met z'n allen. Snel naar huis douchen en omkleden en terug naar de kerk om in de kerk te spelen