Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Iloveiswan schreef:We hebben nog geen website zijn we mee bezig.
We gaan deze week een prototype maken en dat dan ook testen tegen zwaardere katten zodat we er een maximaal gewicht op kunnen zetten
Zwerte schreef:Iloveiswan schreef:We hebben nog geen website zijn we mee bezig.
We gaan deze week een prototype maken en dat dan ook testen tegen zwaardere katten zodat we er een maximaal gewicht op kunnen zetten
Test het dan ook bij jonge katten, een heel nest kittens bijvoorbeeld. Dat zijn de grootste slopers van zulk speelgoed! Gewicht is nog niet zo relevant, het is de kracht en enthousiasme waarmee ze spelen.

Annetje schreef:Ik verbaas me bij de beste enquêtes op bokt over de vele fouten erin. Misschien moet je eerst op spelling controleren en daarna Door een derde partij je enquête laten invullen en zo zien waar je fouten zitten. Je openvragen zijn bijvoorbeeld echt wel heel erg open. Het is vaak voor je resultaat makkelijker om meerkeuze vragen te maken of je vragen beter af te bakenen. Ik vond sommige vragen echt onduidelijk en daardoor kan je data foutief zijn.
Hebben jullie les in enquêtes maken?
Amburtjoz schreef:Die prijscategorie stond niet in de enquête hoor.. wat een geld!
xManon_ schreef:Er staat geloof ik € 0-1, 1-2, 2-3, 3-4 ofzo in de enquête en de echte kosten zitten boven de opties.
Amburtjoz schreef:En dat zou eigenlijk andersom moetenEerst kijken naar de producten, dan voor hoeveel je het kan maken. Als je het niet voor de prijs kan maken waarvoor je het denkt te kunnen maken maak je wellicht mensen blij met een dooie mus
![]()
Maargoed, fijn dat er positieve reacties op zijn!
we weten pas sinds 3 weken de officiële prijs en de enquête was in september ergens.