Ik snap vrouwen nooit...
Maar dat zou voor mij de reden zijn dat... Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar dat zou voor mij de reden zijn dat... Lianne86 schreef:Ik snap hem heel goed, hij heeft net weer nieuw werk, geen zekerheid (nouja, dat is niets meer tegenwoordig) en dan is het raar dat hij niet meteen wil gaan samenwonen? Ik weet niet of het bij hem ook het geval is, maar zo vaak hoor je dat mensen maar een half jaar contract of nog korter krijgen... Dus snap hem wel. Het is heel leuk om iets samen te hebben, maar je wilt niet dat je vriend/vriendin straks met alle zooi opgescheept zit straks, want vaak teken je toch voor een huurcontract voor een jaar...
Ik snap vrouwen nooit...Maar dat zou voor mij de reden zijn dat...

Lianne86 schreef:Mijn ervaring met mannen is dat ze hun eigen onzekerheden nooit willen toegeven... Of met hee veel moeite en dat ze vaak niet eens doorhebben dat er iets is... Omdat ze al gezegd hebben "er is niets veranderd, we stellen het alleen uit"
Maar zij is meerdere malen een gesprek begonnen waarbij ze duidelijk heeft aangegeven dat ermee zit, dan vertel je zoiets toch ook al wil je dat eigenlijk niet toegeven? Het zou kunnen hoor, daar niet van, maar mijn voelsprieten zouden ook omhoog gaan staan. Ik kan er bijvoorbeeld ook niet tegen om te horen: daarom, waar mannen nogal neiging toe hebben. Mijn vriend weet dat gelukkig en verklaart zich altijd nader. Misschien ben ik daarin wel een jankerd![]()
Als je heel direct vraagt waarom hij het wil uitstellen? Werkt dat niet?
Het uitstellen zou in die situatie (in mijn ogen) totaal logisch zijn.... En dan om mannenlogica te snappen: Hij zegt dat er niets verandert is, waarom ga je daar dan van uit?
Of ik denk gewoon te makkelijk, als iemand zegt "er is niets", dan "tralalalalaaah" ik gewoon verder

soms gaat het voor mannen gewoon net te snel 
Lianne86 schreef:Je leert het vanzelf...
Vaak zijn het dingen die nergens opslaan waardoor je je onzeker gaat voelen... Je gaat het jezelf moeilijk maken, en dan kom je in een cirkeltje terecht... Jij voelt je onzekerder, gaat een discussie aan waarin hij iets niet kan uitleggen...
Lebe in jetzt... Gewoon ervan genieten... Niet te veel er bij stil staan. Als het echt iets tussen jullie zou zijn, dan zouden ook andere dingen veranderen (en het stomme is, als je in dat cirkeltje zit, dan zie/denk je dat ook steeds...)
Dus uit dat cirkeltje stappen, gewoon genieten van wat je hebt... En altijd blijven praten, maar niet dat onzekere

Ik zou hem gewoon eens vertellen dat jij je er een beetje onzeker over voelt en vragen of hij kan proberen beter uit te leggen waar het aan ligt wat hem betreft. Vragen of hij dat zo goed mogelijk uit kan leggen, ook als hij denkt dat jij het misschien niet helemaal begrijpt of dat het je misschien zal kwetsen o.i.d. Dan is denk ik de beste manier om tot een antwoord te komen

), verder laat ik het dan rusten en leg ik me erbij neer. Probeer me te focussen op de dingen waaruit blijkt dat hij me wel echt leuk vind. Uiteindelijk komt hij er meestal zelf op terug met een wat uitgebreidere uitleg of excuses