mannen icm bedden, dekbedden en kussens!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 09:20

Warboel schreef:
Hier is het andersom en ben ik de dekenjatter ~~}>

Wat wel vaak gebeurd is dat hij hard met z'n knieën tegen mijn vingers stoot als hij op zijn zij gaat liggen en z'n knieën optrekt. Meestal worden we allebei wakker van de krak die dat voortbrengt :')

In het begin van onze relatie probeerde ik dat ook, maar meneer bewaakt zijn dekbed met zijn leven en houdt hem zo stevig vast dat ik dat maar opgegeven heb :+

Grapjasjes12

Re: mannen icm bedden, dekbedden en kussens!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 09:23

Wij hebben hier trouwens ook twee tweepersoons dekbedden. Inmiddels ben ik me wel bewuster van wat ik doe en gaat het beter. Ik ben meer van het praten, schreeuwen en ronddraaien. Dekens stelen is niet mijn specialiteit :D

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 09:25

Oooh zo herkenbaar dit. Mijn meneer heeft het gelukkig altijd heul warm, dus mag ik alle dekens pakken als ik dat wil :))
Kussens daarentegen.. Dra-ma. Hij pakt altijd 's nachts zijn eigen kussen in zijn armen, dus voor onder zijn eigen hoofd is dan nodig.. Mijn kussen -O- . Dus of ik moet heeel dicht tegen hem aan slapen (warm!) en dan heb ik nog ongeveer een cm van het uiteinde van het kussen- wat ook niet lekker ligt, of ik maak van mijn deken maar een soort van kussen :') . Een extra kussen kopen heeft echt totaal geen zin gehad want die gooit ie op de grond voor het inslapen en als ie dan weer slaapt begint alles gewoon opnieuw. :roll:

Wakker maken doe ik overigens niet, dat vind ik dan weer zielig :o

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-14 09:28

Ik heb zo'n speciaal gevormd kussen, die wil hij niet hebben maar hij legt zijn kussen het liefste op mijn plek en dan moet mijn kussen dus plaatsmaken

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 09:30

Haha, herkenbaar alleen ben ik de irritatiefactor in bed :P

Ik heb het altijd koud en wikkel mij als een rups in het dekbed waardoor mijn vriend er vaak 's nachts maar zuchtend uit gaat om een tweede 2persoons dekbed te pakken :')

Verder mep ik nog al eens, praat ik in mijn slaap en schreeuw ik wel eens zaken als: 'whiskey!' of 'we moeten naar het front!' Waarop mijn vriend zoiets heeft van >;) 'ja hoor schat' 8)7

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 09:41

Mars schreef:
Verder mep ik nog al eens, praat ik in mijn slaap en schreeuw ik wel eens zaken als: 'whiskey!' ..

Da's altijd goed! Kan wel zien dat jij prioriteiten stelt, zelfs 's nachts +:)+

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 09:45

Heel herkenbaar!
Ik ben 'snachts altijd de deken kwijt. Hij trekt eraan, dan kom ik 'bloot' te liggen en dan schiet ik gewoon wakker. Dan trek ik de dekens gewoon weer terug. Maar vervelend is het wel want dit gebeurd wel 4x per nacht :P

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 09:54

Hier altijd kussen ruzie ipv deken ruzie ik lig al heerlijk onder donzen winter deken die vind hij te warm .
Mijn kussen daar in tegen lijkt lekkerder te liggen dan die van hem.
Waardoor ik telkens mijn kussen moet terug stelen of maar zijn kussen pak

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 11:39

o ja dat herken ik. meneer verschuift de hele nacht zijn kussen en soms denk ik dat ik stik en dan ligt er ineens een kussen op mijn hoofd. Ik word vaak s'ochtends wakker en dan is het hele dekbed overtrek eraf en lig ik zonder deken en ook het matras overtrekje ligt er vaak af en dan vooral aan meneer zijn kant. En ik ben echt niet de schuldige want ik neem weinig ruimte in en ik ben een rustige slaper. Als hij zich omdraait dan hobbelt het zo erg dat ik bijna tegen het plafond lig.. :') maar toch hou ik super veel van hem :P

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 11:42

Ik ben hier de ramp om naast te slapen en ik heb het altijd koud, dus daarom is het tweepersoonsdekbed voor mij en mag hij onder het eenpersoonsdekbed slapen. Samen onder één dekbed is het recept voor een rotnacht, want ik heb het dan steeds koud en ben alleen maar aan het trekken, waardoor hij ook niet slaapt. Veel gezelliger met twee aparte dekbedden :+

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 11:55

Mijn vriend en ik zijn beiden irritant :D.

Ik praat in mijn slaap, slaapwandel en doe van alles. Hij is de grote dekenjatter (hoewel hij mij daar ook van beschuldigd).

Hij is er erg goed in om als hij zijn helft van het dekbed opgefrummeld onder zijn borst heeft liggen (waardoor dus de punt die bij mijn voeten hoort richting het midden getrokken wordt) kwaad op mij te worden omdat hij die punt niet over zijn voeten mag trekken :+.

Eind van t verhaal is wel altijd dat ik wakker word, zijn helft van t dekbed weer uitvouw en weer verder slaap. Helaas herinnert hij zich dat nooit, wél dat ik niet wilde delen! Ik roep al tijden dat wij een 5 hoekig dekbed nodig hebben :').

Maar goed, zolang hij nog bereid is mij midden in de nacht op te halen uit de keuken als ik weer eens al slaapwandelend ben gaan zitten vergeef ik het hem maar.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 12:11

Ik ben thuis de Erwin :))

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 12:11

Heeeeeeeel herkenbaar! Ik rol me altijd als een loempia in de deken en lig redelijk stil, en meneer probeert altijd de deken te jatten en pikt altijd m'n plek in :')

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 12:15

Zo te lezen mag ik me gelukkig prijzen :D .

Hier nergens last van, al slapen we op een éénpersoonsbed..
Die van mij is 160 breed en bij hem thuis een hoogslaper van 140.
Wel kauwt ie veel in z'n slaap, zijn vast lekkere dromen :')
Laatst bijgewerkt door Judass op 09-09-14 12:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 12:15

judith370 schreef:
Zo te lezen mag ik me gelukkig prijzen :D .

Hier nergens last van, al slapen we op een éénpersoonsbed..
Die van mij is 160 breed en bij hem thuis een hoogslaper van 140.
Wel kauwt ie veel in z'n slaap,zijn vast lekkere dromen :')

160 breed is toch gewoon 2 persoons?

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 12:18

Ja klopt, maar 140 ook en je hebt ze zelfs van 2 meter breed.

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 12:29

Wat helpt is een dikke pyjama aan doen en sokken, dan krijg je t minder snel koud. Of anders gewoon twee tweepersoonsdekbedden..

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-14 12:36

Sammie schreef:
Ik ben thuis de Erwin :))

:') man, stomme icoontjes! Ik moest hardop giechelen!

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 13:21

KoudbloedKim schreef:
Ik slaap altijd in de armen van mijn vriend, de snelste manier om warm te worden en in slaap te vallen. :j
Helaas moet ik s'nachts regelmatig naar de wc en zodra ik terug ben, ligt meneer dwars over bed met de dekens heerlijk om zich heen. >;)
Na drie keer vragen schuift hij eens op en is het mijn werk om de dekens uit zijn klauwtjes te bevrijden. ~~}>
Als straf kruip ik dan ijskoud tegen hem aan. :D

Ik praat zelf trouwens ook veel in mijn slaap!
Laatst riep ik:"ROBIN, HOU OP!", zo hard dat ik er zelf wakker van werd.
We weten nog steeds niet wie Robin is. :')

Dat is dus die wasmachine spook !

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 15:22

Wij hebben ook 2 tweepersoons dekens, vinden het beide lekker om er helemaal in te rollen. Verder is mijn vriend hartstikke braaf in bed als ik deze verhalen zo lees hahaha :')

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 15:30

KoudbloedKim schreef:
Ik slaap altijd in de armen van mijn vriend, de snelste manier om warm te worden en in slaap te vallen. :j
Helaas moet ik s'nachts regelmatig naar de wc en zodra ik terug ben, ligt meneer dwars over bed met de dekens heerlijk om zich heen. >;)
Na drie keer vragen schuift hij eens op en is het mijn werk om de dekens uit zijn klauwtjes te bevrijden. ~~}>
Als straf kruip ik dan ijskoud tegen hem aan. :D

Ik praat zelf trouwens ook veel in mijn slaap!
Laatst riep ik:"ROBIN, HOU OP!", zo hard dat ik er zelf wakker van werd.
We weten nog steeds niet wie Robin is. :')

uhmm, dat 's nachts naar het toilet moeten en terugkomen 'opgestaan' plaats vergaan nu lig ik dwars over principe ken ik..

maar ik heb nog een bijkomend probleem.. Hij denkt blijkbaar dat iemand mij wil stelen als ik mij uit zijn armen wil wurmen en wordt dan in de houtgreep genomen.. moet mijzelf hier echt loswrikken uit steeds harder klemmende armen dan zucht

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 15:36

Oh ja :=

Mijn vriend gaat altijd eerder naar bed dan ik en hij wikkelt zich altijd helemaal in het dekbed. Als ik dan kom, probeer ik hem altijd heel voorzichtig te ontrollen :+ Meestal wordt ie toch wel wakker.
Ik word ook vaak wakker met koude voeten.........

En hij maakt gekke geluiden in zijn slaap. Wij hebben altijd alle deuren open staan, dus gister hoorde ik ook een gek geluid, dus hup er uit en kijken waar het vandaan kwam :+
Kon het niet vinden, maar het was vriendlief die met zijn hand een soort van krab-beweging over het kussen maakte :')
Ik vind dat dan altijd heel grappig en grinnik dan wat, blijkbaar slaapt hij dan niet heel diep want meestal krijg ik een: Euhhmmm mmmmmm terug :+

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 15:37

Ik ben vanacht nog tot een uur of 4 wakkergehouden.. :')
Ook mijn vriend is bang dat ik word gestolen dus word ik constant helemaal platgedrukt in de strengeling van armen en benen.. Ook vind hij het nogal fijn om rond te rollen en uiteindelijk half bovenop me te eindigen.. :j
Klappen in m'n gezicht, knietjes en niet te vergeten een rondzwierend hoofd :')

Het praten en schreeuwen is ook bekend.. Als ik naar de wc moet en me na 5 minuten heb losgewrikt roept hij ineens ook "je laat me in de steek!" " laat me niet achter!" :')

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 15:40

Wij zijn redelijk gelijk qua irritante trekjes.

Vriendlief praat in zijn slaap, gaat rechtop zitten en vraagt: "Is er voor de rest niemand op onze kamer?" Om na een antwoord van mij weer verder te slapen. Ook zoekt hij regelmatig voorwerpen in bed. Daarnaast knarst en snurkt hij. Ook heeft hij wel eens een droom dat hij keeper is, armen vliegen door het bed.

De dekenpikker ben ik, hoewel dat wel beter gaat nu we een 2.40 dekbed op een 1.60 bed hebben :D
Daarnaast draai ik veel en kan ook wel eens wat praten.

Al met al is er mee te leven, soms maak ik hem wakker om te zeggen dat hij nu écht op moet houden omdat ik er niet door kan slapen en er wakker van wordt.

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 15:44

Ik vouw m'n voeten altijd in de deken, en ga op de zijkant liggen, zo raak ik ze niet meer kwijt.
Al word ik wel regelmatig wakker door een elleboog in m'n gezicht, een knie in m'n buik of hij snurkt... #)