Ik ben 17 en bezig met mijn rijbewijs maar ik kan eigenlijk nu al niet zonder auto (erg he? Ik heb niet eens een scooter

)
Verzorgpaard 11 km verderop, beste vriendin 11 km verderop maar dan NET de andere kant op (dus effe doorfietsen doe je ook niet), standaard tegenwind (ook op de terugweg...), betaal me scheel aan het OV (uiteraard, benzine is ook duur maar of ik nu 3,5 uur doe over een ritje van 50 euro naar Utrecht of ik pak 'effe' de auto, ik rijd nog niet maar mijn ouders zijn het ook wel zat om me overal rond te rijden...)
Ik woon in zo'n achterstallig gat en als het onderloopt is er niemand die ons mist

Ik moet al 25 minuten met de bus om überhaupt hier weg te komen en dan in Rotterdam nog is de metro/trein/tram/bus pakken om daadwerkelijk op plaats van bestemming te komen. Tja, Rotterdam is wel druk maar met de auto gaat toch een stuk sneller (en ik slaap liever een halfuur langer... Je kent het wel)
Bovendien gaat 'effe' naar de mac of iets leuks doen met die beste vriendin dus ook niet zo soepel want zij moet eerst naar mij, dan vanuit mij naar plaats van bestemming, dan weer terug... Zou een stuk makkelijker zijn als ik d'r gewoon op kon halen! Sterkte hoor!