Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En inderdaad je hoeft niet zo na te denken tijdens het scannen dus dat is ook wel eens fijn.
Naast mijn vorige studie werkte ik ongeveer 30 uur per week omdat ik zelf dacht dat ik dat kon. Helaas bleek dat niet zo te zijn, is gewoon heel zwaar.
dmuts schreef:ik ben een parttime kassamedewerker, maar wat ben ik blij dat ik mn postnl en ing certificaten heb zodat ik infobalie kan draaien. Bij kassa vind ik het al snel een standaard verhaaltje worden. Wel vind ik het contact met de klant heel leuk en heb ik leuke collega´s
Vind het echt heel erg leuk maar zoals nu alleen in het weekend vind ik wel beter.. Hoe je af en toe behandelt wordt, alsof je stront bent

dmuts schreef:ik ben een parttime kassamedewerker, maar wat ben ik blij dat ik mn postnl en ing certificaten heb zodat ik infobalie kan draaien. Bij kassa vind ik het al snel een standaard verhaaltje worden. Wel vind ik het contact met de klant heel leuk en heb ik leuke collega´s
Nou heeft mijn jumbo geen post-service en ook geen geldautomaat, maar wist nieteens dat daar certificaten voor waren hahah
Bij mijn vorige bedrijf hoefde ik geen certificaten te halen voor de balie, ik moest gewoon leren retouren, de hokapas bij me houden en sigaretten verkopen. Als ik bij de AH achter de balie wil moet ik wel allerlei verschillende certificaten regelen
1234 schreef:dmuts schreef:ik ben een parttime kassamedewerker, maar wat ben ik blij dat ik mn postnl en ing certificaten heb zodat ik infobalie kan draaien. Bij kassa vind ik het al snel een standaard verhaaltje worden. Wel vind ik het contact met de klant heel leuk en heb ik leuke collega´s
Moet je postNL en ING certificaten halen om servicebalie te kunnen draaien?Nou heeft mijn jumbo geen post-service en ook geen geldautomaat, maar wist nieteens dat daar certificaten voor waren hahah
Ik sta soms ook service balie. Vind ik eigenlijk vaak wel leuk. Alleen als klanten komen klagen niet. Nouja klagen is niet erg, vooral niet als ze weten dat ik er niets aan kan doen dat het niet goed is oid, maar wel als ze doen alsof het mijn schuld is dat er iets niet goed is in de winkel

Ik verstond het niet heel goed dus vroeg wat hij zei, zegt ie het nog een keer (nogsteeds beetje tussen neus en lippen door, maar wel duidelijker), krijgt ie rood hoofd en schaamde ie zich
Ahww dat vond ik zo cute hahah