vakken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ArankaM

Re: vakken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 15:24

Wiskunde vind ik het leukst, als ik het begrijp :')
Lekker puzzelen geen geneuzel en doorwerken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 15:25

ArankaM schreef:
Wiskunde vind ik het leukst, als ik het begrijp :')
Lekker puzzelen geen geneuzel en doorwerken.

Dit dus, als ik het snap vind ik het best leuk, maar als ik het niet snap, tsja :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 15:26

Het ergste vond ik gym, wiskunde, aardrijkskunde en geschiedenis. Verder vond ik Engels niet zo erg en biologie vaak wel interessant, maar niks wat ik echt leuk vond :+

Maar nu studeer ik.. En tot nu toe alleen Databases/Netwerken/Programmeren en Zorg/Huisartsgeneeskunde etc gekregen en dat is allemaal wel leuk :')

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 15:26

Stom: Wiskunde :') echt afgrijselijk vind ik het. Ohja, en gym zie ik altijd tegenop, maar als ik er eenmaal ben vind ik het niet zo heel erg meer, zolang we niet gaan rennen.
Leuk: Frans, want daar hoef ik niet voor te leren, en haal ik alsnog een 10 voor :) Ik ben half Frans en tweetalig opgevoed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 15:30

Arc_En_Ciel schreef:
Stom: Wiskunde :') echt afgrijselijk vind ik het. Ohja, en gym zie ik altijd tegenop, maar als ik er eenmaal ben vind ik het niet zo heel erg meer, zolang we niet gaan rennen.
Leuk: Frans, want daar hoef ik niet voor te leren, en haal ik alsnog een 10 voor :) Ik ben half Frans en tweetalig opgevoed

Ren je niet vrijwel altijd bij gym :))?

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 15:39

Nu op de kunstacademie vind ik al m'n vakken eigenlijk leuk. Draw station, boek maken en zeefdruk zijn het leukst :D
Algemene theorie is wat minder.

Op de middelbare vond ik scheikunde, natuurkunde en Beeldende Vorming het leukst. Wiskunde ook wel maar ik heb dyscalculie dus ik vond het wel heel moeilijk.
Het stomst vond ik gym en Nederlands. Oh en Frans in de 1e en 2e, dat heb ik maar gauw laten vallen.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 15:49

Yezzi schreef:
Arc_En_Ciel schreef:

Ren je niet vrijwel altijd bij gym :))?

Lang niet altijd :')

SlagroomsoesJarig

Re: vakken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 16:06

Leuk: economie als ik het snap ;) en Duits
Stom: natuurkunde, scheikunde maar dat heb ik gelukkig laten vallen :)