Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Britta31 schreef:Precies wat ik bedoel.Altijd bij de thuiszorg gewerkt.Ik had een client en dat was een kreng van een mens.ik had zo de pest aan haar en van haar 6 kinderen met niemand meer contact.De buren konden haar wel schieten en toen ze dood neer viel was het eerst wat ik dacht 'zo,daar ben ik ook weer van af'.En ik was niet enige die zo dacht.Dan heb je je leven vergooit en verspild.
Britta31 schreef:Kan wel zijn maar als je elke dag daar komt en het gezeik en gezeur aan moet horen en zeg ik het nog mild hoor en dat een half jaar lang ga je toch niet zo vriendelijk over iemand denken.Moet ik dan zeggen bij mijn baas, ik ga er niet meer heen en iemand anders er mee opscheepen.Ik kon nog aardig er mee omgaan en aan mijn baas had ik ook niet veel.En de dame was iets van 96 dus erg lang kon het ook niet duren.Ze was geestelijk 100% gezond en door haar gedrag haar kinderen van haar vervreemd .Als jullie willen kan ik wel een lijst van voorbeelden van haar gedrag geven.Ik geloof niet dat jullie snappen dat sommige mensen gewoon een slecht karakter hebben.Maar weer ontopic nu.
Britta31 schreef:Kan wel zijn maar als je elke dag daar komt en het gezeik en gezeur aan moet horen en zeg ik het nog mild hoor en dat een half jaar lang ga je toch niet zo vriendelijk over iemand denken.Moet ik dan zeggen bij mijn baas, ik ga er niet meer heen en iemand anders er mee opscheepen.Ik kon nog aardig er mee omgaan en aan mijn baas had ik ook niet veel.En de dame was iets van 96 dus erg lang kon het ook niet duren.Ze was geestelijk 100% gezond en door haar gedrag haar kinderen van haar vervreemd .Als jullie willen kan ik wel een lijst van voorbeelden van haar gedrag geven.Ik geloof niet dat jullie snappen dat sommige mensen gewoon een slecht karakter hebben.Maar nu krijg ik half bokt weer over mij heen.Sorry maar zo denk ik er over.Maar weer ontopic nu.
Ik herken de vraag van TS wel hoor 
Cayenne schreef:Ik vind die denkwijze ook best shockerend. Dit soort mensen zijn vaak eenzaam of hebben wat anders meegemaakt dat ze zo geworden zijn. Om nou op deze manier te moeten denken vind ik not done.