Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
listiglistje schreef:fohadie schreef:
Ik was al liden iedereen is daar welkom!!!
pppfff mijn ergste nachtmerrie, ik moet er niet aan denkenecht niks leuks aan....
Gaat ook niet veranderen, ik weet het al heel mijn leven en ik word volgende maand 40hehe eierstokjes bijna over de THT datum....
Tot ik zeer realistisch droomde dat ik zwanger werd van mijn vriend en het voelde zo mooi en fijn in die droom. Echt iets van mij en mijn vriend samen, en heel nieuw leven aan ons gegund. De dag erna dacht ik ineens anders over het willen van kinderen.
!
ikbenellen: katten
deed vriend eerst opruimen maar toen ik alleen was, heb ik het noodgedwongen zelf motten leren
Hier nog één. Niet omdat iets me "vies" lijkt, ik heb járen met liefde achter oppaskinderen aan geruimd, gedweild etc., maar ik moet er niet aan denken een tiener/puber in huis te hebben die op mij lijkt
Één van mij is wel genoeg... Zeg al vanaf dat ik me kan herinneren dat ik niet wou trouwen èn geen kinderen wil, nu 27 en het is nog niet veranderd. Plus dat ik deze wereld momenteel niet de ultieme omgeving vind voor nóg een leven; extreme klimaatveranderingen, dreigingen van alle kanten, recessies... plus mijn armoedige inkomen, dat is geen plek waar je een kind zou moeten willen, n.m.m.
*
met onder meer grappige plaatjes en filmpjes!
Magrathea schreef:Hahahaha perineumolie![]()
![]()
Of van die extra grote maandverbanden omdat je nog een week lang loopt te bloeden nadien. Maar bevallen is een sprookje, ja echt!
Ik wilde net ook al [HK] Waarom géén kinderen? posten, kom gezellig mee, is een leuk topicmet onder meer grappige plaatjes en filmpjes!
Nu ik er toch aan denk: stond gisteren in de supermarkt en een meisje stond met haar opa bij de broodjes. "Opa, wat is dit?" <legt ranzig handje op broodje> "Dat weet ik niet schatje". In plaats van dat dat kind een tik op haar vingers krijgt... Gadverdamme, ik koop voortaan alleen nog maar broodjes uit de bovenste bakken
en waar die handjes allemaal aangezeten hebben.....
sorry. Ik krijg vaak te horen; oh kijk een schattige baby of aww kijk wat ene lief kindje. Ik zit er dan echt naar te kijken van 'wat is daar nou lief of schattig aan?' listiglistje schreef:Magrathea schreef:Hahahaha perineumolie![]()
![]()
Of van die extra grote maandverbanden omdat je nog een week lang loopt te bloeden nadien. Maar bevallen is een sprookje, ja echt!
Ik wilde net ook al [HK] Waarom géén kinderen? posten, kom gezellig mee, is een leuk topicmet onder meer grappige plaatjes en filmpjes!
Nu ik er toch aan denk: stond gisteren in de supermarkt en een meisje stond met haar opa bij de broodjes. "Opa, wat is dit?" <legt ranzig handje op broodje> "Dat weet ik niet schatje". In plaats van dat dat kind een tik op haar vingers krijgt... Gadverdamme, ik koop voortaan alleen nog maar broodjes uit de bovenste bakken
en waar die handjes allemaal aangezeten hebben.....
Ook als vriendinnen naar een baby foto staren en "ohh wat schattig" uit hun mond komt rollen zit ik van "iel, doe maar weg". Ook al die kots, poep, snot, krijsen, slapeloze nachten, pubergedrag en ze kosten veel geld.