Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Doanique schreef:Oh dat herken ik, ik woon dicht bij Rotterdam weliswaar in de polder maar ze bouwen het hier steeds meer vol... Ik wil gewoon een kwartier fietsen en dan op een plek komen waar (bijna) niemand is, niet op een of andere lange polderweg uitkomen waar ik alleen maar tractoren en scholieren zie...
Ik wil niet buiten gaan rijden en om de drie minuten opzij moeten voor een trekker met bieten of aardappelen of weet-ik-veel...
berdien85 schreef:Plus dat ik een eigen paard heb, en dus niet zoals jij het bijrijdpaard kwijt ben. Ik weet wel dat hier in Drenthe zoveel paarden zijn, dat mocht je hier heen komen, je vast wel weer snel een leuk paard vindt
SuzanLarissa schreef:Wat dacht je van de Achterhoek?
Buitenaf maar toch dicht bij grote steden denkend aan Doetinchem, Arnhem, eventueel nog Nijmegen?
Zat dierenartsenpraktijken waar je evt. Nog naar Duitsland kan uitwijken
En veel nieuwbouw starters mogelijkheden, zowel huur en koop
MalaQ schreef:Annash schreef:Ik heb het nog wat drastischer aangepakt en ben dit jaar naar de UK verhuisd.
Hoe heb je dat aangepakt als ik vragen mag? Met baan/huis ed?
MalaQ schreef:Achterhoek vind ik dan wel weer heel ver weg, hoewel ik daar ook wel voor open zou staan. Die stap lijkt me wel nog moeilijker, omdat heen en weer reizen naar een nieuwe baan voor je een huis hebt lastiger is qua afstand van waar ik nu woon.
Angeliquee18 schreef:Hihi ik heb het juist andersom, woon zelf in Alphen a/d rijn. Niet echt een stad maar wel gewoon leven. Toen heb ik 3 weken samengewoond in Boskoop, ( is maar 6 km verder ) en wat een rust !! Vond het vreselijk haha, niks te beleven, durfde niet eens hard te praten. Geen mens te bekennen s avonds op straat. Toen ik weer in Alphen kwam te wonen vond ik het heerlijk !