Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dus ook ik volg en lees lekker mee
heel veel plezier op jullie date
met de naam witte, heerlijk beestje en volledig tam! othelloster schreef:Haha dankjewel iedereen, geweldig dat plaatje! Agh ik vindt mooi tussen de koeien, heb ook mijn eigen kalfjemet de naam witte, heerlijk beestje en volledig tam!
Praten en elkaar aankijken gaat prima, heb er heel erg veel zin in:)
Komt helemaal goed denk ik! Have fun
, had al zo´n een gevoel dat niet doorging en jahoor mijn gevoel had het goed,
Tja, zulke types lopen er gewoon te veel rond
othelloster schreef:Nee gaat hem niet worden helaas, hij zei vandaag van: moet naar een feest, ik zo van hmm geloof het niet, zei hij daarna heb eigenlijk geen zin, nou ik zo, ja is prima, maakt mij niks uit, hij is van de baan, typisch een boerenjongen, had al zo´n een gevoel dat niet doorging en jahoor mijn gevoel had het goed,
! Jammer dat het niet door gaat, maar nog vervelender dat hij er niet gewoon eerlijk over is geweest.

Maflinger_S schreef:Of zijn ouders vinden het geen goed idee ...
othelloster schreef:Ja klopt, agh ja wat doe je der aan, helemaal niks, alleen een ding snap ik, daarna zaten we met zijn tween een stuk vla te eten, en hij zegt ik ga boven huiswerk maken, hij loopt de deur uit en draait zich om, houd de deur op een kuurtje en kijkt mij even recht in de ogen aan een paar tellen en sluit dan de deur, wat is daarmee bedoeld?