bliver schreef:Ik begrijp precies wat jij bedoeld. Als er 5 banen zijn denken mensen ineens er is ruimte zat dus ik hoef geen rechtsa te houden. Bloedirritant is dat. Dan rij je 130 op de rechterbaan, dan moet helemaal naar links en dan weer naar echts. Ik kies meestal de makkelijkste weg, dan haal ik gewoon rechts in.
Dat doe ik ook wel eens, rechts inhalen
Hier hebben we veel buitenlanders die de spitsstrook niet snappen, en dan rijd je netjes 100 op de spitsstrook en rijdt er weer eentje op de middelste baan net wat langzamer
De extra luchtweerstand bij een hogere snelheid zorgt er altijd voor dat de motor harder moet werken, en daarnaast wordt een motor sowieso onzuiniger bij een hoger toerental. Vriendlief had er een hele wetenschappelijke berekening voor. Zal straks eens kijken of ik het op internet kan vinden!
). Zoals ik al zeg, gemiddeld genomen komt mijn auto altijd weer uit op 1 op 15,6 tenzij kk alleen maar kleine afstandjes rij.
(en als het heel rustig is, dan wil ik ook nog wel rustig rechts blijven rijden
maar precies, als mensen zo rijden vind ik het nooit zo'n probleem, maar als mensen veel langzamer rijden dan toegestaan, dat verwacht je gewoon niet.
Ze hebben het waarschijnlijk al niet zo goed in de smiezen, anders reden ze wel rechts,