Vandaag is het de dag....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vanessa24

Re: Vandaag is het de dag....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 13:39

Ik ben niet geregistreerd donor. Ik laat de keuze over aan mijn man en kind. Zij moeten beslissen of zij dit aankunnen. Mijn man weet dat ik ieder keus goed vind. Ik vind het goed als hij mij als donor laat gebruiken, maar ik vind het ook goed als hij besluit om het niet te doen.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 14:00

Ik wilde voor mijn 18e al orgaandonor en bloeddonor worden. Bij het aanmelden voor orgaandonor vond ik het wel moeilijk om een keuze te maken wat ik wel en niet zou doneren. Huid en ogen vond ik bijvoorbeeld gevoelsmatig 'eng' om af te staan. Maar ik heb uiteindelijk toch besloten om alles af te staan. Ik merk er toch niets meer van en die mensen zijn er heel erg mee geholpen.

Bloeddonor ben ik trouwens niet, ben twee keer geweest, nadat ik door de keuring ben gekomen. Er zat ruim een halfjaar tussen, maar allebei de keren is het niet gelukt. Ze prikten door mijn bloedvat heen, omdat ik dunne aderen heb. Waardoor ik een blauwe plek kreeg en het bloed te langzaam stroomde.

Kelly_Taco

Re: Vandaag is het de dag....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 14:11

Ik ben hier echt te nuchter voor denk ik.
als ik dood ben dan heb ik er niets meer aan en een ander kan er mee gered worden... alsjeblieft.. ik heb het toch niet meer nodig dan.