Wie kan mij helpen met bruiloft outfit

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rudina

Re: Wie kan mij helpen met bruiloft outfit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-14 16:39

Dankje Jopaardjo! :)
Hoop dat het ook echt gaat staan, maar daar ga ik wel vanuit testte het net even snel met een wit t-shirt om mijn benen (hoe het rokje gaat vallen) Het zag er niet verkeerd uit.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 16:41

Bij Stepps al gekeken? Die hebben ook vaak leuke jurkjes en outfits!

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-14 16:50

Nee daar heb ik nog niet gekeken. Wel wat andere leuke jurkjes gezien bij stylefruits maar ik ben bang dat die mij te lang gaan vallen, ik ben maar 1.55 en vaak vallen zulke jurkjes in de winkel mij niet mooi.
Moet dan echt naar de mini jurkjes, maar die vind ik vaak niet degelijk bij de buste. Vind dat persoonlijk op een bruiloft niet gepast.

Denk dat ik nu gewoon mijn plannetje ga uitvoeren met dat shirtje, ik weet ook hoe dat mij staat en ik voel mij er ook nog eens comfi in. Iets wat ook wel belangrijk is. :)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 16:52

Ik ben ook klein (1,60) en ken je probleem.
Bij Stepps hebben ze echt leuke die ook voor korte mensjes zijn :D

Rudina

Re: Wie kan mij helpen met bruiloft outfit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-14 17:05

Je hebt me over gehaald om toch een kijkje te gaan nemen bij Stepps, woensdag ochtend ga ik toch even de stad in. Ben benieuwd maar denk nu toch stiekem dat ik hier bij blijf. Bespaard mij ook nog centen.

Nu hoef ik alleen nog maar zo wit rokje, geloof dat de action en de primark deze ook wel hebben voor paar euro's. Verder de pumps en panty (vind ik mijn benen toch net wat mooier uitkomen) en misschien een leuke ketting.
Toch leuk, had eerst een budget van 80,- in mijn hoofd maar dat word nu aanzienlijk lager. Happy me. :o