weekje manloos voor het eerst in ...20 jaar

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Murthul

Re: weekje manloos voor het eerst in ...20 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 01:07

Ik heb hetzelfde als Sakkia.
Als vriendlief naast me ligt slaap ik oke, wel laat en soms wat onrustig, maar das normaal.
Maar op t moment dat ie weg is (en er is niemand anders bij me) dan zit ik heel de nacht rechtop in bed. :=

Voor nu n dikke :(:)

En hij is snel weer terug! :j

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 01:23

Isabonny schreef:
en alsof hij het aanvoelde....prompt krijg ik een berichtje via facebook of ik online ben <3 .

hij mist je nu al?
of moet hij nu al checken of je die knappe buurman niet op de koffie hebt :P

och, het is gelukkig maar een weekje en zul je elkaars gezelschap daarna nog meer waarderen dan voorheen denk ik

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 03:46

KimD schreef:
Je woont in Zuid Limburg, ik kan wel op de koffie komen! Over paardjes praten. :D

Ik heb laatst één nacht zonder kerel moeten doorstaan, heel raar. Gelukkig lag een vriendin naast me als troost. En drie honden. :')

Ik woon in België net over de grens met Zuid-Limburg, ik kom ook wel koffie leuten als je eenzaam bent :D

Ik ken het gevoel, ik vind het ook niks als m'n vent niet thuis is, en wij zijn dan nog maar 4 jaar samen :') ik hooo dat ik over 16 jaar hem nog steeds zou missen dan, dat is toch wel een teken dat jullie iets heel erg goed doen :D

Voorlopig mis ik hem soms zelfs als hij werken is, en hij werkt gewoon van 8 tot 5 :') en we wonen ook gewoon samen. Terwijl we toch echt geen klef koppel zijn, samen is gewoon leuker dan alleen :D

MPH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 04:07

Alles went uiteindelijk hoor. Ik zit nu al 7 maanden in het buitenland, m'n vent is 4wkn op bezoek geweest. Verder alleen maar appen en skypen. Zolang je afleiding hebt is het best vol te houden. Nog 104dgn voordat we elkaar weer zien ;)

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-14 12:02

elenaMM77 schreef:
Isabonny schreef:
en alsof hij het aanvoelde....prompt krijg ik een berichtje via facebook of ik online ben <3 .

hij mist je nu al?
of moet hij nu al checken of je die knappe buurman niet op de koffie hebt :P

och, het is gelukkig maar een weekje en zul je elkaars gezelschap daarna nog meer waarderen dan voorheen denk ik

Die knappe buurman is met hem mee, dus daar hoeft hij niet bang voor te zijn. En dan nog heb ik nog sociale controle van mijn dochter }> .

Letitia1991 schreef:
KimD schreef:
Je woont in Zuid Limburg, ik kan wel op de koffie komen! Over paardjes praten. :D

Ik heb laatst één nacht zonder kerel moeten doorstaan, heel raar. Gelukkig lag een vriendin naast me als troost. En drie honden. :')

Ik woon in België net over de grens met Zuid-Limburg, ik kom ook wel koffie leuten als je eenzaam bent :D

Ik ken het gevoel, ik vind het ook niks als m'n vent niet thuis is, en wij zijn dan nog maar 4 jaar samen :') ik hooo dat ik over 16 jaar hem nog steeds zou missen dan, dat is toch wel een teken dat jullie iets heel erg goed doen :D

Voorlopig mis ik hem soms zelfs als hij werken is, en hij werkt gewoon van 8 tot 5 :') en we wonen ook gewoon samen. Terwijl we toch echt geen klef koppel zijn, samen is gewoon leuker dan alleen :D

Leuk, een koffieclubje oprichten voor eenzame vrouwen :D .
Maar ik ben toch bang dat ik het drukker heb dan ik gedacht had.
Eerst moet ik toch echt mijn huis verder gaan poetsen. En vandaag is mijn enige vrije dag.
Daarna ga ik koffiedrinken bij mijn buuv. Eens bijpraten over de watersnoodramp die zich afgelopen maand bij haar heeft afgespeeld toen wij op vakantie waren. Vanavond met dochterlief naar de manege.
Daarvoor moet ik ook nog nodig de wei eens uitmesten. Aangezien het gisteren begon te regenen, ben ik daarmee gestopt. En daarna komt :Under the dome :P en dat MOET ik samen met mijn dochter kijken :D .
En dan de rest van de week: werken, werken, werken.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 21:40

Ik ben niet anders gewent eigenlijk als dat mijn vriend/man elke week wel een paar dagen er niet is. Eerste ex vriend was vrachtwagenchauffeur en meestal de hele week van huis. Vervolgens kreeg ik, jawel, weer een vrachtwagenchauffeur waar ik 15 jaar een relatie mee heb gehad. Een periode gehad dat hij wel veel thuis was, ik was helemaal uit mijn ritme en had heel erg het gevoel thuis te moeten zijn terwijl ik ook graag naar de paarden wou enzo.
Nu heb ik een vriend die aan de andere kant van het land woont. Hoe fijn ik het ook vind om bij hem te zijn, ik vind het ook lekker om 's avonds lekker in mijn vieze kloffie op de bank te hangen met de afstandsbediening in mijn hand, eten wanneer ik trek heb en niet omdat het 6 uur is en lekker met mijn hobby bezig op het moment dat ik er zin in heb
Dus geniet van het feit dat je nu baas bent over bank, afstandsbediening en koelkast. Wees blij voor hem dat hij geniet en bestook hem alstjeblieft niet met "ik mis je berichtjes" zodat hij ook lekker kan genieten.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 21:41

De baas ben ik anders ook wel }:)

lis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 21:52

Ach een weekje moet toch goed vol te houden zijn! Ik teken voor eenn weekje weg.
hier is vriendlief nu een maand weg nog maar 11 te gaan dus..

het wend nooit, maar gelukkig zit hij op dit moment niet in oorlogsgebied!

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 22:01

Gezellig een avondje met je dochter uit eten en naar de bios.

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 22:09

Mijn man heeft het helemaal ontdekt... Weekendjes fietsen met de fietsclub. Dit jaar gaat hij weer een weekendje weg. Ik vermaak me wel. Het is wat stiller wanneer hij weg is, maar ik kan ook gewoon dingen doe die anders niet kunnen wanneer hij er wel is. Ik geniet ervan!

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-14 23:08

Napie schreef:
Ik ben niet anders gewent eigenlijk als dat mijn vriend/man elke week wel een paar dagen er niet is. Eerste ex vriend was vrachtwagenchauffeur en meestal de hele week van huis. Vervolgens kreeg ik, jawel, weer een vrachtwagenchauffeur waar ik 15 jaar een relatie mee heb gehad. Een periode gehad dat hij wel veel thuis was, ik was helemaal uit mijn ritme en had heel erg het gevoel thuis te moeten zijn terwijl ik ook graag naar de paarden wou enzo.
Nu heb ik een vriend die aan de andere kant van het land woont. Hoe fijn ik het ook vind om bij hem te zijn, ik vind het ook lekker om 's avonds lekker in mijn vieze kloffie op de bank te hangen met de afstandsbediening in mijn hand, eten wanneer ik trek heb en niet omdat het 6 uur is en lekker met mijn hobby bezig op het moment dat ik er zin in heb
Dus geniet van het feit dat je nu baas bent over bank, afstandsbediening en koelkast. Wees blij voor hem dat hij geniet en bestook hem alstjeblieft niet met "ik mis je berichtjes" zodat hij ook lekker kan genieten.

Aangezien ik nog steeds niet helemaal alleen ben, maar een dochter om me heen heb, heb ik toch zo mijn vaste bezigheden. Zo ook gewoon op tijd eten. Is ook niets mis mee, vind ik.

Bank, afstandsbediening en koelkast moet ik nog steeds delen met mijn dochter; de bank zelfs met dochter en hond...maar dat is alleen maar lekker gezellig en warm.

Ik ben ook blij voor hem dat hij een leuk uitje heeft. Ik ben al helemaal niet iemand die continu belt of sms't. Ik bel/SMS helemaal niet. Mijn mobiel is 90% van de tijd leeg. Daar snapt mijn man zelfs niks van. Vind hij super irritant als hij mij wel eens probeert te bereiken. Vanavond had ik zijn telefoontje zelfs gemist :o , omdat ik na de manege nog een rondje met de hond was gaan wandelen en de buurvrouw tegenkwam en nog een stukje met haar ben doorgewandeld. Toen heb ik uiteraard wel terug proberen te bellen, maar zijn bereik in de bergen was erg slecht, dus dat heeft even geduurd.
En dat ik hem mis, daar gaat hij waarschijnlijk vanzelf al van uit, dus dat hoef ik hem niet te vertellen :P .
Ik zou dus ook nooit voor een relatie kiezen waar de man zo veel van huis is en ook niet voor een relatie aan de andere kant van het land. Ieder zijn ding, maar zo'n relatie is niet aan mij besteed.

@Vanessa24: wat voor dingen doe jij dan die je niet kunt doen als hij er bij is }> :D ? Ik kan alles doen wat ik wil, ook als hij er bij is :P .

@lis1: is ie een heel jaar weg :wow: ? Ik moet er niet aan denken...dan ging ik mee.

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 07:00

@lis1: is ie een heel jaar weg :wow: ? Ik moet er niet aan denken...dan ging ik mee.

als dat kon ging ze vast mee ;)

Helaas zitten ze ook vaak wel in oorlogs gebied..
of zijn ze op oefening..
ik teken ook voor een week.
want ook mijne is straks een maand weg.
maar een maandje zo als wij zeggen want een half jaar of een jaar weg is ook niet vreemd voor ons..

Dat is pas missen ;)

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 07:11

Kan me voorstellen, zou ook niet een week zonder mijn hubbie willen hoor.

Ymke_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 09:18

lis1 schreef:
Ach een weekje moet toch goed vol te houden zijn! Ik teken voor eenn weekje weg.
hier is vriendlief nu een maand weg nog maar 11 te gaan dus..

het wend nooit, maar gelukkig zit hij op dit moment niet in oorlogsgebied!

Ik zou ook tekenen voor een week tekenen! Vriendlief is dadelijk van de 24 maanden 12 maanden weg!.

Weekje is zo om, zelfs maanden kunnen voorbij vliegen.

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 09:35

Pff van de week is mijn vriend ook een week weg. Maar ik zie hem dan wel elke dag..... In het ziekenhuis :(

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 09:49

heel soms denk ik wel eens 'zou het niet lekker zijn, een avondje alleen op de bank, vrouwen tv kijken', als het dan eens gebeurd omdat manlief beroerd op bed ligt vind ik er uiteindelijk dus gewoon geen barst aan en zit ik de tijd af te tellen dat ik de honden uit kan gaan laten en lekker bij hem kan kruipen.....

En ja we zijn wel eens een paar dagen alleen omdat een van ons in Nederland is maar we zijn toch altijd weer blij als we weer bij elkaar zijn...
Alleen zijn kunnen we prima maar samen voelt toch net iets completer :+:

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 10:23

Een weekje zou ik ook voor tekenen. Mijn vriend woont in Turkije en ik in Nederland. Hij werkt en studeert en ik studeer ook, dus het is behoorlijk puzzelen om elkaar te zien.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 10:24

Ik teken ook voor een week hoor... Zit al 3,5 maand af te tellen, eind mei vertrokken, begin oktober pas weer thuis... En dan heel november waarschijnlijk weer op oefening...

Weekje is goed vol te houden hoor, maanden is wat lastiger, maar is even tandjes op elkaar en genieten van de tijd die je wel samen hebt :Y)

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 11:02

VisibreTeam schreef:
Ik teken ook voor een week hoor... Zit al 3,5 maand af te tellen, eind mei vertrokken, begin oktober pas weer thuis... En dan heel november waarschijnlijk weer op oefening...

Weekje is goed vol te houden hoor, maanden is wat lastiger, maar is even tandjes op elkaar en genieten van de tijd die je wel samen hebt :Y)

Vind ik leuk
haha..

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 11:16

japielover schreef:
VisibreTeam schreef:

Vind ik leuk
haha..

Wat is dat nou weer voor rare reactie?

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 11:20

Haha Gracezellaa denk dat de reactie bedoeld is als vind ik leuk knop (zoals op facebook) omdat diegene er mee eens is

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 11:26

doemaar schreef:
Haha Gracezellaa denk dat de reactie bedoeld is als vind ik leuk knop (zoals op facebook) omdat diegene er mee eens is

Zoals het er nu staat, komt het op mij over alsof ze het leuk vindt dat iemand haar man/vriend maar heel weinig ziet. Vandaar dat ik de reactie wat raar vind

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 11:39

Gracezellaa schreef:
doemaar schreef:

Zoals het er nu staat, komt het op mij over alsof ze het leuk vindt dat iemand haar man/vriend maar heel weinig ziet. Vandaar dat ik de reactie wat raar vind

Gelukkig kent de plaatsters me en weet hoe ik ht bedoel idd zo als op fb

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 11:43

Is idd bedoelt zoals op FB, het is een 'vind ik leuk' van 'daar kan ik me in vinden' :Y)
Gedeelde smart :))

Ymke_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 12:05

VisibreTeam schreef:
Is idd bedoelt zoals op FB, het is een 'vind ik leuk' van 'daar kan ik me in vinden' :Y)
Gedeelde smart :))

Vind ik leuk