Als vriendlief naast me ligt slaap ik oke, wel laat en soms wat onrustig, maar das normaal.
Maar op t moment dat ie weg is (en er is niemand anders bij me) dan zit ik heel de nacht rechtop in bed.

Voor nu n dikke

En hij is snel weer terug!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Isabonny schreef:en alsof hij het aanvoelde....prompt krijg ik een berichtje via facebook of ik online ben.

KimD schreef:Je woont in Zuid Limburg, ik kan wel op de koffie komen! Over paardjes praten.![]()
Ik heb laatst één nacht zonder kerel moeten doorstaan, heel raar. Gelukkig lag een vriendin naast me als troost. En drie honden.
ik hooo dat ik over 16 jaar hem nog steeds zou missen dan, dat is toch wel een teken dat jullie iets heel erg goed doen
en we wonen ook gewoon samen. Terwijl we toch echt geen klef koppel zijn, samen is gewoon leuker dan alleen
elenaMM77 schreef:Isabonny schreef:en alsof hij het aanvoelde....prompt krijg ik een berichtje via facebook of ik online ben.
hij mist je nu al?
of moet hij nu al checken of je die knappe buurman niet op de koffie hebt
och, het is gelukkig maar een weekje en zul je elkaars gezelschap daarna nog meer waarderen dan voorheen denk ik
.Letitia1991 schreef:KimD schreef:Je woont in Zuid Limburg, ik kan wel op de koffie komen! Over paardjes praten.![]()
Ik heb laatst één nacht zonder kerel moeten doorstaan, heel raar. Gelukkig lag een vriendin naast me als troost. En drie honden.
Ik woon in België net over de grens met Zuid-Limburg, ik kom ook wel koffie leuten als je eenzaam bent![]()
Ik ken het gevoel, ik vind het ook niks als m'n vent niet thuis is, en wij zijn dan nog maar 4 jaar samenik hooo dat ik over 16 jaar hem nog steeds zou missen dan, dat is toch wel een teken dat jullie iets heel erg goed doen
![]()
Voorlopig mis ik hem soms zelfs als hij werken is, en hij werkt gewoon van 8 tot 5en we wonen ook gewoon samen. Terwijl we toch echt geen klef koppel zijn, samen is gewoon leuker dan alleen
.
en dat MOET ik samen met mijn dochter kijken
.Napie schreef:Ik ben niet anders gewent eigenlijk als dat mijn vriend/man elke week wel een paar dagen er niet is. Eerste ex vriend was vrachtwagenchauffeur en meestal de hele week van huis. Vervolgens kreeg ik, jawel, weer een vrachtwagenchauffeur waar ik 15 jaar een relatie mee heb gehad. Een periode gehad dat hij wel veel thuis was, ik was helemaal uit mijn ritme en had heel erg het gevoel thuis te moeten zijn terwijl ik ook graag naar de paarden wou enzo.
Nu heb ik een vriend die aan de andere kant van het land woont. Hoe fijn ik het ook vind om bij hem te zijn, ik vind het ook lekker om 's avonds lekker in mijn vieze kloffie op de bank te hangen met de afstandsbediening in mijn hand, eten wanneer ik trek heb en niet omdat het 6 uur is en lekker met mijn hobby bezig op het moment dat ik er zin in heb
Dus geniet van het feit dat je nu baas bent over bank, afstandsbediening en koelkast. Wees blij voor hem dat hij geniet en bestook hem alstjeblieft niet met "ik mis je berichtjes" zodat hij ook lekker kan genieten.
, omdat ik na de manege nog een rondje met de hond was gaan wandelen en de buurvrouw tegenkwam en nog een stukje met haar ben doorgewandeld. Toen heb ik uiteraard wel terug proberen te bellen, maar zijn bereik in de bergen was erg slecht, dus dat heeft even geduurd.
.
? Ik kan alles doen wat ik wil, ook als hij er bij is
.
? Ik moet er niet aan denken...dan ging ik mee.
? Ik moet er niet aan denken...dan ging ik mee.
lis1 schreef:Ach een weekje moet toch goed vol te houden zijn! Ik teken voor eenn weekje weg.
hier is vriendlief nu een maand weg nog maar 11 te gaan dus..
het wend nooit, maar gelukkig zit hij op dit moment niet in oorlogsgebied!
VisibreTeam schreef:Ik teken ook voor een week hoor... Zit al 3,5 maand af te tellen, eind mei vertrokken, begin oktober pas weer thuis... En dan heel november waarschijnlijk weer op oefening...
Weekje is goed vol te houden hoor, maanden is wat lastiger, maar is even tandjes op elkaar en genieten van de tijd die je wel samen hebt
japielover schreef:VisibreTeam schreef:Ik teken ook voor een week hoor... Zit al 3,5 maand af te tellen, eind mei vertrokken, begin oktober pas weer thuis... En dan heel november waarschijnlijk weer op oefening...
Weekje is goed vol te houden hoor, maanden is wat lastiger, maar is even tandjes op elkaar en genieten van de tijd die je wel samen hebt
Vind ik leuk
haha..
Gracezellaa schreef:doemaar schreef:Haha Gracezellaa denk dat de reactie bedoeld is als vind ik leuk knop (zoals op facebook) omdat diegene er mee eens is
Zoals het er nu staat, komt het op mij over alsof ze het leuk vindt dat iemand haar man/vriend maar heel weinig ziet. Vandaar dat ik de reactie wat raar vind