Rooster nog steeds niet bekend, wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Warboel

Re: Rooster nog steeds niet bekend, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:47

Ik weet nog niet eens wie de SLB-er is _O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:48

Warboel schreef:

Sorry maar je naam past hier perfecte bij :')

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:50

Ja hoor, hier ook Saxion.. Weet dan wel sinds donderdag in welke klas ik zit en heb even het rooster gezien, is er vandaag ook weer af..

En doodleuk de komende drie weken regelmatig dagen van 8.30 tot 18.00 naar school en maar 3 colleges hebben. Dat betekent dus om en nabij 5 uur tussenuur -:(-

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:56

Is bij meerdere dus erg slecht geregeld, zouden ze ervan uitgaan dat we naast school niets anders in de agenda te zetten hebben? Iedereen hbo ook?

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 22:00

Bij ons de roosters wel, maar de klassen gaan ze samenvoegen en zijn nog steeds niet bekend ;(

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-14 22:15

_Yasmine_ schreef:
Is bij meerdere dus erg slecht geregeld, zouden ze ervan uitgaan dat we naast school niets anders in de agenda te zetten hebben? Iedereen hbo ook?

Dat vind ik nog het erge. Door mijn leeftijd al degehele studie geen bijbaan kunnen vinden en nu bood mijn stage mij werk aan voor 1 dag in de week mits het paste in hun rooster en de mijne. Lekkere indruk maak je dan met " nee ik weet mn rooster nog steeds niet"

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 22:19

Hier ook Saxion, zit er nu niet op, maar ik heb het vorig jaar meegemaakt en nu volg ik het van een afstand. Leraren werden er ook knettergek van en het is meerdere keren gezegd tegen de roostermakers, niet alleen door leerlingen, maar ook door leraren.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 22:19

hier HvA. ik weet dat ik morgen een hoorcollege heb, verder is er helemaal NIKS duidelijk. De roosters zijn LEEG. heel handig...

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 22:24

Gok dat er morgen een nieuwsbericht komt dat er een landelijke storing is bij de roostermakers met enkele uitzonderingen daargelaten :+
Laatst bijgewerkt door paardenmiep op 31-08-14 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 22:26

Anoli schreef:
_Yasmine_ schreef:

Dat vind ik nog het erge. Door mijn leeftijd al degehele studie geen bijbaan kunnen vinden en nu bood mijn stage mij werk aan voor 1 dag in de week mits het paste in hun rooster en de mijne. Lekkere indruk maak je dan met " nee ik weet mn rooster nog steeds niet"

Dit heb ik dus ook en door de slechte roosters überhaupt kan ik niet werken. Belachelijk dat ze er zo laat pas op staan, ik vind echt dat ze ons best eens serieus mogen gaan nemen.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 22:27

De school weet bij mij nog niet eens in welke klas ik zit morgen. Moet nog een boekenlijst krijgen en mijn rooster weet ik dus ook niet terwijl morgen de lessen beginnen :+

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 23:06

lrtj_ schreef:
Warboel schreef:

Sorry maar je naam past hier perfecte bij :')

M'n avatar klopt ook wel :D
Soms word ik heul moe van school.
Moet woensdag 2 toetsen maken maar die heb ik vorig jaar voldoende afgesloten... En niemand weet hoe het nou zit voor dit jaar. "mail je SLCer maar" maar wie is dat dan? "oh dat weten we nog niet" ja uh :roll:

*moet zich er niet zo druk om maken*

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 23:09

*\%/* Ik zie net dat mijn rooster er weer gewoon op staat, feestje! :')

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 23:10

Het rooster is wel al bekend, maar ik weet nog steeds niet 100% zeker of ik überhaupt wel deel kan nemen. :+ Gelukkig begin ik (eventueel) dinsdag pas.

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 23:12

Zit zelf gelukkig niet meer op school, maar hoor het van werk en stal genootjes ook.. Die moeten maandag officieel beginnen maar weten nog niks. Of krijgen "ergens in de loop vd week hun rooster" Wat is dat voor onzin dan? :P

in "mijn" tijd (oef...) kregen we een week of iets van te voren een brief waarin stond welke datum je op school moest wezen om je rooster op te halen en de kennismaking met je nieuwe klas bla bla. Boekenlijst kregen we begin vd vakantie al om al je boeken op tijd te kunnen bestellen etc.

maar als ik dit allemaal hoor.. Wat een drama zeg!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 23:26

Ik moet maandag weer beginnen en heb sinds vrijdag mijn rooster, maar heb geen boekenlijst..
Gelukkig heb ik een heel fijn rooster heb zin in school!

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 23:26

Voor de Archeologie afdeling hebben we een hele facebook-pagina waar ook de (meeste) leraren opzitten, dus zij verstrekken gelukkig ook zoveel mogelijk informatie of zeggen wat je eventueel kan doen.

Mousaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 23:31

Nou wij moesten vrijdag boeken ophalen staat erbij je krijgt ook je rooster, rooster niet gekregen. Gekeken op internet? Stond er vrijdag(dag van boeken halen) 6/7/8 les nou dit vond ik zo belachelijk ik heb het in de app gegooid van de klas zij iemand ja toevallig was ik toen op school en was er echt les? Nou morgen dus rooster halen(hopelijk nu wel) en kennismaking maar hoelaat? Voor iedereen en raadsel, dit is op de middelbare

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 23:32

Ik begin morgen aan de HU en heb gelukkig wel mijn rooster gehad deze week :j Het is me alleen compleet onduidelijk welke boeken er besteld moeten worden (want ik zat rond de €800,- , ben niet helemaal gek :P ) dus dat laat ik maar even.

Wat slecht dat jullie echt geen idee hebben! Wist dat het op het MBO vaak een zooitje ongeregeld was, maar het HBO...

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 23:38

Ik heb mijn boeken ook nog niet besteld hoor, heb hiervoor al twee andere studies gedaan en de helft van de netjes aangeschafte boeken lag stof te verzamelen :+ Gevalletje zonde geld!

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 23:38

Welkom op het HBO :') HvA hier. ik heb het maar heel gauw los gelaten en ben ook schijt makkelijk geworden. Een avond van te voren mailen dat ik de volgende dag om half 9 een gesprek heb? Jammer, te laat ik ben er niet. Ga me niet meer in allerlei bochten wringen om aan hun agenda te voldoen.

Helaas veranderd ons rooster ook nog eens om de paar dagen dus bijbaantjes/sport is doordeweeks gewoon bijna geen optie. Een vrije dag kan morgen namelijk zomaar geen vrije dag meer zijn.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 06:39

Marit, dat is mijn ervaring ook met de HvA. Wat een drama.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 07:05

Hier iemand die aan de andere kant staat, ik ben afhankelijk van de roosters van mijn kandidaten wanneer ik ze in kan plannen. De scholen zijn hier afgelopen week begonnen en ik heb noodgedwongen maar een weekje vakantie genomen omdat ik niks kon plannen zonder de roosters. Echt absurd hoe laat de scholen daarmee zijn en hoe vaak ze wisselen van roosters zullen we het maar helemaal niet over hebben..

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 07:07

Ik had vorig jaar een week na aanvang pas mijn rooster. Er was wel een rooster voor de hele studie kaar blijkbaar vonden ze dat ik me te laat had ingeschreven (alsnog 1.5 maand voor aanvang :')) dus ik wist niet in welke werkcollege of practicum groepen ik zat :').

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 07:20

Ik begon 8 september en heb al 3 weken mijn rooster.
Zou echt gek worden als ik hem zo laat had!