Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Yasmine_ schreef:Is bij meerdere dus erg slecht geregeld, zouden ze ervan uitgaan dat we naast school niets anders in de agenda te zetten hebben? Iedereen hbo ook?
Anoli schreef:_Yasmine_ schreef:Is bij meerdere dus erg slecht geregeld, zouden ze ervan uitgaan dat we naast school niets anders in de agenda te zetten hebben? Iedereen hbo ook?
Dat vind ik nog het erge. Door mijn leeftijd al degehele studie geen bijbaan kunnen vinden en nu bood mijn stage mij werk aan voor 1 dag in de week mits het paste in hun rooster en de mijne. Lekkere indruk maak je dan met " nee ik weet mn rooster nog steeds niet"
lrtj_ schreef:Warboel schreef:Ik weet nog niet eens wie de SLB-er is
Sorry maar je naam past hier perfecte bij

Het is me alleen compleet onduidelijk welke boeken er besteld moeten worden (want ik zat rond de €800,- , ben niet helemaal gek
) dus dat laat ik maar even.
Gevalletje zonde geld!
HvA hier. ik heb het maar heel gauw los gelaten en ben ook schijt makkelijk geworden. Een avond van te voren mailen dat ik de volgende dag om half 9 een gesprek heb? Jammer, te laat ik ben er niet. Ga me niet meer in allerlei bochten wringen om aan hun agenda te voldoen.
) dus ik wist niet in welke werkcollege of practicum groepen ik zat
.