Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bambi1995 schreef:Bedankt voor je positieve bericht Jibberjabber. Ik denk dat ik er niet te veel van moet verwachten ik denk toch dat het vooral 's avonds is wanneer de kinderen slapen. 9 van de 10 keer slapen de kinderen toch door. En heb je helemaal geen last van ze.
.
Bambi1995 schreef:Ik vind kinderen wel leuk, alleen kinderen die je op tv ziet bij Super nanny vind ik verschrikkelijk.
Ja, natuurlijk ga ik naar de baby toe als hij huilt. Zo erg ben ik nou ook weer niet, dat ik die baby gewoon laat huilen omdat ik mijn favoriete serie wil kijken.
Dan zou ik gewoon eens afspreken om kennis te gaan maken! Wie weet een hartstikke leuk bijbaantje!
Aranel schreef:Veel mensen doen hier alsof het het moeilijkse werk van de wereld is maar dat valt mee hoor![]()
Je bent 19 en beschikt volgens mij over voldoende verstand om behoorlijk om te gaan met die kids. Ik zou gewoon het gesprek aangaan en kijken wat je ervan vind. Misschien kan het je helpen als je bvb wat kinder/ehbo/baby tips uitprint en mee neemt. Kan je helpen je wat zekerder te voelen![]()
En maak je geen zorgen hoor, tenzij het extreme kinderen zijn zul je er echt geen hels karwei aan hebben
maak je niet druk! En het is echt niet zo moeilijk als sommige hier doen geloven, mijn ervaring is dat de baby'tjes makkelijker zijn dan de kindjes en met beide heb ik ruime ervaring (als oppas en als au-pair). Maar niet ieder kind en baby'tje is hetzelfde. Dus ik zou me daar echt niet druk om maken.