Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tazzey schreef:En dan gek vinden dat het zo slecht gesteld is met de algemene kennis![]()
Voor de holbewoners onder ons: ISIS uitgelegd.
gekvanfleur schreef:LOLLYYwood schreef:
Dat is een grapje hoop ik?? En anders, ja, je leeft onder een steen.
TS: Ze moorden in Irak e.d. Ze komen echt niet zomaar Spanje binnen en kunnen gaan moorden. Dan hebben ze problemen met heel het westen en de VS en daar gaan ze niet tegenop kunnen hoor.
unihorses schreef:maar jongens het is nu toch IS ? en ik heb ook een filmpje gezien dat ze hun vlag nog volgend jaar op het wittehuis hadden hangen nou jongens serieusdromen mag maar dat is wel heel optimistisch... het is natuurlijk verschrikkelijk hoe ze iedereen vermoorden maar wij hoeven ons geen zorgen te maken hier.
maar dit is toch wel iets serieus waar je wel vanaf hoort te weten? ligt een behoorlijk stevige (wereld? ) oorlog in het vooruitzicht, 40 Amerikanen nu gegijzeld..
NathalietjeB schreef:Iedereen zegt isis is ver weg maar isis aanhangers genoeg hier in nl..
T is dichterbij dan dat wij allemaal denken,,
gekvanfleur schreef:unihorses schreef:maar jongens het is nu toch IS ? en ik heb ook een filmpje gezien dat ze hun vlag nog volgend jaar op het wittehuis hadden hangen nou jongens serieusdromen mag maar dat is wel heel optimistisch... het is natuurlijk verschrikkelijk hoe ze iedereen vermoorden maar wij hoeven ons geen zorgen te maken hier.
maar dit is toch wel iets serieus waar je wel vanaf hoort te weten? ligt een behoorlijk stevige (wereld? ) oorlog in het vooruitzicht, 40 Amerikanen nu gegijzeld..
Ik denk dat ze vooralsnog niet de capaciteit hebben bij de IS om het op te nemen tegen het westen. Op hun eigen grondgebied zijn ze sterk omdat die verrekte woestijnen zo moeilijk begaanbaar zijn en ze zich overal in de bergen kunnen verstoppen. Maar ik zie ze nog niet voor de grens voor Amerika.
Amaris schreef:Dat is dus de reden dat ik geen nieuws meer kijk en hoor. En niet eens zo bewust. Ik kijk gewoon geen nieuws en ik heb geen krant. En nu.nl omzeil ik wel bewust.
Dat geeft ontzettend veel rust kan ik je vertellen! Ik hoor alleen elk uur op de radio nog de headlines en dat is MEER dan genoeg. De rest... laat maar.
PrinceAmos schreef:NathalietjeB schreef:Iedereen zegt isis is ver weg maar isis aanhangers genoeg hier in nl..
Hier ben ik dus ook bang voor..
gekvanfleur schreef:NathalietjeB schreef:Iedereen zegt isis is ver weg maar isis aanhangers genoeg hier in nl..
Nou daar verbaas ik me elke keer ook weer over.. wij worden maar opgeroepen aardig te zijn tegen onze naaste en zij wensen ons vrolijk dood omdat we ongelovige zouden zijn. En bedankt.
Relax, adem in en uit en ach, aan de positieve kant; ellende in de wereld was er 2000 jaar geleden al en over 2000 jaar nog. Idioten heb je overal en zelfs dan kun je nog net zoals de oom van mijn vader knullig van je fiets af kukelen en verkeerd vallen en dood gaan.
Oftewel, zonde van je energie om je nu al zo door angst te laten leiden. vuurneon schreef:Meisje toch, wat een grote zorgen al... Praat er over met je ouders, ben je echt alleen
hier bang voor of speelt er meer in je leven waardoor je sneller bang bent? Want t is jammer om zo bang te zijn, want dan mis je teveel leuks in het leven